Reuell

Roerige tijden verdienen een stevige kapitein

52 posts in this topic

Beste allemaal,

Met het vertrek van @defred7 is er een vacuüm ontstaan van waaruit gesprekken en ideen over de toekomst van PCM Focus zijn ontsprongen.

Het doet mij deugd om mede te delen dat @Se7en zich heeft opgeworpen als leider in deze roerige tijden van alternatieve feiten, social media en almaar ouder en zuurder wordende leden.

Wij wensen Se7en veel geluk en zullen hem met raad en daad bijstaan.

Een woord van dank aan Defred voor zijn aansturing de afgelopen periode. Zijn hoogtepunt was het verschonen en herorganiseren van het overige gedeelte.

hoera

Zeus wordt de nieuwe consultant als ik opstap

2 uur geleden zei TromBone:

en wat gaat de opperzuurpruim van focus dan doen?

Nou..? Wat ga je doen dan?

46 minuten geleden zei Reuell:

Zeus wordt de nieuwe consultant als ik opstap

Wat een deprimerend vooruitzicht :(

Maar iemand met anime-avatjes kan ik niet serieus nemen hoor. Doe is even redelijk @Se7en. Dat is iets voor hopeloze en vooral zeer vreemde tieners.

14 minuten geleden zei Zeus:

Maar iemand met anime-avatjes kan ik niet serieus nemen hoor. Doe is even redelijk @Se7en. Dat is iets voor hopeloze en vooral zeer vreemde tieners.

Ik ben autistisch, hopeloos en zeer vreemd van beroep. Bovendien geef ik ook les aan autistische, hopeloze en zeer vreemde tieners. Dus ja, zo onlogisch vind ik het niet ... en wat moet je anders als avatar nemen hè

gaap, dit is wel de laatste plek om autisme als iets negatiefs af te schilderen

veel logischer zou het zijn om het een soort van übermensch-achtige status toe te kennen - een afwijking is tenslotte vooreerst een afwijking als het afwijkt van.. iets van normaliteit ofzo - hence de negatieve connotaties van autisme, een hoogst maatschappelijk construct. Nu lijkt het me moeilijk te ontkennen dat het gezelschap hier nou niet bepaald een voorbeeld is van de maatschappelijke doorsnede etc. Dus, waarom ons schikken naar die standaard en niet gewoon stoppen met de zelfhaat en gewoon een geforceerde emancipatie starten?

dit is het tijdperk van de op zijn kamer opgesloten Sagan-vereerder

Autisme oké, maar anime is nog wel een stapje te ver hoor. Dat is gewoon gatachterlijk. Bijna zielig.

17 uur geleden zei Zeus:

Omdat jij wéér je luiers hebt volgescheten

Wat orgineel weer. :thumbleft: Bijna zielig dit.

Neem dat filmpje met mama. Je bent gewoon nog een halve peuter. Niets mis mee, kan gewoon. In die levensfase zit je nu eenmaal nog. En als je dan een beetje tof gaat doen, herinner ik je er met alle liefde aan.

@Se7en kom eens je werk doen hier en zuiver de boel een beetje.

12 minuten geleden zei Zeus:

Doe je toch echt zelf. Moet je maar eens minder hard je best doen om dat imago zo te benadrukken.

Dat jij mislukte, niet orginele grappen(ik zeg niet dat die van mij wel geslaagd zijn, maar dat geef ik dan ook toe) maakt, is idd mijn probleem. :clown: Klopt totaal niet. Wat wel klopt, is dat jij niet eens stoer/grappig moet gaan doen als je het niet bent. Tuurlijk is mijn imago hier niet goed, wat grotendeels mijn eigen schuld is. Alleen probeer ik mijn nodige bijdragen hier nog te leveren, terwijl jij alleen maar bijdragen van andere afzeikt. Jij weet zogenaamd alles beter, ondanks het tegendeel al vaak bewezen is. 

10 minuten geleden zei Zeus:

Neem dat filmpje met mama. Je bent gewoon nog een halve peuter. Niets mis mee, kan gewoon. In die levensfase zit je nu eenmaal nog. En als je dan een beetje tof gaat doen, herinner ik je er met alle liefde aan.

Ach ja, ik geef mijn fouten tenminste toe. Tuurlijk doe ik tof, want dan ben ik ook. Daarnaast is het vaak genoeg gebleken dat jij niet tegen kritiek kan(die gewoon terecht is), maar vervolgens wel de rest lekker afzeikt. Dat is peutergedrag wat jij nog steeds vertoont en ook altijd zou blijven vertonen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik geen peutergedrag vertoon, want ja dat doe ik immers wel eens. Alleen moet jij niet steeds iedereen afzeiken op punten waar jezelf ook niet goed in bent. 

*drop the mic*