• 0
Sign in to follow this  
Joaquin Purito Rodriguez

PCM Fast editor

Question

Hey iedereen, 

Op mijn PC wilt de PCM Fast Editor niet meer werken sinds enige tijd, terwijl ik daarvoor nooit problemen had. Ik heb hem eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het wilt nog niet werken. (Hij loop vast tijdens het opstarten, ik kan zelfs geen DB selecteren om te bewerken). De lachis editor ben ik geen fan van, ik vind de Fast Editor gemakkelijk dus ik zou die graag blijven gebruiken. Moet ik die via Steam ofzo downloaden (als dat gaat?) of is er een andere manier? 

Bedankt! :) 

4 answers to this question

• 0
Op Sun Aug 27 2017 om 20:26 zei Joaquin Purito Rodriguez:

Hey iedereen, 

Op mijn PC wilt de PCM Fast Editor niet meer werken sinds enige tijd, terwijl ik daarvoor nooit problemen had. Ik heb hem eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het wilt nog niet werken. (Hij loop vast tijdens het opstarten, ik kan zelfs geen DB selecteren om te bewerken). De lachis editor ben ik geen fan van, ik vind de Fast Editor gemakkelijk dus ik zou die graag blijven gebruiken. Moet ik die via Steam ofzo downloaden (als dat gaat?) of is er een andere manier? 

Bedankt! :) 

En wat is uw vraag nu precies?

• 0

Ik had hetzelfde probleem

• 0

En toen?

• 0

Wat merkwaardig. Dan zou je denken dat er iets in je computer is veranderd. Met zulke dingen doe ik nog wel eens Systeemherstel uitvoeren en je computer 'terugzetten' naar een datum toen hij het nog wel deed.

Heb zelf volgens mij nooit de Fast Editor werkzaam gehad. Maar dat geldt vreemd genoeg voor de meeste editors bij mij..