Kampers

NBA 2K18

56 posts in this topic

Iemand hier die deze game in huis gaat halen? Ik heb mijne al in pre order staan. :-)

1 person likes this

Heb 2K17 en speel het niet genoeg om ieder jaar het opnieuw te kopen dus waarschijnlijk niet.

6 minuten geleden zei Bram:

Heb 2K17 en speel het niet genoeg om ieder jaar het opnieuw te kopen dus waarschijnlijk niet.

Ik wel. kan ook al niet meer wachten op deze. zijn ook al weer hoop screenshots gepost.

Ik koop hem denk ik, wil wel weten wat de nieuwe features zijn.

1 person likes this

18 minuten geleden zei Lampie Basso:

Ik koop hem denk ik, wil wel weten wat de nieuwe features zijn.

Ik heb op mijn YouTube ook een filmpje staan met de bevindingen van spelers en pers van een early hands on event bij 2K.

ID: 7   Posted (edited)

Er komt weer een Prelude dit jaar en er is ook een video blog,te zien.

Edited by Kampers

Weer een hoop screenshots ook van LeBron. Hij is hoger dan KD

ik koop em elk jaar, myteam is mijn ding. weet wel niet welke vorm van preorder ik ga doen. die duurste zowieso al niet. kga em voor nintendo switch halen, maar das tricky want je kan em dan enkel online preorderen en niet fysiek (zijn er nog niet klaar mee)

wat is de releasedatum? september?

gewoon schaamteloos reclame voor je youtubekanaal :D maar goed, subsribed.

1 person likes this

ID: 13   Posted (edited)

25 minuten geleden zei delegendelolsmurf:

ik koop em elk jaar, myteam is mijn ding. weet wel niet welke vorm van preorder ik ga doen. die duurste zowieso al niet. kga em voor nintendo switch halen, maar das tricky want je kan em dan enkel online preorderen en niet fysiek (zijn er nog niet klaar mee)

wat is de releasedatum? september?

24 minuten geleden zei delegendelolsmurf:

gewoon schaamteloos reclame voor je youtubekanaal :D maar goed, subsribed.

23 minuten geleden zei delegendelolsmurf:

ik wist helemaal niet dat je zo into ,nba was? Ik heb een leaguepass, kijk elke dag :vork:

Release is 15 Sept. Ik heb zelf 15jaar basket gespeeld en ben moeten stoppen met een blessure. Ik snap het spelletje dus wel een beetje :) En heb Zelf ook NBA LP. Ik kijk niet elke dag maar toch meermaals per week. Ik zelf ben wel een fan van de Clippers. Speelstijl Griffin en DJ. Maar ik ben niet een "Fanboy" ik hou van het het spel in het algemeen. En bedankt voor de SUB btw. Tips en dergelijke altijd welkom :)

Edited by Kampers

Ik koop hem ook elk jaar maar ik pre-order niet. De dingen die je extra krijgt zijn lachwekkend. Een t-shirt voor je myplayer wat vc... yeah no. Ik doe meestal mycareer. 

En dikke Boston fan hierzo :1st: 

36 minuten geleden zei delegendelolsmurf:

ik wist helemaal niet dat je zo into ,nba was? Ik heb een leaguepass, kijk elke dag :vork:

Check Meestal alle matchen van Boston en dan afhankelijk van seizoen tot seizoen kies ik er nog een paar ploegen uit om van dicht te volgen. Dit seizoen lijken Houston, CLeveland en New Orleans  lijken me wel boeiend. Ook de nets waarschijnlijk maar das om te zien welke pick wij volgend jaar zullen hebben :notworthy:

1 person likes this

5 uur geleden zei Kampers:

Release is 15 Sept. Ik heb zelf 15jaar basket gespeeld en ben moeten stoppen met een blessure. Ik snap het spelletje dus wel een beetje :) En heb Zelf ook NBA LP. Ik kijk niet elke dag maar toch meermaals per week. Ik zelf ben wel een fan van de Clippers. Speelstijl Griffin en DJ. Maar ik ben niet een "Fanboy" ik hou van het het spel in het algemeen. En bedankt voor de SUB btw. Tips en dergelijke altijd welkom :)

moet het nog allemaal eens bekijken, zal ik wel doen, heb 2 subs, jij en een engelsman die pcm speelt. ook met weinig subscriebrs maar die ik in alle rust kan volgen. zal wel onder de vid commentaar geven.

1 person likes this

ID: 18   Posted (edited)

@Kampers ke: allemaal 2K videos, wel leuk maar ik heb ze allemaal al gezien (lekker wijf die presentatrice :notworthy:)

voorts die screenshots waar je weinig mee kan doen. Wat mss interessant is om te doen is een overview van de teams? met drafts, trades en signings? en een preview van het seizoen? en gaandeweg wat seasonal questions of indrukken op youtube zetten.

@Kampers: bv.

Edited by delegendelolsmurf

ik was sws nog van plan om zoiets te doen. een overzicht te maken van de ploegen en de top stats spelers. Maar wacht nog op wat stats van Westbrook enz. Wat denk je van een MyCareer serie? MyTeam on a budget? MyPark road to legend?

de meeste dat ik zoek en bekijk is een myteam of een carriere met een team. zo'n let's play denver nuggets fzo.