Sign in to follow this  
Followers 0
ASF

Telefoonabonnement

2 posts in this topic

Hoi internetvrindjes, 

ik ben weer heel eventjes terug op het forum om van jullie kennis te profiteren. Ik ben namelijk op zoek naar een zo simpel mogelijk telefoonabonnement. Ik heb echt helemaal geen verstand van MB's etc etc. Maar ik zoek iets waarmee ik voornamelijk mijn whatsappjes kan lezen op plekken zonder wifi. Een beetje minimalistisch pakket dus met wat belminuten er bij. Waar moet dan aan denken qua MB's en belminuten etc. Wat is een beetje een verstanding minimalistisch pakket dus? Hoor graag van jullie.

PS: Ik hoop dat dit goed staat hier

Als het puur om het lezen van whatsappjes gaat heb je heel weinig nodig (denk aan 250 MB, wat nog veel is), als je van plan bent iets meer te gebruiken en foto's/video's te downloaden kom je rond de (500 MB). Wil je ook snapchat, instagram, nu.nl, ad.nl etc. bijhouden zou ik een 1 GB bundel nemen. Qua belminuten ligt het eraan hoelang je belt natuurlijk, zal wel rond de 100 minuten zijn doordat deze er standaard bijzitten. Ik weet dat KPN, T-Mobile en Vodafone goede servers hebben, maar dat kost ook redelijk wat. Tele2 komt ook nog redelijk ver en kost ook nog wat midner .