DemoN

[FOCUS | PCM16] Focus Series

310 posts in this topic

@DemoN Heb jij interesse om bij Rally Cycling te gaan rijden? Want de grootste Amerikaanse renner hoort natuurlijk bij de grootste Amerikaanse ploeg te zitten!

@Matthijs intresse om bij radio Popular een contract te tekenen? Je krijgt volledig je kans in midden-gebergte met speciaal gekozen knechten!

Ook willen we @Vrobrolf een aanbod doen om onze ploeg te vervoegen... je krijgt ook volledig je kans in het klassieke gedeelte, met goede knechten in de ploeg.

oja DemoN, kom jij ook eens gewoon naar Drapac, Amerikaantje! Kwestie van de garantie dat je bij :boonen: in de ploeg komt

ID: 24   Posted (edited)

Team Voralberg doet een aanbod aan Oliver Le Zac. Je krijgt bij ons een beschermde status in de voorjaarsklassiekers, daarnaast willen we je in de kleinere Franse koersen als kopman uitspelen. Verder volg je een speciaal programma om je tijdritten te verbeteren zodat je over een paar jaar de wereldtitel ITT kan pakken. @PinGuN667

Edited by Jeje
1 person likes this

6 minuten geleden zei Lukylukker:

oja DemoN, kom jij ook eens gewoon naar Drapac, Amerikaantje! Kwestie van de garantie dat je bij :boonen: in de ploeg komt

Ik heb al getekend bij sepvanmarckefan. Sep is de ideale knecht!

1 person likes this

Oke leuk, roep als je over een seizoen of 2 je carrière wilt herlanceren bij een deftige wielerploeg ;) 

1 person likes this

32 minuten geleden zei tijs02:

@Matthijs intresse om bij radio Popular een contract te tekenen? Je krijgt volledig je kans in midden-gebergte met speciaal gekozen knechten!

Ook willen we @Vrobrolf een aanbod doen om onze ploeg te vervoegen... je krijgt ook volledig je kans in het klassieke gedeelte, met goede knechten in de ploeg.

Bij een vage Portugese ploeg? Ik wacht nog wat af...

@Amez Rally Cycling zou je graag willen inlijven! We garanderen je het kopmanschap voor de heuvelklassiekers en een sterk team met knechten om je te ondersteunen.

@Vrobrolf Als je geen zin hebt in die vage Portugese ploeg kom je maar gewoon naar One Pro Cycling, je krijgt een vrije rol in de klassiekers. :eyebrows:

59 minuten geleden zei wielermannetje:

@generaal groentje Interesse in One Pro Cycling? Qua nationaliteit zit dat alvast goed. :) 

Sean O'Brian is een echte Ier en heeft daarom een hekel aan alles wat Brits is. :P

1 minuut geleden zei generaal groentje:

Sean O'Brian is een echte Ier en heeft daarom een hekel aan alles wat Brits is. :P

Je gaat dus echt moeilijk doen? :lachen: Heb je je keuze al gemaakt of kan ik je nog overtuigen? :lol:

Zojuist zei wielermannetje:

Je gaat dus echt moeilijk doen? :lachen: Heb je je keuze al gemaakt of kan ik je nog overtuigen? :lol:

Pogue mahone!

En ik heb mijn handtekening gezet bij Voralberg.

1 person likes this

@Andy Schleck Heb jij misschien interesse in een overstap naar One Pro Cycling? Je krijgt zeker je kansen als kopman doorheen het seizoen.

@Amez Topsport heeft interesse in jou, de ploeg zal afwijken van een volledige Belgische ploeg om jou goede ploegmaten te geven in de bergen en de heuvelachtige ritten. Daarnaast zul jij op de hoogte worden gehouden van het transferbeleid en krijg je zeggenschap over je toekomstige ploegmaten.

1 uur geleden zei Jeje:

Team Voralberg doet een aanbod aan Oliver Le Zac. Je krijgt bij ons een beschermde status in de voorjaarsklassiekers, daarnaast willen we je in de kleinere Franse koersen als kopman uitspelen. Verder volg je een speciaal programma om je tijdritten te verbeteren zodat je over een paar jaar de wereldtitel ITT kan pakken. @PinGuN667

Akkoord!

1 person likes this

ID: 38   Posted (edited)

Michal Kwiatek en PinGun zijn van harte welkom bij Armee de Terre, om zo de Franse trots te vertegenwoordigen. Samen kunnen zij een gevaarlijk duo vormen in de klassieke koersen.

Edited by Stefanvk

2 uur geleden zei Lukylukker:

@Erik @Bram @Michal Kwiatek

Come to daddy :eyebrows: 

Wat heb je me te bieden? :ninja:

3 minuten geleden zei Bram:

Wat heb je me te bieden? :ninja:

Een gijle ploegmaat.