Sign in to follow this  
Ralf Mackenbach

Muziek en Optredens

471 posts in this topic

1 uur geleden zei Salvatore:

jongens ik ben er net achter gekomen dat ik echt onmogelijk goed kan studeren bij het luisteren van deep house

ken er alleen helemaal geen kut van

iemand suggesties in dit (of een aanverwant) genre???? 

Er is gigantisch veel dusja..

Ik dig de laatste weken Regelbau wel, heb dit weekend zelfs nog een tijdje gepraat met één van de eigenaars (DJ Sports) op Horst.

En bij extensie, gewoon al die Deense producers, getalenteerde kerels.

https://www.discogs.com/label/833157-Regelbau

Edited by Jonas

Over HORST gesproken, weet niet of iemand geweest is, maar kwam voor mij op gelijke hoogte met dekmantel, prachtige afsluiter van het festivalseizoen.

Goed weer, gezellige camping, lekkere inbegrepen brunch, mooie stages, geluid goed in orde, aangenaam volk...

En al dat verbleek dan ook nog eens enorm ivm de line up :)

Hoogtepunten waren DJ Sports, DJ Normal 4, I-F, DMX Krew, MCDE.. En dan vergeet ik er nog veel.

Uiteindelijk bleek het nog extra leuk te zijn doordat 3 vrienden guestlist hadden weten regelen, en nog 2 anderen een wedstrijd voor combi tickets hadden gewonnen (met 5 deelnemers ;c ).

Enige minpunt was het matige eet en drankaanbod op het festival, vooral het eten dan, want dat bleek te bestaan uit frieten, een hamburger met een portobello ipv vlees, en gerechten van 10+ euro. Jammer dat het er volgend jaar niet meer is want het was een verademing in het Belgische festivallandschap

2 uur geleden zei Salvatore:

jongens ik ben er net achter gekomen dat ik echt onmogelijk goed kan studeren bij het luisteren van deep house

ken er alleen helemaal geen kut van

iemand suggesties in dit (of een aanverwant) genre???? 

Toevallig dit vandaag weer eens aangezet: https://www.mixcloud.com/corenewsuploads/jonas-rathsman-essential-mix-2015-06-13/

Verder ga ik zelf nog wel lekker op Weval, Bonobo, Tale of Us, Nora en Pure. Gaat echt alle kanten op ook eigenlijk.

Edited by Rubennn

Nieuwe Brockhampton uit volgende week :banana:

2 weken terug een fijne, maar erg vage electronische avond gehad in de Vooruit in Gent, met echt heel coole shows door Amnesia Scanner en Gazelle Twin.

Gisteren dan naar de AB geweest voor nog wat electronische hoogvliegers, SKY H1 en Lanark Artefax. 2 topoptredens, vooral Lanark was een heuse ervaring, zeker in combinatie met een hele licht & visuals show. 

Afterparty in C12 was kut, ik geloof er niets van dat dat Anthony Naples en Huerco S waren :L 

Vrienden, ik heb jullie hulp nodig.

Ik heb sinds kort een Mac, vorige Windows-pc begon het te begeven. Alleen heb ik met één ding geen rekening houden: Foobar heb je enkel voor Windows. Ja, je hebt wel een Mac-versie, maar die is zeer basic en daar heb je enkel een lijst van nummers, that's it.

Iemand een goeie music player voor Mac? Ik dacht aan Clementine, ben dat nu aan het uitproberen, maar ik vind het toch te beperkt voorlopig.

Grtz

Wat is er eigenlijk mis met iTunes? :whistling:

Edit: nvm, een hele bibliotheek omzetten van FLAC naar het equivalent van Apple kost iets te veel tijd waarschijnlijk.

Edited by LSDS

Veel te zwaar programma, zelfs al heb je vooral MP3 en AAC. Duurt vijf min tegen dat die opstart.

Stimmt, Itunes is berucht voor tol die het van je laptop eist.

Geloof dat Winamp ook vrij ok is, @SteJov. Is wel alleen van hear say, bovendien geen idee of die wél degelijke Mac-ondersteuning heeft

Stuk of 100 wel denk ik ja

In kader van ADE net SOPHIE en Danny L. Harle

Afgelopen

Mijn verlopen schoenen op een stoel, maar de beveiliging loopt voorbij. Het is

Nog niet afgelopen

Op 11/10/2018 om 10:11 zei verkeersborden:

for all you twin peaks lovers out there

nice top find

17 minuten geleden zei Ralf Mackenbach:

In kader van ADE net SOPHIE en Danny L. Harle

Afgelopen

Mijn verlopen schoenen op een stoel, maar de beveiliging loopt voorbij. Het is

Nog niet afgelopen

Leuk :) , een goeie vriend van mij had haar vorige maand nog gezien in NY, geheel nieuwe show enzo blijkbaar

Volgend jaar toch ook maar eens afzakken naar ADE

Enjoy!

Edited by Jonas

Ze heeft echt heel veel goed spul naast haar album, helaas grotendeels gereserveerd voor haar live shows. Dus best episch om live te zien, i.p.v. matige Youtube- en Soundcloud-opnames. Bovendien geluk gehad dat ze überhaupt naar Amsterdam kwam - en een volle set speelde. Kennelijk heeft ze bijna alle overige Europese data afgezegd - en eerdere set een paar keer al na een handvol nummer afgekapt. 

Dit was glorieus in ieder geval :)

Backseat Freestyle :notworthy:

Bij de intro van Take on Me moet ik altijd hieraan denken.

Ik niet, maar goed, je kunt niet alles hebben.