Se7en

Een nieuwe wind waait

116 posts in this topic

Nou zowel Algemeen als Singleplayer waren nog niet zichtbaar voor een aantal groepen dus heb het mede opgelost ;)

Zou het kunnen dat ik uit de bestuurstopics van zowel de voorbeschouwingen als de prono ben gegooid?

Of is dat de manier waarop ik aan de kant word geschoven? Ik laat mij niet zomaar de mond snoeren hoor. :freedom: 

1 uur geleden zei Tijn:

Ik kan niet meer in het FDB-board. Ik weet überhaupt niet waar het staat. Kan daar misschien iets aan worden gedaan, @Se7en ;) 

Dit is nu opgelost. Eeuwige dank, @Satioz en @Se7en!

3 uur geleden zei Joaquin Purito Rodriguez:

Als Gast kan ik het ook, maar vanaf ik me aanmeld valt PCM > Singlaplayer weg en is alleen Multiplayer zichtbaar! :) 

Andersom was ideaal geweest.

@Se7en, waar vind ik de ritten/shirts/databases? 

Maar als de focus (;)) dus meer verschuift bij PCM vandaan, waarom heten we dan nog PCM Focus? 

Of zijn er plannen om dat ook weer te gaan veranderen.

Natuurlijk

Als of er meer volk gaat komen om dat je forum een beetje overhoop gooit... Niet dat ik er iets op tegen heb maar wielerliefhebbers gaan echt niet speciaal hier belanden daarvoor. Er zijn genoeg andere en betere sites daarvoor. Hoe zouden ze hier trouwens moeten belanden? Heej laat ik eens random pcmfocus intypen...? Wat heeft deze site trouwens meer te bieden dan een andere wielersite? Toch helemaal niks, integendeel

PCM is gewoon in het algemeen aan het inboeten en dat voel je hier ook. En ik snap nog altijd niet wat dit boeltje hier nu meer te bieden heeft dan NCL vroeger? Is hier met veel toeters en lawaai begonnen maar het is eigenlijk nog maar een flauw afkooksel er van. Bovendien is de staff hier zo inactief als de pest of toch zei die hier de boel draaiend moesten houden. En het forum en de site zijn totaal niet onderhouden en niet mee gegaan met hun tijd. 

'zei' ;c 

Wat is je suggestie precies @Bart

Leuk LSDS, maar ik ben nieuwsgierig naar Bart zijn suggestie, niet zijn palmares. Die ken ik min of meer

4 uur geleden zei Bart:

Als of er meer volk gaat komen om dat je forum een beetje overhoop gooit... Niet dat ik er iets op tegen heb maar wielerliefhebbers gaan echt niet speciaal hier belanden daarvoor. Er zijn genoeg andere en betere sites daarvoor. Hoe zouden ze hier trouwens moeten belanden? Heej laat ik eens random pcmfocus intypen...? Wat heeft deze site trouwens meer te bieden dan een andere wielersite? Toch helemaal niks, integendeel

PCM is gewoon in het algemeen aan het inboeten en dat voel je hier ook. En ik snap nog altijd niet wat dit boeltje hier nu meer te bieden heeft dan NCL vroeger? Is hier met veel toeters en lawaai begonnen maar het is eigenlijk nog maar een flauw afkooksel er van. Bovendien is de staff hier zo inactief als de pest of toch zei die hier de boel draaiend moesten houden. En het forum en de site zijn totaal niet onderhouden en niet mee gegaan met hun tijd. 

Wie zoekt op Morgana, komt allang niet meer uit bij de Efteling.

Edited by Tijn