levi

[FOCUS] Expeditie Robinson 6

1,080 posts in this topic

@levi Bedankt voor de uitnodiging, maar ik heb helaas te weinig tijd voor meerdere online spellen. Ik vind het overigens wel leuk om dit spel een beetje te volgen. Dus af en toe een PM bij een nieuwe bericht / situatie / spelelement zou ik wel leuk vinden :)

Succes aan de deelnemers!

44 minuten geleden zei Jodelaar:

Nee dit spel is niet voor mij heb ik gemerkt na 2 deelnames. Ook te weinig tijd op dit moment. Wel bedankt voor de mention!

Dit. 

Veel te veel bondjesgedoe. Wordt er altijd snel uitgewerkt en geen tijd/zin om daar heel pact tegenover te zetten. 

Ik heb helaas ook niet echt veel tijd, dus ik ga passen. Wel leuk dat er weer iemand zo'n verhaal start! :) 

1. Jeje
2. Stefanvk
3. Michal Kwiatek
4. Danny
5. Andy Schleck
6. Jimski
7. Mark0174
8. Tijs02
9. robbe007
10. Jelskie1
11. Lukylukker
12. Erik

13. Freire28

laat ik dit eens proberen

Edited by freire28

1. Jeje
2. Stefanvk
3. Michal Kwiatek
4. Danny
5. Andy Schleck
6. Jimski
7. Mark0174
8. Tijs02
9. robbe007
10. Jelskie1
11. Lukylukker
12. Erik

13. Freire28

14. Edox

LIKE MIJN BERICHT ALS JE EEN PACT MET MIJ WIL - Kusjes Edox

1. Jeje
2. Stefanvk
3. Michal Kwiatek
4. Danny
5. Andy Schleck
6. Jimski
7. Mark0174
8. Tijs02
9. robbe007
10. Jelskie1
11. Lukylukker
12. Erik

13. Freire28

14. Edox

15. Luuk.

• 1. Jeje
    2. Stefanvk
    3. Michal Kwiatek
    4. Danny
    5. Andy Schleck
    6. Jimski
    7. Mark0174
    8. Tijs02
    9. robbe007
    10. Jelskie1
    11. Lukylukker
    12. Erik

13. Freire28

14. Edox

15. Luuk

• 16. Siempie

17 uur geleden zei DemoN:

Wat is dit voor spel? Notendop!

Je speelt per ronde een kleine opdracht. De winnaar(s) gaat/gaan door naar de volgende de ronde. De rest gaat naar de eilandenraad (stemronde) waar je iemand kunt wegstemmen. Degene met de meeste stemmen ligt uit het spel.

Je mag achter de schermen stemmen ronselen en samenzweringen aangaan met andere kandidaten, zodat je meer kans hebt dat iemand anders eruit gaat en je zelf in het spel blijft. De drie mensen die het het langst overleven, mogen de finale spelen.

In een notendop! :) 

ph7bygmfluljx.png

Welkom op Cocoseiland! Ik hoop dat jullie je hier al een beetje thuis voelen, want als je het goed doet, is dit je huis voor de komende maanden!

Met zeventien deelnemers beginnen jullie aan dit avontuur. Vandaag en morgen staan nog in het teken van kennismaken, voor zover je dat nodig vindt, maar vanaf donderdag wordt de groep in tweeën verdeeld: 'Kamp Zuid' en 'Kamp Noord'! 

Twee kandidaten krijgen de eer om de kampen samen te stellen. Geïnteresseerden die dat willen doen (dus het is niet verplicht) kunnen zich tot woensdag 20 september 12.00 uur bij mij melden in hun ER6-dagboek! Zij moeten een simpele vraag beantwoorden. De twee mensen die het dichtst bij het antwoord zitten, mogen de teams samenstellen!

De Expeditie is nu echt begonnen, dus veel succes kandidaten!

udk5vdjaabnj4.png

@Stefanvk @robbe007 @Mark0174 @tijs02 @Michal Kwiatek @Erik @Jimski @Lukylukker @Edox @Luuk. @Siempie @DemoN @freire28 @Danny @Andy Schleck @Jeje @jelskie1 

Edited by levi

ph7bygmfluljx.png

Hopelijk was jullie kennismaking met elkaar een fijne, want het is tijd over te gaan naar de indeling van de kampen!

Op dit knusse eiland werden er twee sollicitaties uitgeschreven voor de functie teamleider! Daarop kwamen meerdere reacties, waarvan zeven geldige. De vraag die men moest beantwoorden was: Wat wordt de eindtijd van de wereldkampioen (voor de wedstrijd begon uiteraard)? 

De eindtijd van Dumoulin was 44.41. @Stefanvk zat daar het dichtstbij met 43.40, gevolgd door @tijs02 met 42.25. 

Stefan wordt de leider van Kamp Noord en omdat hij het dichtstbij zat, mag hij ook als eerste beginnen met het kiezen van een teamgenoot. Tijs02 wordt logischerwijs de leider van Kamp Zuid

Jullie mogen dus om en om een naam toevoegen aan jullie team. Dat doen jullie door diegene te mentionen. Succes met het maken van de keuzes!

Edited by levi

Wie wilt er in mijn kampje? Roept u maar! B)

27 minuten geleden zei Stefanvk:

Wie wilt er in mijn kampje? Roept u maar! B)

Ik wil niet bij Tijs dus doe maar

Stefan mag als eerste kiezen :L