• 0
Sign in to follow this  
Followers 0
franslinn

Procycling manager 2017

Question

Hoezo werkt de lach editor niet bij Procycling manager 2017 ?

Als het wel werkt graag uitleg hoe en wat ik moet doen aub ?

Dit is om een eigen team in elkaar te zetten !

En hoezo is het budget voor een eigen team zo laag ?

BVD

F Linn

23 answers to this question

• 0

ID: 3   Posted (edited)

Hallo Tijn alle andere jaren lukte het met de editors maar nu lukt het niet :( heb je een tip ?  Ik krijg nu de melding, De objectverwijzig is niet op een exemplaar van een object ingesteld :( ik heb wederom de lach editor een paar keer verwijderd en de carrieres ook en nieuw gedownload en de carriere opnieuw aangemaakt maar krijg het niet aan het werken Help !!!

Ik speel pCM al jarenlang maar nu weet ik het ff niet meer

en de editor die jij aangeeft daar gebeurd helemaal niets mee :(

Bedankt

Edited by franslinn

• 0

@Tijn is dat die editor om bv stats aan te passen? Kan ik die ergens downloaden? Heb er nog geen ervaring mee..

• 0

ID: 5   Posted (edited)

DavyPeeters kijk hier eens !!

Edited by franslinn
1 person likes this

• 0

Tijn kun je me ff uitleggen hoe het werkt de lach editor installeren ? Ik ben ff de weg kwijt en ben niet zo technisch :) ben al 54j

Bedankt

• 0
14 uur geleden zei franslinn:

Tijn kun je me ff uitleggen hoe het werkt de lach editor installeren ? Ik ben ff de weg kwijt en ben niet zo technisch :) ben al 54j

Bedankt

Het .exe-bestand klik je aan, dan gaat ie de boel als het goed is installeren. 

• 0

Beste Tijn het installeren is niet het probleem, maar als ik het heb gedownload dan zet ik de lach editor in de procyclingmanger map ?

Dit doe ik nadat ik deze heb uitgepakt maar verder kom ik niet :( dan geeft hij elke keer aan De objectverwijzig is niet op een exemplaar van een object ingesteld ff samen helpen als je dit wilt alvast BEDANKT