Sign in to follow this  
Ralf Mackenbach

Muziek en Optredens

519 posts in this topic

Op 14-1-2019 om 19:08 zei suigfdhuibsyret:

Meh ik ga niet echt akkoord. Bfmv is bij een breder publiek toch een pak minder bekend imo. Is ook veel minder een band voor schreeuwende tienermeisjes dan dat bmth dat is vind ik. Das eerder richting avenged sevenfold enzo. Toch heel ander soort muziek. Wie zou jij dan nog mainstream noemen in dat genre? A day to remember en killswitch engage komen mss nog het dichtst als ik vlug ff nadenk, maar die zijn in europa toch ook nooit op de mainstream radio gedraaid.

Dat is echt niet mijn genre, nooit geluisterd, maar toch ken ik al die namen. Vooral Bfmv, dan is het toch vrij bekend.

Die nieuwe Deerhunter is nogal wisselvallig. What Happens to People en Nocture zijn geweldig, maar er staan ook een aantal draken op.

45 minuten geleden zei God:

Dat is echt niet mijn genre, nooit geluisterd, maar toch ken ik al die namen. Vooral Bfmv, dan is het toch vrij bekend.

hmm, hoewel ik ervan uitga dat jij sws meer muziek kent dan de gemiddelde mens, zit ik er zelf mss te dicht op om te kunnen inschatten wat wel en niet bekend is idd.

6 uur geleden zei AngliVentoux:

Wat vinden we van de nieuwe James Blake?

Ik ben na een tweede luisterbeurt al een stuk enthousiaster dan na de eerste.

Goed.

De bijdrage van André 3000 :notworthy:

4 uur geleden zei Rubennn:

Goed.

Heel hard ja.

Nummer met Travis Scott is ook heel erg fijn.

Iemand hier Yeasayer wel eens live gezien? Is dat de moeite waard?

Ze spelen deze zomer op PStereo in Trondheim, en dat triggert wel enigszins mijn interesse.

Op 1/19/2019 om 17:37 zei Rubennn:

Goed.

Ik snap dat we iedere keer als André 3000 weer eens iets doet allemaal blij worden. Maar zijn bijdrage is ook het enige vette aan dat voor de rest vrij saaie nummer.

18 uur geleden zei Dahls:

Ze spelen deze zomer op PStereo in Trondheim, en dat triggert wel enigszins mijn interesse.

ja in 2009 op Dour toen waren ze wel cool maar vrees of er nog veel van overeind blijft 

20 uur geleden zei Dahls:

Ik, toen ze nog veel van Odd Blood speelde.

Kaartjes voor Antlers trouwens met een geconformeerde integrale uitvoering van Hospice :blowjob:

Bedankt @Lost & @deck! Er is hier in Trondheim natuurlijk niet het aanbod dat jullie in de Benelux hebben, dus ik blijf het nog even overwegen. Het festival heeft verder nog namen als Bloc Party en Whitney vrijgegeven, maar grote nadeel is dat het wel een behoorlijk duur driedaags festival is geworden in de loop der jaren. Mogelijk een dagkaart, maar dan moet eerst het programma min of meer bekend zijn.

isa

Nieuwe plaat van balthazar bevalt me echt heel hard. Een mooie mix van vernieuwing en ondertussen toch dicht bij hun identiteit blijven, met die typische balthazar sound. 

Op 26-1-2019 om 10:14 zei Ralf Mackenbach:

isa

CROATIAN AMOR <3 

https://slowcraft.bandcamp.com/album/between-ocean-and-sky

Laatste weken heel wat ambient geluisterd, bandcamp app op de GSM, koptelefoon op, 4G erdoorjagen, wegdromend op een mooie wandeling, ik hou er elke keer meer van.

Bovenstaande was één van de vele toppers, ik ben ook gewoon de lijst van deze blogger aan het afgaan, aangezien ik nog erg nieuw ben in de ambient wereld. Feel free om wat top recommendaties mijn richting uit te sturen..

Volgende week wel Christina Vantzou & Steve Hauschildt in Brussel :wub:, mijn eerste ambient concert en wat voor één...

Edit: embedden werkt blijkbaar niet dus het is gewoon de link :( 

Edited by Jonas