Luuk.

TV-Series

426 posts in this topic

Sherlock is een rare, toen ik het destijds zag was ik nog jong en onbezonnen, en toen vond ik het top. Maar het laatste seizoen was wel erg slecht, dus ik vraag mij af of elk seizoen zo kut was, of dat het gewoon aan het laatste seizoen lag.

Hoe dan ook kan je niet missen met alles hierboven, aangezien je Rick & Morty goed vond, overweeg Bojack Horseman eens en Atlanta is eigenlijk ook vrij geniaal, consider it :) 

De seizoensfinale van Sherlock seizoen 2 staat mij in ieder geval nog steeds bij als één van de beste afleveringen die ik ooit gezien heb van een serie, ik denk niet dat herbekijken daar wat aan zou veranderen.

Gek genoeg is Deadwood dan weer wel in mijn achting gezakt nu er tijd overheen is gegaan.

Le Bureau des Légendes

kan ik ten zeerste aanbevelen!

True Detective finale was een beetje teleurstellend he?
Schitterend seizoen wel, maar het einde was wel teleurstellend, na die voorlaatste aflevering....

Verder dacht ik na Seinfeld nooit meer een goeie en grappige sitcom te vinden, maar momenteel kan ik erg genieten van Frasier, seizoen 1 net achter de rug :)

Game of Thrones

Spoiler

Ik ben wel echt benieuwd hoe ze dit nog afgerond gaan krijgen, had eigenlijk wel een essentiële gebeurtenis in de eerste aflevering verwacht, maar die heeft eigenlijk niet echt plaatsgevonden. Ook wat teveel liefdesgezeik naar mijn mening, maar over de gehele lijn wel een prima aflevering.

Dat kind in Eastwatch-by-the-Sea was wel een lekker schrikmoment trouwens, holy shit :lachen: 

Spoiler

Ik vond de reactie op het nieuws dat ze een ijsdraak hebben en dat de muur doorbroken is ook wat rustig precies. Zo'n beetje kijken van 'oei' en dat was het.