Reuell

Werken - wie, wat, waar, wanneer?

220 posts in this topic

Hoi bultje

mama zegt je hebt papa allang genoeg leeggezogen (hihi) dus tijd om zelf te gaan werken ik schreeuw

MAMA NEE IK HOU NIET VAN WERKEN IK HOU VAN NIKS IK HOU VAN ZUIGEN IK HAAT ALLES MAAR VOORAL WERKEN

maar mama was onvermurwbaar en zei je gaat aan de slag

dus ik zo van wat zal ik doen ik haat alles

of toch niet

IK HOU VAN FIETSEN FROEMFROEMFROEM door rood en oude mensen bang maken niet remmen hihi neus breken en soms beetje poepen

dus zo dat

dus ik denk ik ga wel eten bezorgen op mijn fietsje froemfroem dat is leuker dan zuigen zelfs denk ik

dus ikke zo DELIVEROO aanmelden

maar nu bedenk ik me ik moet daar veel dingen voor kopen/in mezelf 'investeren' en ik heb echt geen geld want ik mag niet meer zuigen

is moeilijke situatie voor mij

tips plz ik echt hullep nodig ben wanhoop

:( 

x Ralfje97

Edited by Ralf Mackenbach

ja, altijd gratis geld :) 

Nog een paar jaar Duo uitmelken, en dan de oversteek naar Panama maken is mijn advies. 

Dat hoeft inderdaad niet wanneer je een fiets hebt die naar behoren werkt. De enige aankoop die ik ooit echt gebruikt heb, is zo'n houder om je gsm op je stuur te bevestigen, en dat heeft me de volle 7 euro gekost.

oh, inschrijven KVK is in NL nodig + geval van tas etc. - althans, is dat verplichte aanschaf? Als het ok is om gewoon in mijn gebruikelijke wielerwinterpak te rijden, doe ik dat uiteraard :) 

en natuurlijk mijn quickie ook, die na zeven jaar geheel versleten banden en aanlopende remmen heeft etc.  

ofwel

focus-crowdfunding woehoe: help Ralfje aan een toekomst

bevalt het verder btw? Schroom vooral niet anekdotische onderbouwing aan te leveren - bv.: nog curieuze ontmoetingen met eters die graag ook je tenen op willen eten etc.? 

Dat is waar ik het allemaal voor doe namelijk

www.werk.nl

kan je daar mensen vinden die je tenen willen likken?

gast, flikker ff op.

Yo bro, jij bent degene die een zwaar overbodige link plaatst als ik ervaringsdeskundigen vraag naar hun bevindingen bij

deliveroo.

Niemand die je dwingt mijn tenen te likken als je echt niet wil, dus geen reden om zo gepikeerd te doen.

X,

Je toegewijde Ralfje

6734442.jpg

Gisteren aangenomen bij Pepperminds 

Als je een idioot ziet met een NRC-jasje aan die je met gladde praatjes een abonnement probeert aan te smeren

Wellicht ben ik het

Past wel echt honderd procent bij de nieuwe David ;c

Maar dan ook echt ;c

Bij een introdag van de studie kwamen zij ook een praatje houden (lijkt me dat ze daarvoor betaald hebben) om daar te komen werken. Beetje opscheppen over die leuke bedrijfsfeestjes en dat je zo eerlijk naar inzet betaald wordt. Is ook weer net zo'n naar studentenverenigingkliekje met wat hoertjes en jongens die op zoek zijn naar een volgende kans om vrienden te maken. ;c