Sign in to follow this  
Bart

[PC] PCM 2017 | Nieuws

150 posts in this topic

Jezus, dit komt dus al over anderhalve week uit. 

Tijd gaat snel.

Ga hem wel halen overigens. Ben wel benieuwd. En als het een kutspel is... Jammer dan. 

16 minuten geleden zei Tijn:

Jezus, dit komt dus al over anderhalve week uit. 

Tijd gaat snel.

Ga hem wel halen overigens. Ben wel benieuwd. En als het een kutspel is... Jammer dan. 

geld moet rollen natuurlijk!

Zojuist zei ddamore:

geld moet rollen natuurlijk!

Hoe duur is ie dan? Twintig toch normaal?

PCM16 was een grote teleurstelling! Heb het regelmatig gespeeld, maar nooit echte speelvreugde gevonden. 

Bergop etappe's, sommige AI stijlen in de klassiekers en de schema's waren echt enorm bagger.

Kortom: geen echte vooruitgang tegen PCM15 (wat ik persoonlijk een heel goede versie vond).

Ik zal hem wel kopen, heb wel nog eens zin in een carrière. :) 

6 uur geleden zei LiquigasManager:

Ik zal hem wel kopen, heb wel nog eens zin in een carrière. :) 

Mooi zo! Denk sowieso dat er 'veel' mensen zijn die 17 een kans willen geven. Maar die laatste zin maakt me hoe dan ook enthousiast ;)

Vroeger echt verslaafd geweest aan PCM, maar uiteindelijk ermee gestopt omdat mijn computer het niet meer aankon (en ik nog amper tijd had). Nu wil ik het na jaren nog eens een kans geven. En gezien ik net een nieuwe laptop (geen vaste pc) wil kopen (budget ongeveer 1000 euro, mag ook iets meer zijn): kunnen jullie mij de namen/merken van enkele laptops geven die dit heel vlot zouden moeten kunnen afspelen? Ik ben echt een leek op het gebied van hardware/software, dus met enkel de systeemvereisten van hierboven ben ik echt niks :)

Alvast bedankt.

Op 2017-6-4 om 16:07 zei Jowinho:

Op Steam 40. Als je het pre-ordered 35

25 euro hier. Koop hier bijna al mijn games.

Edited by Bart

Net sinds lange tijd weer eens PCM'15 gespeeld.

Die is dus zoveel beter dan PCM 2016 hè. Alleen een sprintetappe al. Er zit gewoon veel meer dimensie in het spel. 

Ik hoop dan ook dat PCM'17 een soort PCM'15 met de interface van PCM'16 wordt. Want met de interface van '16 was weinig mis. 

Naar mijn mening niet het kopen waard om eerlijk te zijn... er is veel te weinig veranderd tegenover vorig jaar. Ik ga denk ik voor het eerst in de reeks (sinds pcm 2008) eentje skippen. Misschien later op het jaar nog, maar 40 euro hieraan geven zie ik niet echt zitten.

Edited by pcmrules

kon je vorig jaar ook al de frenquentie van de valpartijen aanpassen? In 15 was dat nog niet mogelijk. 

Edited by Jowinho

35 minuten geleden zei pcmrules:

Naar mijn mening niet het kopen waard om eerlijk te zijn... er is veel te weinig veranderd tegenover vorig jaar. Ik ga denk ik voor het eerst in de reeks (sinds pcm 2008) eentje skippen. Misschien later op het jaar nog, maar 40 euro hieraan geven zie ik niet echt zitten.

sinds pcm'11 is het eigenlijk al het kopen niet meer waard...

@pcmrules Als de bergritten gefixed zijn is dit juist een grote verbetering t.o.v. de laatste edities. Over t algemeen was 16 minder dan 15. Maar zijn de bergritten verbeterd, dan overtreft 17 de afgelopen edities ruimschoots.

@Jowinho Ik meen dat ik dat juist in 15 ook heb gezien.

Ze hebben Chris Froome 'Kris Run' genoemd :lachen: :lachen: :notworthy:.

3 uur geleden zei Stinooo:

sinds pcm'11 is het eigenlijk al het kopen niet meer waard...

Anders gaan we met zijn allen weer pcm 11 spelen !

Zojuist zei Edox:

Anders gaan we met zijn allen weer pcm 11 spelen !

jaaaaaaa! Al heb je wel hamachi nodig want de servers zijn eruit gesmeten door Cyanide

4 uur geleden zei Jowinho:

kon je vorig jaar ook al de frenquentie van de valpartijen aanpassen? In 15 was dat nog niet mogelijk. 

Ja dat kan. Je kan ze afzetten of juist verhogen tot 3x zoveel als normaal. :P Maar heeft geen invloed op lekke banden.