DemoN

[FOCUS | PCM16] Focus Series

310 posts in this topic

2 uur geleden zei tijs02:

@Zeus hier bij radio popular zijn we nog opzoek naar een een kopman voor in het hooggebergte en een vrije rol in het middengebergte. Er staan ook heel wat ploegmaten ter beschikking van de kopman. De ploegmaten worden in overleg met de kopmannen besproken, zodat er een goed contact is tussen de renners .

Graag ook het kopmanschap in de wedstrijd voor de puncheurs. In beide wedstrijden wenst deze Argentijn een team volledig in zijn dienst en daar wil hij inderdaad ook een flinke vinger mee in de pap! Geen grote toppers, enkel luxeknechten dienen te worden aangetrokken op het gebied van klimmers & puncheurs.

5 minuten geleden zei Zeus:

Graag ook het kopmanschap in de wedstrijd voor de puncheurs. In beide wedstrijden wenst deze Argentijn een team volledig in zijn dienst en daar wil hij inderdaad ook een flinke vinger mee in de pap! Geen grote toppers, enkel luxeknechten dienen te worden aangetrokken op het gebied van klimmers & puncheurs.

Ik denk dat een vrije rol in het middengebergte en kopmanschap in het hooggebergte met luxeknechten al een mooi aanbod is...

ID: 63   Posted (edited)

30 minuten geleden zei sepvanmarckefan:

Als je dat wilt krijg je van ons ook het kopmanschap in het hooggebergte, inclusief de beste knechten. Zo zijn we nu bezig om Van Garderen en Konig binnen te halen.

Sounds Great :thumbleft: 

27 minuten geleden zei kelvin:

@Amez Je krijgt bij mij het kopmanschap in de heuvels, in de bergen kan ik je niet meer geven dan een vrije rol.

Zoals je ziet kan ik dat wel krijgen bij Rally cycling :)

Edit: ik heb dus beslist :)

Edited by Amez
1 person likes this

20 minuten geleden zei tijs02:

Ik denk dat een vrije rol in het middengebergte en kopmanschap in het hooggebergte met luxeknechten al een mooi aanbod is...

dc218ed3f5659d281aa5d0750ea35abf.gif

Zojuist zei Zeus:

dc218ed3f5659d281aa5d0750ea35abf.gif

Hebben we een akkoord?

Mits Buendía een flinke vinger in de pap krijgt m.b.t. de transfers!

1 person likes this

1 minuut geleden zei Zeus:

Mits Buendía een flinke vinger in de pap krijgt m.b.t. de transfers!

Welkom in het team!

Team Vorarlberg is tevreden met 3 talenten voor de heuvels, voorjaarsklassiekers en tijdrijden. Een talent voor het hooggebergte is eventueel nog welkom, maar we gaan nog even de overgebleven kandidaten doorlichten. Want als je dat niet doet kom je soms voor onaangename verrassingen te staan.

Oké, bedankt voor de informatie @Jeje.

Niemand die nog maar een beetje moeite doet voor één van de topfavorieten voor de koninklijke sprints en een rastalent als noeste krijger?

@Bram Je mag altijd naar mij komen, dan zorg ik voor wat knechten die je perfect richting de finish kunnen loodsen in een massasprint. :) 

Beter worden hier wat kasseiknechten op de markt gegooid @DemoN, zodat ik zie wie het meest waardig is om voor Bom Toonen te rijden

1 minuut geleden zei Vrobrolf:

Beter worden hier wat kasseiknechten op de markt gegooid @DemoN, zodat ik zie wie het meest waardig is om voor Bom Toonen te rijden

Je bent de beste kasseivreter van het pak!

3 minuten geleden zei Vrobrolf:

Hier worden in ieder geval een paar luxeknechten aan boord gehaald om Boonen naar vele overwinningen te loodsen. 

6 uur geleden zei Stefanvk:

Michal Kwiatek en PinGun zijn van harte welkom bij Armee de Terre, om zo de Franse trots te vertegenwoordigen. Samen kunnen zij een gevaarlijk duo vormen in de klassieke koersen.

8 uur geleden zei Lukylukker:

@Erik @Bram @Michal Kwiatek

Come to daddy :eyebrows: 

Hmm ik wacht nog even af welke knechten er komen voor in de klassiekers, als dat kan

[mention=171]RubenS[/mention] Heb jij geen interesse om voor One Pro Cycling te rijden? We zouden graag een sterk team voor in de bergen bij elkaar krijgen en jij kan één van die schakels zijn. Je zal vanzelfsprekend ook het kopmanschap opeisen in een grote ronde en krijgt daarvoor enkele sterke knechten mee. 

'Een van de schakels' is niet voldoende, ik wil het absolute kopmanschap in de bergen.

Oeps niet ver genoeg gekeken nog steeds op zoek naar een ploeg om in de bergen te domineren

2 uur geleden zei Michal Kwiatek:

Hmm ik wacht nog even af welke knechten er komen voor in de klassiekers, als dat kan

Ik ben al naar Vorarlberg.