Sign in to follow this  
Koen

Films

120 posts in this topic

Star wars wie gezien??

PLS commentaar met spoilers.

Ik vond het nog altijd spektakel van de bovenste plank en vond het net leuk dat we atypische star wars momenten te zien kregen. Enkel spijtig van het verhaal van Finn en die aziatisch hoer. Was overduidelijk schermvulling.

Spoiler

Eerste reactie was goed, plezante film. Maar achteraf bekeken toch wel kanjers van plotholes, zelfs voor Star Wars, en eigenlijk geen zak gebeurd. Voelde een beetje als een overgangsfilm.

7 uur geleden zei Erik:
  Inhoud verbergen

Eerste reactie was goed, plezante film. Maar achteraf bekeken toch wel kanjers van plotholes, zelfs voor Star Wars, en eigenlijk geen zak gebeurd. Voelde een beetje als een overgangsfilm.

Bwa ja ik hoop vooral dat we over Rey en Snoke toch wat meer te weten gaan komen, uiteindelijk wat deze film wil aantonen is dat het oneindig kan uitgemolken worden. En idd best wel wat plotholes. Maar heb er toch van genoten in de 4d versie

Spoiler

Snoke gaan we net weinig tot niks van te weten komen denk ik, vond ik echt een anti-climax.

LONDON HAS FALLEN :notworthy::notworthy:

zie maar je moet oppassen met moslims voor je weet beramen ze megacomplot ze zijn niet dom alleen zonder morele christendom dus snel VERWEGGISTAN doen anders dom doem boem blaas die hele stad op hebben quads en dikke fucking baas bazige bazooka ook en ook premier Gusta en mr. miyagi en we moeten Potus beschermen en de Kids weer terugzien make them fuckers pay

minpunt: ook blankmensen deden mee complot is onrealistisch tenzij zijn linksmensen die ons liever verloochenen dan staan voor onzere Waarden wow

minpunt twee: geen tietjes

Edited by Ralf Mackenbach

Star Wars OT voor het eerst gezien, en eigenlijk vind ik ze best wel goed. De klassiekerstatus zie je er toch wel duidelijk in, en kan je goed verdedigen. In Bruges ook gezien, en ook van die film uiteindelijk meer gekregen dan ik had verwacht. Mooi neergezette sfeer die goed gecombineerd met zwarte humor en een interessant verhaal. Topper.

Op ‎6‎/‎01‎/‎2018 om 10:34 zei Erik:
  Inhoud verbergen

Snoke gaan we net weinig tot niks van te weten komen denk ik, vond ik echt een anti-climax.

Spoiler

Laat ons hopen van wel anders zou ik het ook maar debiel vinden, ondanks dat ik zijn dood wel best cool vond.

1 uur geleden zei Lakigigar:

Star Wars OT voor het eerst gezien, en eigenlijk vind ik ze best wel goed. De klassiekerstatus zie je er toch wel duidelijk in, en kan je goed verdedigen. In Bruges ook gezien, en ook van die film uiteindelijk meer gekregen dan ik had verwacht. Mooi neergezette sfeer die goed gecombineerd met zwarte humor en een interessant verhaal. Topper.

BAN

OT is original trilogy toch? Dat zijn toch ook de enige echte goede Star Wars-films(A New Hope, Empire, en Return of...)? De rest is wel oké vermaak, maar meer niet.

Ja, maar punt blijft dat het visueel echt enorm gedateerd oogt.

Net als de PowerPoint-overgangen ;c

2 uur geleden zei God:

OT is original trilogy toch? Dat zijn toch ook de enige echte goede Star Wars-films(A New Hope, Empire, en Return of...)? De rest is wel oké vermaak, maar meer niet.

Nee, Force Awakens en Last Jedi zijn sowieso beter dan Return en wellicht ook dan A New Hope. Rogue One is ook goed. De prequels zijn wel matig, vooral 1 en 2.

Last Jedi beter dan A New Hope en Return of the Jedi :s Vond dat toch geen topper precies

Rogue One is wel heerlijk

Force Awakens was echt pure middelmaat en ook een schaamteloze herkauwde versie van A New Hope. Er zijn eindeloos veel gelijkenissen tussen die twee, met het verschil dat "A New Hope" 10.000 keer origineler was. Nee, Force Awakens is niet veel soeps.

Rogue One was wel echt lekker moet ik zeggen, inderdaad wel beter dan Return of the Jedi. Die heb ik even over het hoofd gezien.

Edited by God

Op 11-1-2018 om 18:00 zei Rubennn:

'Special effects zijn het belangrijkste in iedere film.'

Op ‎11‎/‎01‎/‎2018 om 18:00 zei Rubennn:

Dat vind ik zelfs niet.
Die ogen nog altijd bezig dan die prequels die gewoon volledig voor een groen scherm zijn opgenomen.