Sign in to follow this  
Ralf Mackenbach

Muziek en Optredens

471 posts in this topic

Was keimooi vriend, topless gebeurt alleen bij Rowwen Heze.

Moshen is life

Op 5-12-2018 om 14:09 zei Jonas:

Enkele weken terug voor het eerst een opera gezien in de opera van Gent (cheap tickets weten fixen), Satyagraha, in het Sanskriet.

Vond hem wel baas eigenlijk, wel lang, en ik zat nogal kut gepositioneerd om de ondertitels te kunnen lezen dus heb er 3 uur lang amper iets van begrepen :lachen: 

Veel dans enzo, ja, heb hem wel enjoyed.

Waarom denk je dat die tickets zo cheap waren?

11 uur geleden zei Luuk.:

Duitse moshpits >>> Nederlandse moshpits, zo blijkt.

The Prodigy is dan ook de ultieme festival band. Een los concert van hen kan enkel tegenvallen als je ze meerdere malen op festivals hebt gezien. Heb ze jaren geleden in de Melkweg gezien, viel ook beetje tegen.

Dit was mijn eerste keer, en ik vond het wel baas. Enige nadeel was dat 60 piek best veel is voor een setlist van nog geen anderhalf uur.

8 uur geleden zei LSDS:

Waarom denk je dat die tickets zo cheap waren?

Was via cultour ofzo (10 euro), maar was no shit een goeie opera, kan het ook maar eens gedaan hebben he, ik bedoel maar, mensen gaan daar letterlijk al eeuwen naartoe, er moet wel iets leuk aan zijn.

Dus het was 3 uur lang kerels die onbegrijpelijke shit aan het zingen waren en een 30 tal mensen dat wat aan het dansen waren, ik moet eerlijk zijn, ik vond het top.

Geen idee waarvoor de meeste mensen naar een opera gaan, en zou er nu ook geen 60 euro voor betalen (omdat ik ook pittig arm ben helaas), maar het was een leuke ervaring. Nu, ik probeerde tot grote ergernis van mijn nekspieren wel enigszins te volgen waar het over ging en moet wel zeggen dat dat eigenlijk nog wel tegenviel hahaha want vaak zongen ze ook gewoon 10 keer hetzelfde en was het zo wat Hindoeistische shit over hoe je uw leven enzo moest leiden..

Maar serieus, ik ben daar, ik ga voor de full experience, wat daar ook mee bedoeld wordt, weet ik veel, das gewoon een goeie voorstelling aja die mannen kunnen goed zingen, dat orkest is heel goed..

Het hele concept 'opera gaan' vind ik dan eigenlijk nog veel interessanter want van wat die mannen zingen daar verstaat ge dus nu eens nooit een hol van he, en als er dan een verhaal is lijkt het mij veel te abstract om als magere student te vatten. 

Ach, ik heb hem enjoyed, geen idee wat al die ouwe dudes in pak ervan vonden of wat zij daar juist uit halen, maar ik zou het alleszins graag weten.

Die keer dat ik het gedaan heb en de ondertiteling wel kon lezen, vond ik dat ook best leuk eigenlijk. Moet wel zeggen dat het inderdaad ook niet leuk genoeg is om er 60-70 euro aan uit te geven op regelmatige basis. 

Edited by LSDS