Luuk.

TV-Series

337 posts in this topic

14 uur geleden zei Jonas:

Excuus maar deze kan ik eigenlijk niet zo laten, heb er vandaag nog wat over nagedacht maar het knaagt echt aan mij.

Hoezo it's all about the characters.

Seizoen 2 had zoveel meer diepte op vlak van characters (vond zelfs dat het alles had wat seizoen 1 had maar meer, beter en gewaagder, alsof ze na het 1e seizoen vertrouwen hadden getankt om echt hun zin te doen). Ik denk aan Lou, alle Gerhardts, Ed en Peggy, Hanzee en Mike Milligan is ook gewoon leuk. Seizoen 1 werd gedragen door Lester en Malvo, of bedoel je dat je een soort van character story verwachtte?

Snap wel dat het ook een kwestie van smaak is, maar het is fargo, gewoon kijken en niet zeiken.

seizoen 1 was gewoon fantastisch. ieder personage was uniek, top gespeeld en boeiend om naar te kijken met al die eigen rare gedragingen. Seizoen 2 was gewoon die typische quirkiness maar precies allemaal b-figuren met veel minder charisma en uitstraling. Ik zeg niet dat het slecht was ofzo, maar 1 was legendarisch en 2 is veel meer 'standaard'.

Mike Miligan :notworthy:

Op 8-8-2018 om 22:34 zei Gratemans:

Die vond ik zelf echt een heel stuk minder, de karakters stonden mij veel minder aan of zo.

Ik snap wat je bedoelt, ben nu halverwege en waar ik bij Band of Brothers er steeds meer in kwam, wordt de aandacht vasthouden bij the Pacific juist steeds moeilijker.

Edited by Luuk.

Ligt het aan mij of krijgen adult cartoons een steeds hoger wtf-gehalte? Paradise PD moet echt het meest geschifte zijn dat ik ooit gezien heb.

Dat maakt het er niet per se grappiger op trouwens.

Op 5-9-2018 om 01:36 zei Jonas:

*wekelijkse :poundit: voor Better Call Saul*

The Deuce is ook alweer begonnen, en later deze week het nieuwe seizoen Bojack Horseman :)

Ik heb afgelopen twee weken The Dark gebinged.

Die was verdomme echt heel erg sterk. Duitse series zijn normaal gesproken toch erg kut (Derrek uitgezonderd) maar dat dit Duits is vergeet je al snel. Echt heel erg goed gemaakt. Aanrader. 

Wel een serie waar je continu moet blijven opletten overigens, want veel verhaal/tijd-lijnen. 

Ik kijk naar Carlos :)

3-delige miniserie over een terrorist, ook een aanrader.

Voor de rest ook nog naar Gomorra: La Serie, die italiaanse maffiaserie.

Vind het wel goed enzo, maar ik kan me maar niet van het gevoel ontdoen dat de characters wat te ééndimensionaal zijn. Zit nu wel nog maar 9 afleveringen ver, dus ga het seizoen nog wel afkijken denk ik.

Een variatie op de film als ik de trailer zo zie? 

Ik vond die film op zich wel interessant, maar wel heel erg donker of zo. Ik weet niet of ik een hele serie ga trekken als dat in dezelfde stijl is. Maar goed, ik ga het wel proberen natuurlijk. 

*edit* ah, ja deze is ook van de hand van Saviano zie ik. Nuja, ik ga hem wel op zetten als ik er de tijd voor heb.

Edited by Gratemans

Wacht, maar is de film niet gewoon de serie? En omgekeerd dus.

edit: nvm ik was over carlos bezig ;c daar is dus blijkbaar ook een film van

Edited by Jonas

Het 5e seizoen van Bojack Horseman was weer heerlijk. Genuanceerd, subtiel, vol puns en lekkere kwinkslagen, en tegelijk diep en emotioneel. :)

Eén van de beste Netflix originals en animatieseries, de korte afleveringen en goeie jokes zijn reden genoeg om deze ooit een kans te geven.

Kan er eigenlijk echt niet bij dat Bojack zelfs niet genomineerd was voor de Emmy's ;c 

Is zelfs nog nooit genomineerd geweest voor Outstanding Animated Program ;c

En best drama hebben ze aan GoT gegeven ;c , maarja moet nu wel zeggen dat de genomineerden best zwak waren dit jaar (heb nu wel The Crown niet gezien dus kan daar niet veel over zeggen), dus The Americans had dit op zijn ene been moeten winnen.

Matthew Rys wel eindelijk beloond met een Emmy voor zijn rol in The Americans, en de seizoensfinale heeft Best Writing gewonnen.

Elk jaar opnieuw ben ik ook teleurgesteld door al die awards, had mij dan ook voorgenomen om totaal niet meer te caren, maar dit is gewoon erg jammer voor The Americans.

Op 26-3-2018 om 05:45 zei Little Goliath:

twee seizoenen gebinged, net klaar met de finale. aanrader hoor. flirtte afentoe wel op de rand van ongeloofwaardigheid en clichés die zo'n sterke serie niet nodig had, maar over het algemeen een heel goed bedacht concept dat nog eens fantastisch is uitgevoerd en geen moment verveelt. een verademing.

seizoen 2 komt pas officieel op netflix in april, maar je kon het al online bekijken of torrents downloaden.

Ben je serieus? ;c

Moet uiteindelijk een van de slechtste series zijn die ik ooit heb gezien. Vooral het tweede seizoen slaat nergens op. Vanaf het einde van het eerste seizoen gebeuren de meest onwaarschijnlijke en belachelijke dingen om het verhaal nog levend te houden. ;c 

Heb amper tijd om series te kijken tegenwoordig maar dat Casa van Papel is echt teringslecht ja ;c 

2 minuten geleden zei Omar:

Heb amper tijd om series te kijken tegenwoordig maar dat Casa van Papel is echt teringslecht ja ;c 

Niveautje seizoen 3 en 4 van Prison Break, of nog slechter.

Tokio die met die motor weer naar binnen rijdt

;c

Monica die een halve minuut bij de deur staat, niet de knop indrukt en dat dan net de deur op slot gaat. ;c En niemand die dan alsnog naar de deur toeloopt. ;c

Die relatie tussen Raquel en de professor. ;c

Het ergste was misschien nog wel met Angel die de professor had ontmaskerd maar dan in coma belandt en het dan niet kan vertellen. Schrijnend gewoon ;c

En zo kan ik nog wel even doorgaan.