Luuk.

TV-Series

352 posts in this topic

Goh, die dochter van Ed Harris in Westworld is dus een Nederlandse. Had ik echt niet gehoord aan haar uitspraak. Maar ze kwam me zo bekend voor dus even imdb gechecked.

Sterke aflevering wel trouwens. Hoewel dat wat er op het einde gebeurde er ook al wel een tijdje aan zat te komen voor mijn gevoel.

Ben wel zeer benieuwd naar de laatste nu. Had eigenlijk nog wel iets meer heavy shit verwacht al in deze aflevering. Maar dat is misschien iets van GoT waar de één na laatste aflevering eigenlijk altijd het meeste spektakel oplevert

Edited by Gratemans

Ik vind trouwens nu al dat ze het eigenlijk bij één seizoen hadden moeten laten. Dit seizoen is ook wel serieus goed in vergelijking met veel andere series, maar echte wtf-momenten als in seizoen één zijn nooit meer te evenaren. 

Ik weet niet hoe ver ze zijn in vergelijking met de verhaallijn van de originele film, maar ik heb sterk het gevoel dat ze er al voorbij zijn, en dat de schrijvers nu zelf het plot aan het maken zijn. 

(Maar ik zal altijd elk excuus aangrijpen om Hopkins te kunnen zien, dus ik blijf het toch wel kijken)

Edited by Gratemans

Nou ok, ik heb me wel anderhalf uur geamuseerd met de laatste aflevering (Er zit ook een niet onbelangrijke scene nog na de aftiteling trouwens) maar om nu te zeggen dat ik dit net zo fantastisch vond als de finale van seizoen 1? Nee, bij lange na niet.

Ze hadden nu ook wel heel erg veel uitleg bewaard voor de laatste aflevering. Ik moest echt een paar keer denken aan The Matrix II en dan die scene met the Architect. 

Goeie review waar ik het goed mee eens kan zijn trouwens: https://tv.avclub.com/on-westworld-revelations-come-when-you-most-expect-the-1827087448

Eens. Twijfel ook nog of ik seizoen 3 zal kijken. Waarschijnlijk wel, maar ze willen teveel verrassend zijn tov goed verhaal imo

Ach, tegen die tijd zal ik wel weer zin hebben in meer Westworld hoor. 

Al gaat de serie flink ver-lost-en hoor, dat kan niet anders

Heb er een poosje geen tijd voor gehad maar ben nu weer even The Expanse aan het inhalen (afl. 8 at the moment) en die gaan nog steeds echt lekker. Nu is dat ook een stuk minder ambitieus dan Westworld natuurlijk, maar toch. En verdomd leuk hoe ze zo'n karakter als Amos neer weten te zetten. 

Het einde van Sons of Anarchy is wel echt ruk zeg. Ik heb me grotendeels goed vermaakt met die serie, maar dat laatste seizoen had niet gehoeven.

Nja, een dezer dagen maar eens aan Band of Brothers beginnen, daar verwacht ik veel van. Ook iets waar je een stuk sneller doorheen bent gelukkig.

https://twitter.com/i/moments/1022188078151225350

Oh shiiiiiiit :poundit: 

Ik eis wel Ian McShane.

The Handmaid's Tale was trouwens erg goed, maar ik moet zeggen dat de laatste afleveringen er wel een gevoel van repetitiviteit groeide bij mij, uiteindelijk kan je met dat script ook maar zóveel doen...

Nuja, het was een goed seizoen, sowieso nog beter dan het vorige zelfs maar ik maak mij wel zorgen voor het volgende.

Het einde was kut.

Jammer genoeg zullen er dit jaar niet te veel prijzen te rapen vallen met dat The Americans alles zal wegkapen :igreen:

Op 25-7-2018 om 22:58 zei Jonas:

The Handmaid's Tale was trouwens erg goed, maar ik moet zeggen dat de laatste afleveringen er wel een gevoel van repetitiviteit groeide bij mij, uiteindelijk kan je met dat script ook maar zóveel doen...

Nuja, het was een goed seizoen, sowieso nog beter dan het vorige zelfs maar ik maak mij wel zorgen voor het volgende.

Inhoud verbergen

Het einde was kut.

Waarom vond je dat?

Edited by Lampie Basso

Op 25-7-2018 om 22:59 zei Jonas:

Jammer genoeg zullen er dit jaar niet te veel prijzen te rapen vallen met dat The Americans alles zal wegkapen :igreen:

Hoeveel betalen die u eigenlijk voor al die promo? 

Op 27-7-2018 om 19:45 zei Lampie Basso:

Waarom vond je dat?

Doorheen het seizoen werden er telkens gehint naar ontsnappingen en revoluties enzo, en uiteindelijk kwam daar gewoon nooit iets van in huis? En dan dat einde ja.. komaan.. het is alsof de schrijvers er alles aan willen doen om haar toch maar bij de Waterfords te laten blijven om die verhaallijnen nog verder uit te rekken.

Achja, ik ga het volgende seizoen wel een kans geven, maar ik weet niet of ik nog een heel derde seizoen van hetzelfde ga kijken