Luuk.

TV-Series

275 posts in this topic

Gisteravond nog even American Crime Story: OJ Simpson afgekeken. Moet zeggen dat het me toch wel positief heeft verrast, vooral de laatste afleveringen waren van een hoog niveau. Het hielp ook wel mee dat ik nog niet zo veel van de zaak afwist.

2 uur geleden zei AngliVentoux:

Gisteravond nog even American Crime Story: OJ Simpson afgekeken. Moet zeggen dat het me toch wel positief heeft verrast, vooral de laatste afleveringen waren van een hoog niveau. Het hielp ook wel mee dat ik nog niet zo veel van de zaak afwist.

als je er wel iets van afweet, raad je het dan aan?

2 uur geleden zei delegendelolsmurf:

als je er wel iets van afweet, raad je het dan aan?

Ja nog steeds wel. :) Vooral door de vele goede acteerprestaties.

9 uur geleden zei Jonas:

HALLO WAAROM STAAT BETTER CALL SAUL NOG NIET ONLINE

Is dat alweer begonnen? Lekker.

En straks ook seizoen 2 van the Deuce, nog meer lekker.

Heerlijk stukje Ehrmantraut-magic weer :poundit:

Wat ben ik blij dat Better Call Saul terug is. :wub::wub: 

Band of Brothers gekeken.

In eerste instantie snapte ik die hoge imdb-rating niet echt, maar nu zou ik het eigenlijk direct opnieuw kunnen kijken en er weer van genieten. Op WOII-gebied in ieder geval het beste wat ik ooit gezien heb. Spreekt voor zich dat nu the Pacific aan de beurt is.

Better Call Saul :poundit:

Deze was echt heeeel erg goed, één van de beste afleveringen tot nu toe, of was er daar net niet genoeg Mike voor? Hoe dan ook is BCS echt terug.

Nu snap ik ook eindelijk wat Mike daar nu effectief deed in dat bedrijf, was ik helemaal vergeten van vorige seizoenen.

De stukjes kim vs howard, gus en zelfs jimmy die weer lekker als saul bezig is waren allemaal goud, en dat wordt ons allemaal gepresenteerd op een heerlijk spannend BCS tempo :)

Het enige jammere is wel elke keer die week wachten, al heeft het ook wel zijn charme eigenlijk.

23 minuten geleden zei Jonas:

Toon verborgen inhoud

Deze was echt heeeel erg goed, één van de beste afleveringen tot nu toe, of was er daar net niet genoeg Mike voor? Hoe dan ook is BCS echt terug.

Nu snap ik ook eindelijk wat Mike daar nu effectief deed in dat bedrijf, was ik helemaal vergeten van vorige seizoenen.

De stukjes kim vs howard, gus en zelfs jimmy die weer lekker als saul bezig is waren allemaal goud, en dat wordt ons allemaal gepresenteerd op een heerlijk spannend BCS tempo :)

Het enige jammere is wel elke keer die week wachten, al heeft het ook wel zijn charme eigenlijk.

Ik ga hem straks aanzetten... Vond de eerste wat meh, maar op zich ook wel logisch dat ze even de tijd namen voor bepaalde dingen.

15 minuten geleden zei Gratemans:

Ik ga hem straks aanzetten... Vond de eerste wat meh, maar op zich ook wel logisch dat ze even de tijd namen voor bepaalde dingen.

Akkoord

4 uur geleden zei Jonas:

Inhoud verbergen

Vind het wel weer eens lekker om een serie te kijken waar je nog ouderwets een week op moet wachten. Maar dit was een uitstekende aflevering inderdaad.

Die sollicitatiescène alleen was al baas. 

En wat tempo betreft: ik vind dat wel lekker, van die hele trage scènes zo af en toe. Vooral met Mike natuurlijk. Ik word helemaal zen als ik naar die gast kijk. :lachen:

Tja, ik kan er niks aan doen, maar Better call Saul > Breaking Bad. En ik zat er vandaag over na te denken waarom. En het is eigenlijk vooral omdat het uiteindelijke Heisenberg-karakter voor mij gewoon niet geloofwaardig is. Misschien hebben ze hem té braaf neergezet aan het begin ofzo, of juist té bad-ass gemaakt naar het einde toe, maar het klopte niet. Wel een uitstekende serie natuurlijk, maar Better call Saul wint het voor mij duidelijk.

Iedere week een aflevering >>> in één keer een seizoen hoor, maar ik ben dan ook niet zo van het bingewatchen.

Edited by Luuk.