Sign in to follow this  
Ralf Mackenbach

Muziek en Optredens

356 posts in this topic

Festivalzomer is voor mij ook alweer geboekt denk ik, de voornaamste zijn Dour, Dekmantel (met kielometers afstand coolste line up dat ik deze zomer ga zien) en afsluiten met Horst :)

Mss dat ik ertussen nog wat kleinere dingen doe en heel misschien een dagje Pukkelpop 

Hier sowieso die We Are Electric dan (hollandse wijve muileeuh ;c ), Dour, PKP en nog wat kleine dingen zoals Extrema verleden weekend.

Vind het maar een kutlineup van We Are Electric eigenlijk, naar wie kijk je uit misschien?

13 minuten geleden zei Omar:

(hollandse wijve muileeuh)

Hoe kunt gij leven met uzelf?

26 minuten geleden zei Jonas:

Vind het maar een kutlineup van We Are Electric eigenlijk, naar wie kijk je uit misschien?

Niemand eigenlijk. Dave Clarke is altijd wel baas. Maar dit is gewoon 3 dagen ranzen met wat vrienden, ga totaal niet voor de muziek.

36 minuten geleden zei Jonas:

Dekmantel

fuuuuuck

Ik wss in september berlijn, of nog een internationaal festivalleke zoeken. Waking Life ziet er vree cool uit bv

7 minuten geleden zei Omar:

Niemand eigenlijk. Dave Clarke is altijd wel baas. Maar dit is gewoon 3 dagen ranzen met wat vrienden, ga totaal niet voor de muziek.

Ah lol ik had enkel de headliners gezien, nvm dus ;c;c 

Dave Clarke is altijd een goed feest ja

1 minuut geleden zei Jonas:

Ah lol ik had enkel de headliners gezien, nvm dus ;c;c 

Dave Clarke is altijd een goed feest ja

Ja Martin Garrix hoeft voor mij niet nee ;c 

En gelukkig speelt de Polle 2 keer en dus niet enkel zijn BTTF set. Normaal gingen we naar XO nl maar dat is dus gecancelled, dees is nog wel een goed alternatief.

4 minuten geleden zei verkeersborden:

fuuuuuck

Ik wss in september berlijn, of nog een internationaal festivalleke zoeken. Waking Life ziet er vree cool uit bv

Dekmantel dit jaar is echt :notworthy:, en Boiler room line up moet ook nog aangekondigd worden. Jammer dat ik geen tickets heb voor Tangerine Dream op de openingsdag want dat was ook wel heel erg mooi meegepakt geweest.

Als ge geen herexamens hebt btw, overweeg Dimensions!

Ff line up en een aftermovie van een recent jaartal opzoeken en dat wordt zowaar de beste vakantie ooit, is ook pittig goedkoop, enkele maanden terug tickets voor 80 euro ofzo ;c 

Nevermind de prijs, is blijkbaar een stuk duurder nu.

Maar toch, enorm aantrekkelijk festival, Helena Hauff boat parties enzo, feestjes op strand, verlaten ruïnes etc

Dekmantel line-up is wel pervers goed

Varg :wub:

Op 31-5-2018 om 18:26 zei Omar:

moeilijk

Wacht, jij bent geen Nederlander?

1 minuut geleden zei God:

Wacht, jij bent geen Nederlander?

Bij mijn weten niet nee.

Op 29-5-2018 om 11:44 zei Ralf Mackenbach:

F I T T I E

Tussen @God en @Cyril

Een onoverbrugbaar geschil dient gewelddadig opgelost te worden. Bestook elkaar vanaf de oevers van het eigen gelijk met het meest vreeswekkende verbale geschut... 

Een

Twee

Hupsakee

BRAND LOS

Ik ga hier toch nog even op terug komen, nu ik dat album nu al twee weken nonstop op heb liggen.

@Cyril bij dit nummer zie je geen kolkende massa op een zomers festival voor je?

Violence? Total Football? Before the Water Gets To High? Tenderness?

Nou, heb dat album nu ook al vier keer ofzo gedraaid, maar buiten Normalization zijn er niet veel momenten waar mijn flieter hard van wordt, moet kunnen toch?

Had ik ook niet bij Light Up Gold, wel bij HumPerf en Milano, moet kunnen toch? De gemiddelde medemens is het eens met jou volgens rym, prima, maar dit is niet echt een album voor mij

Uiteraard meningen kunnen verschillen, maar ik dacht op basis van je eerste comment dat je een fan van het eerste uur was, en alleen dit album je niet kon smaken. Maar dit album heeft idd het meeste weg van Light up Gold, zij het wel veel voller en diepgaander.