• 0
Sign in to follow this  
Followers 0
franslinn

Procycling manager 2017

Question

Hoezo werkt de lach editor niet bij Procycling manager 2017 ?

Als het wel werkt graag uitleg hoe en wat ik moet doen aub ?

Dit is om een eigen team in elkaar te zetten !

En hoezo is het budget voor een eigen team zo laag ?

BVD

F Linn

23 answers to this question

• 0

ID: 3   Posted (edited)

Hallo Tijn alle andere jaren lukte het met de editors maar nu lukt het niet :( heb je een tip ?  Ik krijg nu de melding, De objectverwijzig is niet op een exemplaar van een object ingesteld :( ik heb wederom de lach editor een paar keer verwijderd en de carrieres ook en nieuw gedownload en de carriere opnieuw aangemaakt maar krijg het niet aan het werken Help !!!

Ik speel pCM al jarenlang maar nu weet ik het ff niet meer

en de editor die jij aangeeft daar gebeurd helemaal niets mee :(

Bedankt

Edited by franslinn

• 0

@Tijn is dat die editor om bv stats aan te passen? Kan ik die ergens downloaden? Heb er nog geen ervaring mee..

• 0

ID: 5   Posted (edited)

DavyPeeters kijk hier eens !!

Edited by franslinn
1 person likes this

• 0

Tijn kun je me ff uitleggen hoe het werkt de lach editor installeren ? Ik ben ff de weg kwijt en ben niet zo technisch :) ben al 54j

Bedankt

• 0
14 uur geleden zei franslinn:

Tijn kun je me ff uitleggen hoe het werkt de lach editor installeren ? Ik ben ff de weg kwijt en ben niet zo technisch :) ben al 54j

Bedankt

Het .exe-bestand klik je aan, dan gaat ie de boel als het goed is installeren. 

• 0

Beste Tijn het installeren is niet het probleem, maar als ik het heb gedownload dan zet ik de lach editor in de procyclingmanger map ?

Dit doe ik nadat ik deze heb uitgepakt maar verder kom ik niet :( dan geeft hij elke keer aan De objectverwijzig is niet op een exemplaar van een object ingesteld ff samen helpen als je dit wilt alvast BEDANKT

ps ik kan zelfs in het programma waar ik de veranderingen kan toepassen dit doe ik dan en dan wil ik het afsluiten en dan blijft het hangen snap er niets van speel pcm al heel lang tot nog toe geen problemen gehad met de lach editor maar dit jaar lukt het niet jammer

Edited by franslinn

• 0

Is dit het programma om stats aan te passen? Hoe werkt het nu? Ik kan niet eens een database selecteren linksboven.. Weet jij het misschien @Matthijs?

Naamloos.png

• 0

Links boven in op die button klikken. 'Extract database'-> je database openen.

vanaf dan kun je tabellen gaan openen. Om stats aan te passen open je de dyn_cyclist-tabel

• 0
48 minuten geleden zei Matthijs:

Links boven in op die button klikken. 'Extract database'-> je database openen.

vanaf dan kun je tabellen gaan openen. Om stats aan te passen open je de dyn_cyclist-tabel

Als ik de wijzigingen save en ik herstart het spel, zijn de stats in die carriere dan automatisch aangepast?
Alvast bedankt voor de hulp!

• 0

Wijzigingen saven en exporteren naar de database. Oftewel Export cdb.

• 0

Beste Matthijs , bedankt , maar tot zo ver ben ik gekomen maar dan krijg ik als ik op de database klik het antwoord,   

De objectverwijzig is niet op een exemplaar van een object ingesteld en dan safed het niets ! En ik zie daar dan ook geen data base neen dan moet ik weer dingen openen en opklikken en dan krijg ik de bovengenoemde melding :( wat nu te doen ?

en wat moet ik nu doen ? ik moet nadat de lachiseditor is gedownloaded hem toch opslaan in de map procyclingmanager 2017 ? Wat gaat er mis anders zeg me ff vanaf het begin hoe te werk te gaan ? Bedankt

MVG

Edited by franslinn

• 0
20 uur geleden zei Matthijs:

Wijzigingen saven en exporteren naar de database. Oftewel Export cdb.

Ik kan de database niet eens openen om wijzigingen aan te brengen, alleen de carriere die ik begonnen ben. Ik vind die database niet terug in de map PCM 2017, heb ik die dan verkeerd geinstalleerd misschien? Heb de "WorldDB 2017" gedownload via de steam workshop..

• 0
9 uur geleden zei franslinn:

Beste Matthijs , bedankt , maar tot zo ver ben ik gekomen maar dan krijg ik als ik op de database klik het antwoord,   

De objectverwijzig is niet op een exemplaar van een object ingesteld en dan safed het niets ! En ik zie daar dan ook geen data base neen dan moet ik weer dingen openen en opklikken en dan krijg ik de bovengenoemde melding :( wat nu te doen ?

en wat moet ik nu doen ? ik moet nadat de lachiseditor is gedownloaded hem toch opslaan in de map procyclingmanager 2017 ? Wat gaat er mis anders zeg me ff vanaf het begin hoe te werk te gaan ? Bedankt

MVG

Gewoon twee keer op ok klikken. Daarna kun je tabellen openen.

• 0

Ja die melding krijg ik ook, en als ik 2x op OK klik kan ik idd alles aanpassen zoals je zegt Mathijs..Maar niet bewaren dus.

• 0

Ja die melding krijg ik ook, en als ik 2x op OK klik kan ik idd alles aanpassen zoals je zegt Mathijs..Maar niet bewaren dus. dit heb ik dus ook !!! :( wat nu te doen ? Ik kom soms niet eens zover dan geeft de editor aan dat er geen carriere is ? Of deze melding,

De objectverwijzig is niet op een exemplaar van een object ingesteld ,

WAT NU E DOEN ?

Bedankt

Dus ff vanaf het begin af aan

De editor installeren waar moet ik deze plaatsen ?

En als ik deze daar geplaatst heb wat dan te doen ?

En hoezo geeft hij de boven vernoemde melding ?

Nogmaals DANK !

• 0

Dit doe ik      Gewoon twee keer op ok klikken. Daarna kun je tabellen openen. Matthijs en dan meld de editor

Ik zie wel dat het in de editor veranderd maar als ik op export klik dan geeft hij de boven vernoemde melding aan en dan sluit de editor vanzelf of blijft hangen maar in de carriere in het spel veranderd niets

BEDANKT,

• 0
22 minuten geleden zei franslinn:

Dit doe ik      Gewoon twee keer op ok klikken. Daarna kun je tabellen openen. Matthijs en dan meld de editor

Ik zie wel dat het in de editor veranderd maar als ik op export klik dan geeft hij de boven vernoemde melding aan en dan sluit de editor vanzelf of blijft hangen maar in de carriere in het spel veranderd niets

BEDANKT,

Klopt ik heb exact hetzelfde voor :(