Sign in to follow this  
Followers 0
Bart

[PC] PCM 2017 | Nieuws

150 posts in this topic

ID: 1   Posted (edited)

Nieuws_zps95df5fcf.png

18157301_10155301164716204_1179001038180

Al het nieuws dat naar buiten komt over de nieuwste versie van Pro Cycling Manager 2017 wordt hier verzameld in een handig overzichtje. Deze informatie kan bestaan uit screenshots, algemene informatie over nieuwe spelfuncties, systeemeisen, een interview of wat nog meer. Alles zullen wij hier plaatsen zodat een ieder eenvoudig kan vinden wat er al bekend is over PCM 2017.

18194857_10155298533366204_5436328027992

Overzicht nieuws Pro Cycling Manager 2017

Focus_Logo1-300x98.jpg 

cyanide_logoresize-300x150.jpg

3.png

Edited by Bart
3 people like this

PCM 2017

11168587_10153409041021204_2366467600475

Vs

PCM 2015

18121887_10155300981901204_5308605803313

Of was het nu omgekeerd? :s

2 people like this

Grafisch is er zo geen verschil te zien, heb je gelijk in. Maar ergens haal ik daar een beetje hoop uit. Dat betekent dat daar in ieder geen aandacht/energie naartoe is gegaan. Wat maar goed is, want dat was hard nodig voor andere dingen.

Altijd redelijk standaard of abstracte informatie. Toch een paar puntjes waar ik nieuwsgierig naar ben:
 - De volg-knop is nu de hele wedstrijd actief, dus je kan overal en wanneer je wil treintjes maken.
 - Vormschema's zijn weer terug per renner! (En dan doen alsof het een nieuwe feature is..)
 - Progressie-systeem in Pro Cyclist is vernieuwd. Je krijgt nu doelstellingen die rechtstreeks van invloed zouden zijn.
 - Het bekende 'verbeterde physics' heeft invloed op het klimmen en dalen, wat na 2016 noodzakelijk was. Maar wat 'in-race pace en stamina management more realistic' in de praktijk inhoudt is natuurlijk afwachten.
 - Ben ook wel benieuwd wat dit in de praktijk inhoudt: "Je tegenstanders nemen niet alleen de potentie van je renners in de huidige rit mee, maar kijken ook naar de lange termijn." Betekent dat je minder eenvoudig een mannetje vooruit kan sturen, of dat je sneller een bewaker meekrijgt?

Klinkt allemaal leuk.. problemen van 2016 waren volgens mij het klimmen en de vormschema's. Daar 'lijkt' verandering in te zitten. Eerst maar eens afwachten, maar ik ben wel benieuwd. 

1 person likes this

Het lijkt toch wat op een Noorse lente. Echt warm gemaakt ben ik nog niet. 

ID: 5   Posted

Lieverds. Weet iemand of Cyanide Pro Cycling Manager via een Nederlands bedrijf verpatst? Of komen alle games echt vanuit Cyanide zelf? Vraag is in verband met het opzetten van een samenwerking rond het verkopen van PCM. 

ID: 6   Posted

Gaat via Focus toch (wat een Nederlands aanspreekpunt had ten tijde dat ik nog in de staf zat)?

ID: 8   Posted

Niet terug dus naar het oude klim-systeem, maar een verbetering van 2016. Ben benieuwd hoe dat zich gaat uiten. Drie dingen trekken mijn aandacht: de doelstellingen in Pro Cyclist, een uitbreiding van het vorm/plan-systeem en wat ze noemen het 'waaierrijden'. Ik vraag me af of het een aparte knop gaat worden, of dat je enkel een volgorde kan bepalen als je klikt op 'overnemen'. Lijkt me een goede toevoeging, nu was het zo dat je of moest meedraaien, net niet op de goede plek ging fietsen (positie behouden), of niet kon beschermen.

Ik ben voorzichtig optimistisch, maar weet dat ik moet oppassen.

ID: 10   Posted

Op de website heb ik enkele kleine interface-screenshots gevonden:

12.jpg

15.jpg

14.jpg

Citaat

WAAIER - NIEUW -

Organiseer je team tijdens de koers in een waaier om zo je sprinter of kopman te beschermen, en plaats je renners in de door jou gewenste volgorde om ze in de best mogelijke positie te hebben als er een belangrijk moment nadert. Ga je voor de bonussen en heb je bepaald met welke sprints je kostbare seconden gaat winnen? Formeer een paar kilometer voor de sprint een waaier om de koers harder te maken, trek het peloton uit elkaar en zorg ervoor dat je op het bepalende moment in een goede positie zit. Tot slot moet je kiezen wat de beste lijn is voor je sprinter zodat hij zich niet vastrijdt in de laatste meters, en moet je de laatste aanzet geven.

ID: 11   Posted (edited)

Lijkt er een beetje op alsof ze het pro cyclist systeem van trainen hebben gemengd met de oudere manier van vormschemas. Best of two worlds, of valt het achteraf erg tegen?

Las ook in de devblog dat vorm voortaan in een percentage wordt weergeven adhv training, koersritme en fitness.

Edited by tinyriconen
1 person likes this

ID: 12   Posted

1 person likes this

ID: 13   Posted

Allemaal heel leuk, maar er is maar één vraag...

Zijn bergetappes nog altijd veredelde sprintetappes?

ID: 14   Posted

3 uur geleden zei Jowinho:

Fijn, ze hebben een keer een trailer langer dan een minuutje. 

ID: 15   Posted

Op 2017-5-25 om 00:11 zei tinyriconen:

Las ook in de devblog dat vorm voortaan in een percentage wordt weergeven adhv training, koersritme en fitness.

Kunnen we met Quintana eindelijk op 80% gaan rijden!

2 people like this

ID: 16   Posted

Update over de Pro Cyclist mode:

XP-systeem is vervangen door een ietwat aangepast puntensysteem, maar daar is een 'tevredenheidsmeter' aan toegevoegd. Aan de hand van de resultaten die je boekt, ten opzichte van de verwachtingen van je ploegbaas is je baas tevreden of niet. Dit heeft dan weer invloed op de positie die je binnen de ploeg hebt en naar mate je meer vertrouwen krijgt -en of een koers voor jou geschikt is speelt ook mee- heb je vooraf en tijdens de koers meer invloed op je ploegmaten. Je kan bijvoorbeeld afdwingen welke renners je met je mee wilt nemen naar een wedstrijd.

https://www.facebook.com/notes/tour-de-france-video-games/pro-cycling-manager-2017-pc-new-progression-system-in-pro-cyclist-mode/10155389513391204/

1 person likes this

ID: 17   Posted

Zijn er al specificaties bekend van dit spel? Of zullen die hetzelfde zijn als de versie van 2016?

ID: 18   Posted (edited)

Ben er niet zeker of dit officieel/bevestigd is, maar vond dit:

CPU: dual 2.5 (min), quad 3.0 (rec)

RAM: 4 (min), 8 (rec)

Video: 512 MB (min) / 1 GB (min)

Bron: http://gamesystemrequirements.com/game/pro-cycling-manager-2017

Edited by tinyriconen
1 person likes this

ID: 19   Posted (edited)

4 uur geleden zei tinyriconen:

Ben er niet zeker of dit officieel/bevestigd is, maar vond dit:

CPU: dual 2.5 (min), quad 3.0 (rec)

RAM: 4 (min), 8 (rec)

Video: 512 MB (min) / 1 GB (min)

Bron: http://gamesystemrequirements.com/game/pro-cycling-manager-2017

Bedankt voor je reactie! Als dit klopt is het iets veranderd ten opzichte van 2016, maar niet veel. Dus denken jullie dat mijn computer het aan zou kunnen op dit moment?

Op Recommended, komt ik op sommige dingen iets tekort, maar bij minimum haal ik alles, is dit erg?

OSRecommended: 1 GB, AMD Radeon HD 7850/NVIDIA GeForce GTX 560
You Have: GeForce GTX 750

Required You Have
Pass or fail icon Pixel Shader version 5.0 5.0
Pass or fail icon Vertex Shader version 5.0 5.0
Pass or fail icon Dedicated Video RAM 1024 MB 2.0 GB
CPU CPU
Recommended: AMD/Intel quad-core 3.0 GHz
You Have: Intel(R) Core(TM) i3 CPU 530 @ 2.93GHz

CPU Speed CPU SPEED
Recommended: AMD/Intel quad-core 3.0 GHz
You Have: 2.9 GHz

CPU Speed RAM
Recommended: 8 GB RAM
You Have: 4.0 GB

OS OS
Recommended: Windows 7/8/10 (64-bit)
You Have: Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit

Free Disk Space FREE DISK SPACE
Recommended: 11 GB
You Have: 439.1 GB
Edited by Jelle van der Linden

ID: 20   Posted

Moet prima draaien hoor! :)