Erik 7,550 Report post Posted July 29, 2017 Die gaat alvast op het 'te kijken'-lijstje. Share this post Link to post Share on other sites
Omar 3,090 Report post Posted July 29, 2017 staat helaas een 0 teveel achter de 2 Share this post Link to post Share on other sites
AngliVentoux 5,968 Report post Posted July 29, 2017 Heb nu toch nog eens seizoen 3 gekeken en het is toch wel erg lekker geworden. Interactie tusse Wu en Swearengen was echt geweldig ja. Voor mij is het soms helaas net wat te traag, maar een goede serie blijft het zeker. Share this post Link to post Share on other sites
AngliVentoux 5,968 Report post Posted July 29, 2017 En Alma Garrett is echt een kutpersonage en heel ergerlijk Share this post Link to post Share on other sites
Jonas 1,436 Report post Posted July 29, 2017 10 minuten geleden zei AngliVentoux: En Alma Garrett is echt een kutpersonage en heel ergerlijk Niet akkoord, al had ik wel een gelijkaardig gevoel bij Martha Bullock Share this post Link to post Share on other sites
Luuk. 2,932 Report post Posted July 29, 2017 EB Farnum, over personages gesproken die je graag een klap voor de kop zou verkopen. Share this post Link to post Share on other sites
Omar 3,090 Report post Posted July 30, 2017 hier verdient hij wel een standbeeld voor Share this post Link to post Share on other sites
Jonas 1,436 Report post Posted August 2, 2017 (edited) 17 | Westworld (2016 - nu, 1 seizoen, IMDB) Westworld is een soort amusementspark waar rijke gasten zich kunnen uitleven tussen wel erg menselijke robots. Uitleven kan gaan van spannende avonturen beleven tot het verkrachten en moorden van alles wat je op je weg tegenkomt. De vele verhaallijnen, tijdlijnen en kleine nuances maken het niet altijd even makkelijk om te volgen. Als schrijver kan dat een lastig touw zijn om te bewandelen, maar ondersteund door een sublieme cast (Anthony Hopkins, Jeffrey Wright, je snapt het wel) slaagt Westworld er vrijwel altijd in om je te boeien. Als het tweede seizoen even geslaagd is als het eerste ben ik er van overtuigd dat deze volgend jaar enkele plaatsjes hoger te vinden zal zijn. Edited October 8, 2017 by Jonas Share this post Link to post Share on other sites
Jonas 1,436 Report post Posted August 2, 2017 Excuus voor de lange wachttijd, maar ik zie altijd zo op tegen het schrijven van de tekstjes eronder. Ik ben al zo'n matige schrijver, en ik weet niet juist wat ik best over een serie schrijf (korte inhoud, wat ik ervan vond ofzo.. maarja ik heb het ook niet altijd gezien, of het is lang geleden) Share this post Link to post Share on other sites
Erik 7,550 Report post Posted August 2, 2017 (edited) Nog meer dan een half jaar wachten. Edited August 2, 2017 by Erik Share this post Link to post Share on other sites
Luuk. 2,932 Report post Posted August 3, 2017 Misschien ook maar eens het eerste seizoen kijken voordat het tweede begint dan. Share this post Link to post Share on other sites
Lukylukker 5,892 Report post Posted August 3, 2017 Dit was lekker he Share this post Link to post Share on other sites
Jonas 1,436 Report post Posted August 6, 2017 (edited) 16 | Friends (1994 - 2014, 10 seizoenen, IMDB) Friends één van de meest populaire sitcoms ooit, iedereen kent het wel of heeft er ooit iets van gezien. Elk karakter had zijn eigen distinctieve eigenschappen, en was op zijn manier vrij likeable. En men keek om deze zes twintigers samen in grappige situaties te zien. Ik heb het nooit gezien, buiten enkele losse afleveringen die ik op één hand kan tellen. Edited October 8, 2017 by Jonas Share this post Link to post Share on other sites
Jonas 1,436 Report post Posted August 18, 2017 (edited) 15 | Hannibal (2013 - 2015, 3 seizoenen, IMDB) Hannibal gaat over de relatie tussen een bekende psychiater en een FBI special agent die het 'talent' heeft zich als geen ander te kunnen verplaatsen in de gedachtegang van psychopaten. Het is geen letterlijke vertolking van het bekende boek van Thomas Harris of 'The Silence of the Lambs', eerder een uiterst succesvolle adaptatie. Hannibal is uiterst bloedig en met momenten gewoon eng. Visueel is het ongeëvenaard, kannibalisme zag er nog nooit zo mooi uit. De grote ster van de serie is echt wel Mads Mikkelsen, hij zet een karakter neer dat ten alle tijde angstaanjagend, maar toch zo charismatisch en zelfs likeable is. Hij heeft ook gewoon de perfecte kop voor die rol, je ziet tegelijk zijn alledaagse masker en het afschuwelijke monster er achter. Edited October 8, 2017 by Jonas Share this post Link to post Share on other sites
Jonas 1,436 Report post Posted August 18, 2017 Hannibal is zowat 40 afleveringen geweldige TV, kan ik iedereen aanraden. Ik mag ook hopen dat de geruchten voor een 4e seizoen waar zijn Share this post Link to post Share on other sites
Klaasschaaf 5,385 Report post Posted August 19, 2017 Share this post Link to post Share on other sites
Jonas 1,436 Report post Posted August 22, 2017 (edited) 14 | Narcos (2015 - nu, 2 seizoenen, IMDB) Narcos gaat over de DEA jacht op de bekende Colombiaanse drugsbaron Pablo Escobar en zijn Medellinkartel. We zien het verhaal vanuit het perspectief van zowel de DEA, als Escobar zelf (gespeeld door een uitstekende Wagner Moura). De sfeerschepping is on point, het gaat snel vooruit, en het is gewoon spannend. Het is dat het allemaal echt gebeurd is, anders zou je twijfelen of de schrijvers niet zelf aan Pablo's drugs zaten. Edited October 8, 2017 by Jonas Share this post Link to post Share on other sites
Zeus 6,146 Report post Posted August 23, 2017 Op 2-8-2017 om 19:56 zei Jonas: Excuus voor de lange wachttijd, maar ik zie altijd zo op tegen het schrijven van de tekstjes eronder. Ik ben al zo'n matige schrijver, en ik weet niet juist wat ik best over een serie schrijf (korte inhoud, wat ik ervan vond ofzo.. maarja ik heb het ook niet altijd gezien, of het is lang geleden) Doe eens niet zo onzeker Jonas Share this post Link to post Share on other sites
Skyver 4,322 Report post Posted August 23, 2017 1 september seizoen 3 Share this post Link to post Share on other sites
AngliVentoux 5,968 Report post Posted August 28, 2017 Heb Hannibal nu uitgekeken, en het was inderdaad wel bruut. Seizoen 2 vond ik wel op een stuk hoger niveau nog staan dan de andere twee. Maar die finale van het tweede seizoen seizoen zeg, met dan die muziek erbij (die overal al top was). Beter kan het eigenlijk niet. (alleen muziek dit) Share this post Link to post Share on other sites