• 0
Sign in to follow this  
franslinn

Procycling manager 2017

Question

Hoezo werkt de lach editor niet bij Procycling manager 2017 ?

Als het wel werkt graag uitleg hoe en wat ik moet doen aub ?

Dit is om een eigen team in elkaar te zetten !

En hoezo is het budget voor een eigen team zo laag ?

BVD

F Linn

30 answers to this question

• 0
Op 7/17/2017 om 12:48 zei Tijn:

Ik heb hem al verplaatst voor je ;)

Als het goed is, moet de Lachi's Editor gewoon werken met PCM 2017. Ik heb er al een heleboel mee aangepast. En anders kun je de Excel Editor nog proberen. 

De excel editor is hetgeen ik gebruik. Het is het meest gebruiksvriendelijk naar mijn mening, makkelijk meerdere cellen aanpassen en filteren, dat lukt met de andere editors slecht.

• 0
Op 19-7-2017 om 09:26 zei franslinn:

Dit doe ik nadat ik deze heb uitgepakt maar verder kom ik niet :( dan geeft hij elke keer aan De objectverwijzig is niet op een exemplaar van een object ingesteld ff samen helpen als je dit wilt alvast BEDANKT

Gewoon net zolang op OK drukken tot het weg is. Kan geen kwaad. 

• 0

Ik krijg het niet aant werken dus wie kan mij helpen ?

En dat vanaf het begin af aan, hoe ik het moet installeren en in welke map en wat ik verder moet doen

BVD

• 0

Beste mark 1987 de excel editor werkt helaas helemaal niet als ik die installeer en erop klik dan is het alleen ff een zwart raampje dat ik te zien krijg lijkt op Dos

wat nu te doen en hoe installeer ik die juist in welke map en wat moet ik verder doen, ja het is ff moeijlijk allemaal maar ja ik heb ff hulp nodig

BVD

• 0

@franslinn De Lachi's editor kan je installeren op een plek naar keuze. Hier zijn geen eisen aan verbonden.

In het programma kan je via het menu een database 'Extracten' (uitpakken). Vanaf dan is de db opgesplitst in de verschillende tabellen en kan je de tabel bewerken welke je wil.

Na het bewerken pak je de .cdb weer in (Export) en plaats je het nieuwe .cdb bestand in de map Mijn Documenten > Pro Cycling Manager 201x > cloud > gebruikersnaam. Als hij daar staat, dan kan je hem gebruiken in PCM.

• 0
Op ‎26‎-‎7‎-‎2017 om 09:32 zei tinyriconen:

@franslinn De Lachi's editor kan je installeren op een plek naar keuze. Hier zijn geen eisen aan verbonden.

In het programma kan je via het menu een database 'Extracten' (uitpakken). Vanaf dan is de db opgesplitst in de verschillende tabellen en kan je de tabel bewerken welke je wil.

Na het bewerken pak je de .cdb weer in (Export) en plaats je het nieuwe .cdb bestand in de map Mijn Documenten > Pro Cycling Manager 201x > cloud > gebruikersnaam. Als hij daar staat, dan kan je hem gebruiken in PCM.

Hiermee heb je mij heel goed geholpen, na het bewerken liep het grondig mis bij mij..
Dank u wel dus, alles werkt nu!

• -1

Ik heb hem al verplaatst voor je ;)

Als het goed is, moet de Lachi's Editor gewoon werken met PCM 2017. Ik heb er al een heleboel mee aangepast. En anders kun je de Excel Editor nog proberen.