Kampers

NBA 2K18

60 posts in this topic

Op 19/8/2017 om 09:39 zei delegendelolsmurf:

inderdaad, kijk ernaar uit. voel me wel wat in dekou gelaten als nintendo switchspeler :(

Net een videootje gemaakt over de nieuwe draft mode

meningen over de prelude? 
Imo kort maar het gevoel van de speler controleren zit dit jaar een stuk beter. 'k heb het gevoel dat Strengt eindelijk van belang zal zijn. Wel jammer dat blijkbaar de Draft, iets wat veel spelers als absoluut hoogtepunt van hun carrière noemen, nu al een aantal jaar op de achtergrond gezet wordt. 

meningen over de prelude? 
Imo kort maar het gevoel van de speler controleren zit dit jaar een stuk beter. 'k heb het gevoel dat Strengt eindelijk van belang zal zijn. Wel jammer dat blijkbaar de Draft, iets wat veel spelers als absoluut hoogtepunt van hun carrière noemen, nu al een aantal jaar op de achtergrond gezet wordt. 

Prelude was veel te kort en jammer dat je zonder omwegen de verschillende stijlen niet kunt testen. 2k is voor de fans die het spel elk jaar koopt, en als je dan elk jaar afkomt met een verhaaltje van een draft word het ook saai.

Wat is er veranderd met d Draft? Normaal koop ik em op ps4. Vorig jaar op pc omdat ik met mijn broer wou spelen. Dit jaar eerste keer op switch zodat ik ook op de trein kan spelen :P kmoet em wel digitaal iedere, fysieke versie komt pas midden oktober :L

Je moet niet afkomen met een verhaal rond die draft maar zoals nu die draft gewoon negeren en je je ploeg laten kiezen vind ik ook een beetje onnozel.Er valt kwa storytelling zoveel meer te doen met de draft. Dat hebben ze trouwens nog geen enkele keer deftig gedaan. Nuja kwa storytelling zijn ze daar bij 2k hilarisch slecht. En dan die dingen zoals "hey is that ronnie2k next to Russel"... Ja alsof die belangrijker is dan Westbrook :D 

@delegendelolsmurf Je kiest op voorhand de ploeg en dan mag je try-out doen bij die ploeg en dan speel je daarvoor. 

Maar zolang het spel maar goed speelt :) ik ben professioneel veel bezig met storytelling dus het is een beroepsmisvorming B)

Ik ben Celtic fan maar het zou wat te makkelijk zijn om bij de Celtics te gaan. Easy Champions :D 
Suns of Knicks lijken me wel wat :) 

40 minuten geleden zei Amez:

Ik ben Celtic fan maar het zou wat te makkelijk zijn om bij de Celtics te gaan. Easy Champions :D 
Suns of Knicks lijken me wel wat :) 

kbegin bij de magic. Wou eigenlijk PF positie dus gordon zal moeten opkrassen. :/ mss toch SF pakken. hmmm. keuzes.... welke positie gaan jullie zijn? vrijdag spelen?

Haha Al moet ik toegeven dat de eerste 2 speler die ik ben beginnen volgen Garnett & Howard (toen nog bij de Magic) waren :D Wel mooi dat je fan blijft van een ploeg waar er niet zo heel veel te vieren valt. I was lucky. Ik kende geen bal van basketball (no pun intended). Ik zag Garnett en dacht die is super ik ben fan van de ploeg waar hij speelt. Net naar Celtics getrokken ik dus Celtics beginnen volgen... worden ze meteen kampioen :D . Toen pas door dat ze de meest succesvolle franchise in de geschiedenis zijn. Maar dus voor hetzelfde geld was ik ook Magic fan B) 

Ik ga straks nog even kijken wat ik precies ga maken een PG of SG. Op welk moeilijkheidsgraad spelen jullie? Ik heb btw op mijn YT een 5v5 gameplay staan van Ronnie en Chris van 2k

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Hall of fame meestal. Ik wil vooral een realistische ervaring. Ik win liever samen met mijn ploegmaats dan dan ik 68 punten 14 rebounds en 22 assists haal per game.

Ik overweeg toch om een slashing/defensive sg te maken en een legendarisch backcourt te vormen met Irving in Boston :) 

Kijk goed naar de stats als je speler maakt. Def en offence samen is 9/10 Voor niets goed. "Goed voor alles is niet goed genoeg voor iets." Voor career zal nog wel meevallen. Online is het nog wat anders. gwn maken waar je plezier aan beleeft

Ik speel nt online :) 'k heb geen zin om me er te hard in te verdiepen. Daarom ook dat ik nt goed ben met een shot creator. Echt geen zin om te leren hoe ik een perfecte fade-away moet doen enzo :) 

Ik speel nt online  'k heb geen zin om me er te hard in te verdiepen. Daarom ook dat ik nt goed ben met een shot creator. Echt geen zin om te leren hoe ik een perfecte fade-away moet doen enzo  

Is echt allemaal simpel hoor,
De release is trouwens aangepast naar morgen 9pm. Hoop hier in europe ook. Zoniet hebben we hem nog 3u sneller dan Usa :)

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk