Reuell

Werken - wie, wat, waar, wanneer?

60 posts in this topic

Lekker man, waar je al niet betaald voor kan worden tegenwoordig

3 uur geleden zei David:

Gisteren aangenomen bij Pepperminds 

Als je een idioot ziet met een NRC-jasje aan die je met gladde praatjes een abonnement probeert aan te smeren

Wellicht ben ik het

Van pleinvrees naar straatverkoper.

veel meer uit elkaar kan iets niet liggen :lachen: 

Al krijg je na doorgaan na één nee alsnog wel een scheldkanonnade van me.

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik van huize uit een grote allergie heb gekregen tegen elke vorm van ongevraagde verkopers.

Met name die voor goede doelen dan.

Ik kan me ook niet een situatie verzinnen wanneer het uitkomt wanneer zo'n straatverkoper je aanspreekt. 

19 minuten geleden zei Buus:

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik van huize uit een grote allergie heb gekregen tegen elke vorm van ongevraagde verkopers.

En wat met Kika?

Want?

Zelfde type personen als de lui die bij studentenverenigingen als Vindicat zitten.

Oké Sybrand.

19 uur geleden zei AngliVentoux:

Maar dan ook echt ;c

Bij een introdag van de studie kwamen zij ook een praatje houden (lijkt me dat ze daarvoor betaald hebben) om daar te komen werken. Beetje opscheppen over die leuke bedrijfsfeestjes en dat je zo eerlijk naar inzet betaald wordt. Is ook weer net zo'n naar studentenverenigingkliekje met wat hoertjes en jongens die op zoek zijn naar een volgende kans om vrienden te maken. ;c 

Ach, is toch chill. Beetje verkopen, beetje goedkoop zuipen met andere jonge mensen (en hopen idd op die hoertjes). Vrienden maken hoeft niet echt meer, maar is toch altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten? 

17 uur geleden zei Buus:

Van pleinvrees naar straatverkoper.

veel meer uit elkaar kan iets niet liggen :lachen: 

Al krijg je na doorgaan na één nee alsnog wel een scheldkanonnade van me.

Hahaha, true that.

17 uur geleden zei Buus:

ik ook eigenlijk

kan dus maar beter aan de andere kant staan lol

lol

Btw David, worden jullie geïnstrueerd om nooit werkelijk een krant weg te geven?

Wel altijd interessant om het alsnog te proberen: neem de krant aan, maar blijf doorlopen. De David in kwestie zal zich prompt in beweging zetten en snel proberen je interesse te peilen voor de krant. Terwijl je ondertussen al zo'n honderd meter verwijderd bent van je startpunt, vermeld je fijntjes dat je erg geïnteresseerd bent in de krant: je hebt namelijk al een abonnement. Daarop probeert de David, die zijn ergernis amper nog met zijn gebruikelijke jovialiteit kan verhullen, wellicht de krant terug te krijgen: "je hebt hem tenslotte al". Maar nee hoor, ik heb alleen een elektronisch abonnement, dus een papieren versie is heel prettig. Blijf stevig doorstappen en bedank David met een ferme handdruk voor de gratis krant. 

Dit is geënt op mijn grootste triomf van mijn twintiger jaren. Mijn leven is heel leeg.

Waarom heb jij eigenlijk als failliete student een internet abo? Of is dat een leugen?

Zoja, mag dat wel van je moeder, liegen?

Krijg billenkoek van mammie dan, is jammiefijn.

Plus

Mag inloggen op papa's abbi. Niet altijd overal iets achter zoeken, lieverd.

7 uur geleden zei Ralf Mackenbach:

Btw David, worden jullie geïnstrueerd om nooit werkelijk een krant weg te geven?

Wel altijd interessant om het alsnog te proberen: neem de krant aan, maar blijf doorlopen. De David in kwestie zal zich prompt in beweging zetten en snel proberen je interesse te peilen voor de krant. Terwijl je ondertussen al zo'n honderd meter verwijderd bent van je startpunt, vermeld je fijntjes dat je erg geïnteresseerd bent in de krant: je hebt namelijk al een abonnement. Daarop probeert de David, die zijn ergernis amper nog met zijn gebruikelijke jovialiteit kan verhullen, wellicht de krant terug te krijgen: "je hebt hem tenslotte al". Maar nee hoor, ik heb alleen een elektronisch abonnement, dus een papieren versie is heel prettig. Blijf stevig doorstappen en bedank David met een ferme handdruk voor de gratis krant. 

Dit is geënt op mijn grootste triomf van mijn twintiger jaren. Mijn leven is heel leeg.

Geen idee, moet nog beginnen. Je krijgt inderdaad trainingen e.d. om daarmee om te gaan volgens mij. Lijkt me raar om 100 meter mee te lopen. 

38 minuten geleden zei David:

Geen idee, moet nog beginnen. Je krijgt inderdaad trainingen e.d. om daarmee om te gaan volgens mij. Lijkt me raar om 100 meter mee te lopen. 

ik zal het niet meer doen in ieder geval :) 

Ik heb ooit één dag gewerkt voor een organisatie die langs de deuren gaat voor goede doelen, maar ik voelde me zo'n enorme klootzak dat ik er na een dag genoeg van had. Na één nee dacht ik altijd, ik geef je groot gelijk, je moet echt een beetje een klootzak voor dat soort werk. Dus @David ben je een klootzak?

1 uur geleden zei God:

Ik heb ooit één dag gewerkt voor een organisatie die langs de deuren gaat voor goede doelen, maar ik voelde me zo'n enorme klootzak dat ik er na een dag genoeg van had. Na één nee dacht ik altijd, ik geef je groot gelijk, je moet echt een beetje een klootzak voor dat soort werk. Dus @David ben je een klootzak?

Nou wel gericht op resultaat: verkopen.Maar an sich bied je met NRC-abonnementen gewoon relatief goede deals aan. Het is alleen de vraag of de mensen die je die abonnementen verkoopt ze ook daadwerkelijk willen/nodig hebben. Maar het is niet dat je zo oplicht ofzo. 

2 minuten geleden zei David:

Nou wel gericht op resultaat: verkopen.Maar an sich bied je met NRC-abonnementen gewoon relatief goede deals aan. Het is alleen de vraag of de mensen die je die abonnementen verkoopt ze ook daadwerkelijk willen/nodig hebben. Maar het is niet dat je zo oplicht ofzo. 

geindoctrineerd