Sign in to follow this  
Ralf Mackenbach

Muziek en Optredens

373 posts in this topic

Eddie, het was me een eer.

Was naar Werchter voor Arctic monkeys. Degelijk, sterk gespeeld, weinig enthousiasme naar publiek.

Maar er voor Nick Cave :notworthy: Nick Cave is de Jezus van zijn tijd 

Nick Cave was hemels. :wub: 

David Byrne ook met een lekkere act 

8 minuten geleden zei LSDS:

Nick Cave was hemels. :wub: 

David Byrne ook met een lekkere act 

Dat wijf op het podium op het einde :tranen: dat was de definitie van zaadvragende ogen

Op 14/7/2018 om 22:40 zei Salvatore:

Must sees op Lowlands?

Wat hier boven staat.

En Portico.

En als je wilt gaan feesten Ben Ufo, Volvox en Peggy Gou.

Aleja must sees, is toch wat ik sws zou gaan zien, leuke line up

Nils Frahm was wel nice op Dour.

Geheel Dour was eigenlijk geweldig, schitterend weer, in de vooravond zowat altijd erg leuke concerten, en 's nachts coole feestjes in Le Labo of La Petite Maison. Elke dag op de weide (muv zondag mss :D ) had een goeie flow, en uiteindelijk heb ik zowat niets slecht gezien voor zover ik mij herinner.

Veel hoogtepunten dus, ik denk aan Jon Hopkins op een fijne openingswoensdag. Donderdag was dan een Le Labo dag, met schitterende opeenvolgende concerten van DC Salas (met live band, en plots 3 zangeressen, heerlijk), Soldout en dan een ongelofelijk goed live optreden van Shigeto, die niet loog toen hij zei "It's gonna be a fun night".

Vrijdag was dan op papier misschien wel de beste dag, Slowdive met het beste concert van heel Dour? En na Mogwai was het alweer een killer feestavond in Le Labo, met een stukje Talaboman erna :) . Heb achteraf gezien wel spijt dat ik geen Soulwax gegaan ben, is mijn enige 'foute' keuze denk ik, al was Young Marco erg nice.

Zaterdag was wat gefucked doordat Mount Kimbie 2 uur later ofzo speelde, waardoor mijn voorziene combo Kimbie, Nils Frahm + een resem feestnamen na 12 uur wat in de war werd gestuurd (ben trouwens Umwelt -> Daphni -> Ben Ufo gegaan).

Zondag was er wat minder te zien, en mentaal als fysiek was het ook zo goed als op, maar uiteindelijk toch een 10/10 optreden van KOKOKO! weten mee te pikken, en heb uitendelijk de beste Dour in jaren weten af te sluiten met Zuid-Afrikaanse beats van DJ Lag.

Deafheaven is weer mooi :wub: