Sign in to follow this  
Edox

Chat topic | Screen Cup

5 posts in this topic

Praat hier mee over alles wat met het zesde seizoen van de screen cup te maken heeft !

Gaaf! Heb dit zelf nog niet 'meegemaakt', maar lijkt me leuk. Alleen al om te kijken. Ik hoop dat er veel belangstelling voor is. Zelf zal ik ook een poging wagen.

2 uur geleden zei tinyriconen:

Gaaf! Heb dit zelf nog niet 'meegemaakt', maar lijkt me leuk. Alleen al om te kijken. Ik hoop dat er veel belangstelling voor is. Zelf zal ik ook een poging wagen.

Zelfde voor mij! Ik ga zelf ook meedoen :D Lijkt me echt leuk. :) Al vrees ik dat ik niet de beste ben in screens nemen :P 

Edited by Joaquin Purito Rodriguez

Zeg jongens, ik wil wel even jullie mening horen over de stemmers die op hun eigen screen stemmen. Vinden jullie dat er een regel moet komen dat dat niet meer kan of houden jullie het liever zo ?

@Lupo@Jeis @Jimski @Sem @Keldermania @LL-Fan @Cube @pcmrules @Max @AngliVentoux @ddamore @levi @aron24 @Matti @krisa @Jarne @Speedyben @superfcb@Mattias @Bart @Zweers @Andy Schleck @defred7 @dvsermelo @tijs02 @Mark1987 @Iedereen@Joaquin Purito Rodriguez

Niet dat het voor nu nog echt relevant is, maar wil er nog wel wat over zeggen. Persoonlijk vind ik het niet 'netjes' om op je eigen screen te stemmen. Misschien een systeem als momenteel bij de carrière-awards wordt gebruikt. Je mag niet op jezelf stemmen, maar om te voorkomen dat je niet stemt (zodat je zelf meer kans houdt) krijg je zelf een bonus-punt als je als inzender hebt gestemd. Dat systeem vereist wel dat je meer dan 1 punt aan een screen geeft.

Sign in to follow this