deck

Scorito Budgetpoule

370 posts in this topic

40 minuten geleden zei dvsermelo:

Ja, waarom zou je samen kijken hoe je een tof concept nog toffer kan maken?

Domme mensen. 

Hoezo mensen?

Dit is aron hè, die dit zegt ;c

Die kleine van jou zegt al zinnigere dingen

59 minuten geleden zei dvsermelo:

Ja, waarom zou je samen kijken hoe je een tof concept nog toffer kan maken?

Domme mensen. 

Ik zeg toch dat het niet toffer(beter) kan.

Domme mensen, die mensen uit Ermelo

Ik ben vooral pro een maximaal budget -neem 16*500.000 + prijzen 4 duurste renners- en een beperkt aantal renners per ploeg, liefst zelfs twee in totaal en renners van minstens 16 verschillende ploegen per team. Limiteer dan de prijs van de duurste renner, bv 2.500.000, en niemand kan een topfavoriet voor sprints/bergritten/klassementen nemen.

Blijf erbij dat dat zal resulteren in dan je telkens dezelfde 1, 2, misschien 3 kopmannen zal selecteren, terwijl dat nu veel varieerde. En ik snap het minimum aantal ploegen ook niet zo, want dan ga je mensen verplichten renners te nemen die ze vervolgens enkel en alleen gaan inzetten in het geval dat er teampunten te verdienen zijn.

Ik vind ook dat die duurdere renners het hele concept van een budgetpoule een beetje uithollen.

Ik zou 1 wildcard van 1 miljoen toevoegen, meer niet. No way dat iedereen dezelfde renner kiest tussen Nieve, Formolo, Woods, Atapuma, König, Polanc en Sánchez

Oeps, sorry. Ik was bij gebrek aan autisme vergeten dat mijn voorstel natuurlijk ook de naam 'budgetpoule' zou moeten dragen omdat ik het in dit topic heb voorgesteld. Nu ik dat weet, snap ik wel dat het nergens op slaat dat je iets duurdere renners zou kunnen selecteren.

:ninja: 

Dan krijg je dus twee naast elkaar bestaande concepten die nagenoeg hetzelfde zijn.

Ik bedoelde dit voorstel natuurlijk als vervanger voor de (oorspronkelijke) budgetpoule. Niemand lijkt er zin in te hebben, dus ik ga niet verder aandringen. :rivkah:

Op 25-7-2017 om 10:35 zei Matthijs:

Als ik volgend jaar met de Tour in Frankrijk zit, heb ik ook geen tijd om op dit forum te zitten.

Maar soit, allemaal prima. Doe jullie ding.

Drie weken lang dit forum zonder @Matthijs ? Nooit dat je dat gaat redden :tranen: