kelvin

[PCM15] Focus Cycling League

1,114 posts in this topic

Claim Boonen :boonen:

Claim Kwiatkowski 

Claim Chaves

2 uur geleden zei Amez:

@kelvin Die rijders die je na de veilig nog kunt op de lop tikken hoeveel gaan die kosten? 

Minimaal 2.000, aangezien het hun salaris is. 

3 minuten geleden zei kelvin:

Minimaal 2.000, aangezien het hun salaris is. 

Moet je er na de veiling 25 hebben of mag je na de veiling nog aanvullen tot je er 25 hebt?

Zojuist zei Erik:

Moet je er na de veiling 25 hebben of mag je na de veiling nog aanvullen tot je er 25 hebt?

Na de veiling kun je nog aanvullen tot minimaal 22 renners. Dit zijn dan nog renners met gemiddeldes van 70 en 69 (€ 5.000 per renner) of 68 en lager ( € 2.000) per renner.

Komen er op bepaalde momenten ook overzichten van hoeveel centjes we nog overhebben @kelvin? Al die wiskunde kan ik niet aan denk ik.

Zojuist zei Erik:

Komen er op bepaalde momenten ook overzichten van hoeveel centjes we nog overhebben @kelvin? Al die wiskunde kan ik niet aan denk ik.

In de tweede post uw twee bedragen optellen

1 minuut geleden zei Erik:

Absoluut, elke dag rond 20.00. Maar je kunt in de tweede post ook terugvinden wie je tot zover hebt gehaald voor welk bedrag. 

Ah nog niet gezien, dat moet nog net zelfstandig lukken.

Claim Uran 

Update dag 1

De dag ging direct van start met Orica - GreenEdge dat zich verzekerde van de diensten van Peter Sagan en Robert Gesink. Iets later tekende ook Chris Froome een contract, in zijn geval bij Tinkoff. Naast Orica - GreenEdge hebben ook Etixx - Quickstep, Team LottoNL, IAM, BMC en Astana zich verzekerd van twee renners. Quickstep koos voor het Colombiaanse duo Nairo Quintana en Fernando Gaviria, LottoNL versterkte zich van ex-Sky renners Mikel Landa en Sergio Henao, IAM bracht oud-ploeggenoten Tom Boonen en Michal Kwiatkowski bij elkaar. BMC deed ook goede zaken met twee podiumkandidaten voor de grote rondes: Esteban Chaves en Fabio Aru. Tot slot wist Astana twee Spanjaarden aan zich te binden in de vorm van Alejandro Valverde en Mikel Nieve

In totaal waren er in de eerste 24 uur 18 transfers te noteren voor een bedrag van ruim € 2.6 miljoen. Hieronder een overzicht

eb21f6db57aeae64cd6adfec8138d841.png