DemoN

[FOCUS | PCM16] Focus Series

310 posts in this topic

3 minuten geleden zei Erik:

Een gijle ploegmaat.

Knecht bedoel je?

3 uur geleden zei Vrobrolf:

Bij een vage Portugese ploeg? Ik wacht nog wat af...

Heel wat helpers in dienst, ploeg sfeer zit ook goed...

Dani Buendía - een Argentijnse springveer die doet denken aan Alberto Contador in zijn hoogtijdagen - is alvast enkel beschikbaar voor Amerikaanse en Zuid-Europese ploegen. Liever geen ploeg, dan een niet geschikte ploeg!

En het kopmanschap in zowel de race voor de klimmers als voor de puncheurs zou wenselijk zijn, evenals een aantal solide knechten!

@Zeus hier bij radio popular zijn we nog opzoek naar een een kopman voor in het hooggebergte en een vrije rol in het middengebergte. Er staan ook heel wat ploegmaten ter beschikking van de kopman. De ploegmaten worden in overleg met de kopmannen besproken, zodat er een goed contact is tussen de renners .

ID: 45   Posted (edited)

Pascual Berganza, een puncher,klimmer met een moord eindsprint, bedankt al de ploegen die een aanbieding hebben gestuurd maar kijkt vooral uit naar een ploeg die hem ook in het hooggebergte wil ondersteunen en niet alleen in de heuvels. Als heeft die laatstewel prioriteit. @sepvanmarckefan en @kelvin Jullie aanbod klinkt boeiend maar wat zijn je plannen in het hooggebergte met mij? 

Edited by Amez

Bom Toonen zoekt ook nog een ploeg. 

Het zal jullie niet verbazen dat deze kraker het potentieel heeft om alle kasseiklassiekers op te rollen, massasprints te winnen in de Tour (en groen, vanzelfsprekend) en op zowat ieder parcours :boonen: te worden.

@RubenS Heb jij geen interesse om voor One Pro Cycling te rijden? We zouden graag een sterk team voor in de bergen bij elkaar krijgen en jij kan één van die schakels zijn. Je zal vanzelfsprekend ook het kopmanschap opeisen in een grote ronde en krijgt daarvoor enkele sterke knechten mee. 

@Amez Bij team Voralberg zoeken we nog een talent voor het hooggebergte. We zullen voor voldoende ondersteuning zorgen, en mocht je in het 1e halfjaar goed rijden in de spaanse rittenkoersen (waar we je als kopman uitspelen) zou je in de ronde van Spanje een beschermde status kunnen krijgen.

ik verwacht wel wat betere aanbiedingen en stukken tekst als jullie mij naar jullie ploeg willen hebben.

Zojuist zei Andy Schleck:

ik verwacht wel wat betere aanbiedingen en stukken tekst als jullie mij naar jullie ploeg willen hebben.

Bij One Pro Cycling zijn we bezig met een team uit te bouwen voor in de bergen en jij zou één van die schakels kunnen zijn. In de kleinere rondes zoals Zwitserland en Romandië is er een mogelijkheid op kopmanschap en ook in de grote rondes zal je een belangrijke rol spelen. Ik zie in jouw renner wel een mogelijke kopman voor de Ronde van Italië, aangezien dat de ronde van je thuisland is. Ook zal ik je zeker op de hoogte houden van de mogelijke aanwinsten en heb je ook invloed op welke renners ik ga aantrekken. (Al moet je voor klimmers wel snel zijn aangezien die transferperiode al morgenavond stopt) 

Al die mooie beloftes voor kopmanschappen terwijl er tegelijkertijd op de best mogelijke renners geboden wordt :rolleyes:

1 person likes this

Ik snap vooral de beloftes voor specifieke koersen niet, aangezien we helemaal geen tour, vuelta of ronde van zwitserland rijden volgens mij.

2 people like this

Zojuist zei kelvin:

Ik snap vooral de beloftes voor specifieke koersen niet, aangezien we helemaal geen tour, vuelta of ronde van zwitserland rijden volgens mij.

Ow, is dat zo? :s 

2 minuten geleden zei wielermannetje:

Ow, is dat zo? :s 

Ja dus, had de eerste post wat beter moeten lezen blijkbaar. :lachen: 

;c 

1 person likes this

Toch verloopt alles volgens plan. :camerluca:

2 uur geleden zei Amez:

Pascual Berganza, een puncher,klimmer met een moord eindsprint, bedankt al de ploegen die een aanbieding hebben gestuurd maar kijkt vooral uit naar een ploeg die hem ook in het hooggebergte wil ondersteunen en niet alleen in de heuvels. Als heeft die laatstewel prioriteit. @sepvanmarckefan en @kelvin Jullie aanbod klinkt boeiend maar wat zijn je plannen in het hooggebergte met mij? 

Als je dat wilt krijg je van ons ook het kopmanschap in het hooggebergte, inclusief de beste knechten. Zo zijn we nu bezig om Van Garderen en Konig binnen te halen.

1 person likes this

ID: 59   Posted (edited)

1 uur geleden zei wielermannetje:

@RubenS Heb jij geen interesse om voor One Pro Cycling te rijden? We zouden graag een sterk team voor in de bergen bij elkaar krijgen en jij kan één van die schakels zijn. Je zal vanzelfsprekend ook het kopmanschap opeisen in een grote ronde en krijgt daarvoor enkele sterke knechten mee. 

Door het aantrekken van een andere renner hier kan ik je geen kopmanschap garanderen, daarom denk ik dat het beter is als je ergens anders aan de slag gaat. Mocht er geen ander team komen ben je natuurlijk nog steeds welkom bij mij. 

@RubenS

Edited by wielermannetje

ID: 60   Posted (edited)

@Amez Je krijgt bij mij het kopmanschap in de heuvels, in de bergen kan ik je niet meer geven dan een vrije rol.

Edited by kelvin