Luuk.

TV-Series

137 posts in this topic

18 uur geleden zei Gratemans:

5 bedoel je?

Heel raar trouwens, de ene dag waren er 2 beschikbaar of zo, en twee dagen later waren er ineens 5.

Zo veel stijl he. Verdomme, als ik later groot ben wil ik er zo uit zien. En ook zo'n bazennaam hebben. Dat tweede wordt moeilijk.

Qft

The Americans is ook weer terug btw voor een 6e en laatste seizoen, met een veelbelovende opener

Eerste twee seizoenen van Gomorra waren toch behoorlijk vet, alleen vond ik het einde van het tweede seizoen wel erg vaag.

1 uur geleden zei AngliVentoux:

Eerste twee seizoenen van Gomorra waren toch behoorlijk vet, alleen vond ik het einde van het tweede seizoen wel erg vaag.

12 uur geleden zei AngliVentoux:

Mooi daar wil ik mij binnenkort ook wel eens aan wagen

Op 8-4-2018 om 04:14 zei Jonas:

Nee, 5 is pas volgende week

Neuh, die 5 had ik ook al toen ik het schreef. En ergens deze week was het hele seizoen opeens te downloaden. Morgen ga ik hem uitkijken dus.

13 uur geleden zei Gratemans:

Neuh, die 5 had ik ook al toen ik het schreef. En ergens deze week was het hele seizoen opeens te downloaden. Morgen ga ik hem uitkijken dus.

Aha I see, uitstekend nieuws

Op 13/4/2018 om 01:29 zei Gratemans:

Heel goeie laatste afleveringen :), grote dank voor de tip

Vorige week ook The Knick uiteindelijk afgekeken, zeker niet te missen, geweldige serie.

En het nieuwe (en tevens laatste *cry*) seizoen The Americans is weer heerlijk gestart voor de mensen dat er na al die seizoenen nog steeds naar kijken

Ik heb gisteren de laatste 2 nog eens herbekeken, dus ik ben klaar voor de nieuwe aflevering:poundit: 

En dit weekend ook een seizoen Atlanta bekeken, een 200 minuten (10 afleveringen van 20 minuten) uitstekend gespendeerd.

Ik heb deze week Band of Brothers nog eens herbekeken :) blijft geweldig!

Westworld S1 heb ik hier ook nog staan, andere must-see's?

55 minuten geleden zei Steels:

Ik heb deze week Band of Brothers nog eens herbekeken :) blijft geweldig!

Westworld S1 heb ik hier ook nog staan, andere must-see's?

Nu we met Westworld toch enigszins in de SF hoek zitten: the Expanse. Verwachtte ik van tevoren niet zo veel van, maar is echt een heel sterke serie. Seizoen 3 is net begonnen.

2 minuten geleden zei Gratemans:

Nu we met Westworld toch enigszins in de SF hoek zitten: the Expanse. Verwachtte ik van tevoren niet zo veel van, maar is echt een heel sterke serie. Seizoen 3 is net begonnen.

Is da SF? Ik dacht dat da een Western-serie was :s

2 uur geleden zei Gratemans:

Godver echt staat dat al op netflix?

Zwaar underrated die serie 

13 minuten geleden zei TromBone:

Godver echt staat dat al op netflix?

Zwaar underrated die serie 

Ik download dat via torrents, en the Expanse is van SYFY, dus is het wel steeds een week wachten op de volgende helaas.

14 minuten geleden zei Gratemans:

Ik download dat via torrents, en the Expanse is van SYFY, dus is het wel steeds een week wachten op de volgende helaas.

Raar bij netflix staan ze aangekondigd als netflix orginal