Sign in to follow this  
Omar

Nieuwe laptop

5 posts in this topic

Na een tijd zoeken heb ik eindelijk besloten welke nieuwe laptop ik ga kopen, nu blijkt dat ik 'em enkel kan vinden op Amazon ;c 

https://www.amazon.com/Acer-Predator-GeForce-Backlit-G3-571-77QK/dp/B06Y4GZS9C dit is de laptop in kwestie. Probleem is dat ik dan een kleine maand moet wachten, maar vooral dat ik ook nog eens 250 flappen extra kwijt ben aan shipping fees. 

Dus is mijn vraag, iemand een idee waar ik deze laptop zou kunnen verkrijgen in de Benelux/Duitsland/Frankrijk?

Coolblue, Bol, Amazon.DE etc hebben deze versie niet.

Stevig ding.

Tot zover mijn bijdrage, gl hf.

Voor dat geld ga je alleszins niks beters vinden. Ja, er zijn er met een GTX 1050ti, maar dat scheelt naar het schijnt toch een hoop. 

Amai prijs kwaliteit is dat wel ziek, maarja das een amerikaanse prijs natuurlijk. Zelfs als je die vindt in europa ga je sws meer betalen. Maar zelfs met 250 shipping is dat nog geen slechte deal lijkt me.

Heb nog een tijd liggen googlen, 1500 betaal je hier in Europa helaas altijd. Geen zin om voor 1300 op Amazon één te kopen en dan misschien nog gekloot te zijn met extra Import fees die ze niet vermelden ;c Ga 'em alleszins halen. Dan betaal ik maar wat meer.