DemoN

[FOCUS | PCM16] Focus Series

310 posts in this topic

Als iemand Noorse chicks wil ballen komt hij maar bij sparebank!

Ik wil Zeus stiekem wel

ID: 83   Posted (edited)

Hoe werkt dat bieden?

Hoe weet je wanneer een renner van jou is en hoe lang duurt de transferperiode?

Edited by Jeis

59 minuten geleden zei Jeis:

Hoe werkt dat bieden?

Hoe weet je wanneer een renner van jou is en hoe lang duurt de transferperiode?

Je kan nog bieden per PM tot en met 23.59u vandaag. Ik update tussendoor de Excel-file waarin de actuele transfersituatie staat.

Eens de transfermarkt sluit worden de renners toegewezen aan de hoogste bieders.

Alle boden tot dusver zijn verwerkt. Heb voor de makkelijkheid ook klokje toegevoegd, zodat je eenvoudig kan zien hoeveel tijd je nog hebt om te bieden.

1 person likes this

Ruben Rubinho kan zowel klimmen als tijdrijden en heeft nog geen ploeg. Aanbiedingen zijn welkom.

Bergop knechten komen wel goed. Kijk vanavond na werk wat haalbaar is, maar ik beloof je er 3-4 ofzo

Tijdritten mag je je eigen ding doen, die ploegentijdrit zien we wel waar we stranden.

1 person likes this

Ook Fjodor Chernitinsky zoekt nog een team. Specialiteit van het huis is het opknallen van een heuvel, in deze ritten wilt hij dan ook minstens een vrije rol. Ook op de andere terreinen kan Fjodor uit de voeten, zo heeft hij een uitstekende tijdrit en kan hij ook zijn mannetje staan op de kasseien. Aanbiedingen zijn welkom! 

1 bucket KFC!

En kopmanschap in de heuvels/vrije rol kasseien.

Rusland en Noorwegen zijn buurlanden dus Sparebanken is hét team voor jou!

1 uur geleden zei Cyril:

Bergop knechten komen wel goed. Kijk vanavond na werk wat haalbaar is, maar ik beloof je er 3-4 ofzo

Tijdritten mag je je eigen ding doen, die ploegentijdrit zien we wel waar we stranden.

We hebben een deal :) ik geef het door aan Demon

@robbe007 Heb jij geen zin om bij One Pro Cycling te komen rijden? Ik garandeer je het kopmanschap in de heuvels en ook op de kasseien krijg je van mij een vrije rol. :) 

2 uur geleden zei robbe007:

Ook Fjodor Chernitinsky zoekt nog een team. Specialiteit van het huis is het opknallen van een heuvel, in deze ritten wilt hij dan ook minstens een vrije rol. Ook op de andere terreinen kan Fjodor uit de voeten, zo heeft hij een uitstekende tijdrit en kan hij ook zijn mannetje staan op de kasseien. Aanbiedingen zijn welkom! 

Bij Bardiani wordt je op de kasseien kopman en ondersteund door knechten waar je zelf inspraak in mag hebben. In de heuvels krijg je een vrije rol en een knecht tot beschikking waar nodig

5 uur geleden zei robbe007:

Armee de Terre doet je graag een aanbieding. We zullen het team Frans oriënteren, maar invloeden vanuit het buitenland zijn welkom.

Ik vind het wat vroeg om al beloftes te gaan schreeuwen, maar kijk graag samen met je naar een mogelijk wedstrijdprogramma en de rol die je daarin zou kunnen vervullen.

20 uur geleden zei Michal Kwiatek:

Hmm ik wacht nog even af welke knechten er komen voor in de klassiekers, als dat kan

Wat zijn jouw eigen ideeën hierover? We kunnen elkaar ongetwijfeld versterken in het samenstellen van een goede ploeg.

19 uur geleden zei RubenS:

Oeps niet ver genoeg gekeken emoji14.png nog steeds op zoek naar een ploeg om in de bergen te domineren

Ik heb wellicht iets interessanters voor je. Het absolute kopmanschap is wat verouderd en kan vaak slecht uitpakken. Ik zou je daarom graag willen interesseren in een ploeg waarin je onderdeel kan zijn van een teamaanpak, waarbij de concurrentie van.meerdere kanten wordt belaagd.

21 uur geleden zei Bram:

Niemand die nog maar een beetje moeite doet voor één van de topfavorieten voor de koninklijke sprints en een rastalent als noeste krijger?

Armee de Terre heeft nog geen sprinter in huis en zou daarom graag eens met je in gesprek raken. Wie weet kunnen we voor een mooie wisselwerking zorgen tussen jou en @Michal Kwiatek.

Felix Cardenas <3

@Evert Wil je bij Caja Rural rijden?
Tussen waarschijnlijk veel Spaanstalige renners. Hoe het team er verder uit komt te zien weet ik nog niet, maar in de bergritten zul je sws je kans krijgen.

46 minuten geleden zei Jeis:

Felix Cardenas <3

@Evert Wil je bij Caja Rural rijden?
Tussen waarschijnlijk veel Spaanstalige renners. Hoe het team er verder uit komt te zien weet ik nog niet, maar in de bergritten zul je sws je kans krijgen.

Prima! Kansen krijgen in bergritten en voldoende Spaanstaligen is alles wat Cardenas nodig heeft.