Luuk.

TV-Series

397 posts in this topic

Dat heb ik vaker gelezen en ik ga er dan ook zeker niet met te hoge verwachtingen in, al viel van de eerste aflevering niets te zeggen.

Het is nog steeds uitstekend, maar seizoen één was eigenlijk gewoon tè goed. Je weet direct dat dat niet meer overtroffen kan worden. (Eigenlijk hadden ze het ook bij één seizoen moeten laten vind ik. Maar dan nog vond ik seizoen twee een prima poging)

Edited by Gratemans

Geen fan? Ook niet van seizoen 1? 

:(

The Terror overigens geprobeerd? Weet niet of ik die hier al had genoemd. Maar met Ciáran Hinds. En die is altijd baas. In wat ie ook doet. En beetje horror, omdat we het toch net over The House hadden.

(Ja en The Man in the High Castle heb ik seizoen 1 gezien, maar toen afgehaakt. Was wel zeker tof, maar tijdgebrek enzo. Zo heb ik er meer liggen. Peaky Blinders moet ik ook in verder maar kom er gewoon niet aan toe)

Edited by Gratemans

Seizoen 1 wel :)

The Terror op jouw aanraden eerder dit jaar gezien ja, was ook top.

Peaky Blinders is ook wel nice ja, maar het laatste seizoen is mij wel niet goed bevallen :( 

Maarja pff zit eigenlijk wat in een serie droogte, ik steek het op Seinfeld.

Heeft voor mij het hele serie kijken verneukt, niets heeft ook maar in enige mate de casual fun factor van wat Seinfeld episodes, waardoor ik mijn aandacht nooit meer lang bij nieuwe dingen kan houden :(.

Ik heb nog maar twee of drie afleveringen gezien (van Peaky Blinders dus). Vond het op zich best fijn, maar kan me er niet toe zetten de rest te kijken. Moet ik wel doen denk ik want dat gebeurde me vaker, dat ik eentje keek en pas later de rest keek dat het geniaal bleek (Deadwood bijv.) dus ik maak nu een lijst met wat ik wanneer moet kijken.

Edited by Gratemans

Nieuw seizoen van Narcos is ook uit hè.

Ik ben inmiddels op de helft en het bevalt toch weer behoorlijk goed. Al mist Felix Gallardo wel de uitstraling die Escobar had. En dat maakt het toch wel een stukje minder.

Aangezien maar weinig mij nog wist te boeien de laatste maanden, mij aan een Deadwood rewatch gewaagd. Deze gaat heel erg vlot, té vlot misschien, god wat is dat tweede seizoen toch magnifiek. Het kijkt als een fucking roman :) .

Maar mijn serie-hart gaat ongetwijfeld weer gebroken zijn na seizoen 3, dus ik heb iets nodig om dat te vullen, suggesties?Op mijn watchlist staan Endeavour, State of Play, Rectify en Longmire onder andere, iemand één van deze gezien?

Op 20/8/2018 om 22:02 zei Jonas:

Bij gebrek (?) aan goeie nieuwe dingen, The Prisoner (1967 versie) gedownloaded, en 8 afleveringen ver smaakt die nog steeds even zoet als in het begin, aanrader.

Deze uiteindelijk uitgekeken na een lange break, de latere afleveringen waren wat minder, maar in z'n geheel was deze top.

Zou eigenlijk ook eens moeten verder kijken naar the twilight zone, maar dat zijn zooveel afleveringen, en ze zijn nu ook niet allemaal even goed.

Ik ga eraan beginnen jongens: the Sopranos. Ben benieuwd.

Beter eet je er gabagool bij, maat!

:tuttipazzi: 

31 minuten geleden zei Luuk.:

Ik ga eraan beginnen jongens: the Sopranos. Ben benieuwd.

Enjoy man :) 

Op 3-1-2019 om 12:45 zei Fiets:

Beter eet je er gabagool bij, maat!

Oh!

Ik zit alweer door seizoen 1 heen trouwens. Goed sfeertje, dialogen van zeldzaam hoog niveau, ik ben mee.