Sign in to follow this  
Wouter

Het einde van een tijdperk

164 posts in this topic

Zojuist zei Rubennn:

Meer hoeft dat toch ook niet te zijn?

Van mij hoeft niets.

Als je realistisch bent, is hetgeen het meest haalbaar zou zijn gewoon een nieuw, goedkoop forumpje aan te maken. Alle donaties gebruik je om wat Lidl-kwaliteit software aan te schaffen en je blijft dan nog een jaartje, misschien twee, met het inclusieve clubje van actievelingen doorkeutelen over Reutel's gebit, Aron 'the real troee' 24 z'n stommiteiten en uiteindelijke verbanning en Fiets z'n pens.

Als je er daadwerkelijk nog iets van wil maken en er zelfs geld en nieuwe aanwas uit wil halen, zal je met een volledig nieuw concept dienen te komen, welke vraagt om nóg veel meer geld en vooral om een clubje lieden met de benodigde kennis, gedrevenheid, vindingrijkheid en assertiviteit die daar voor nodig is.

Wat ik probeer aan te geven, is dat daar écht niets tussen gaat zitten. Alle goedbedoelde ideeën van bannertje hier, advertentie daar, wat geld zus en een PCM-siteje zo: dat is gewoon echt kansloos. Daar moet je niet aan gaan beginnen, dat zou ontzettend naïef zijn. Er zit gewoon heel weinig tussen die twee varianten: het zijn uitersten. En alles wat je daar tussen gaat doen is een grijs en op community-gebied vooral ineffectief en letterlijk waardeloos gebied.

Wat is er kansloos aan als iedereen die er nog wat van wil maken elk jaar een klein bedragje betaalt zodat we hier nog mooi gestoord kunnen blijven doen?

Edited by AngliVentoux

Zojuist zei AngliVentoux:

Wat is er kansloos aan als iedereen die er nog wat van maken elk jaar een klein bedragje betaalt zodat we hier nog mooi gestoord kunnen blijven doen?

dit dus

Echt Zeus, een nieuw concept gaat niet werken. Mensen hebben hier de tijd gewoon niet meer voor.

Plus er zijn er heel veel niet goed genoeg. 

1 minuut geleden zei AngliVentoux:

Wat is er kansloos aan als iedereen die er nog wat van maken elk jaar een klein bedragje betaalt zodat we hier nog mooi gestoord kunnen blijven doen?

Leuk die spontane donaties nu, maar je denkt echt dat je maandelijks alle kosten (domein, host/server, software) kan blijven ophoesten met z'n allen? Ik bedoel, ik vind het prima, maar die concrete afbakening van wat er nog precies nodig is, hoeveel dat gaat kosten en op welke manier je dat vooral ook structureel kan blijven bekostigen is wel absoluut nodig. Men kan nu wel wat geldbedragen uit de losse pols in een lijstje droppen, maar ik zou toch zeggen: ga eerst dat eens doen.

1 minuut geleden zei Matthijs:

giphy.gif

Wie weet gebeurd er al meer dan jij denkt :O. Jongens roep even Concept klaar.

8 minuten geleden zei AngliVentoux:

Echt Zeus, een nieuw concept gaat niet werken. Mensen hebben hier de tijd gewoon niet meer voor.

4 minuten geleden zei Matthijs:

Klopt in zekere zin (al is die tijdskwestie mij redelijk meegevallen bij al die benaderingen een tijdje geleden, maar bon), maar ik zeg dan ook nergens dat je alsnog moet gaan voor een nieuw concept. Ik zeg vooral dat je niet moet blijven doormodderen in naïviteit en in onwetendheid ('we doen maar wat'-mentaliteit). Het is hier toch écht sterk het één of het ander.

Edited by Zeus

Ach als het bij aanmodderen blijft en de doorstart geen zin blijkt te hebben gehad, het gaat maar om 30 euro (voor mij dan) zeg. Het is in ieder geval het proberen waard. 

Het feit dat er hier al zovele spontane reacties komen van mensen die zelfs met geld over de brug willen komen... Bewijst nog maar eens dat dit voor internetnormen een hechte community is.

Ik ben trots op jullie :blowjob:

Ik wil best een donatie doen... Maar dan wel op één voorwaarde: Zeus moet optyfen met dat negatieve gebrabbel van hem. Er ontstaat hier iets moois en onze zeikerd moet de boel weer afkraken onder de noemer "realisme".

1 uur geleden zei deck:

dit dus

echt he

ik zeg full jimmy wales gaan en teren op de zak van elkaar.

reclamebannertje tot daaraantoe.

en als je echt nog eens alles breder wil trekken (maar dat is toekomstmuziek), waarom profileer je je dan niet als een echte fietssite? zoeken naar een gemene deler.

nieuws allemaal prima en al, maar dat wiel is al uitgevonden.

waarom niet dan juist verder inspelen op het fanaat zijn en dat eens gaan uitweiden?

maar goed, zoals ik reeds zei, eerst ff snoeien.

Zet mij ook maar neer voor 50/jaar 

Maar gaan we wel hier door toch, desnoods flikker je wat boards weg maar ik ga niet op zo'n phb kutforum zitten he

Edited by Little Goliath

Fuck is this shit :( 

Liefde aan al jullie moeders :wub: 

Maar als ik alles zo zie dan zijn er zeker genoeg die een bijdrage willen doneren. Dan moet er toch geen probleem zijn. :(

En i.v.m die zoekfunctie, als er veel minder topics zijn, dan zal die opslag toch ook wel verlagen, of zie ik dat te simpel?