Sign in to follow this  
Koen

Films

120 posts in this topic

Op 11-1-2018 om 23:06 zei God:

Force Awakens was echt pure middelmaat en ook een schaamteloze herkauwde versie van A New Hope. Er zijn eindeloos veel gelijkenissen tussen die twee, met het verschil dat "A New Hope" 10.000 keer origineler was. Nee, Force Awakens is niet veel soeps.

Rogue One was wel echt lekker moet ik zeggen, inderdaad wel beter dan Return of the Jedi. Die heb ik even over het hoofd gezien.

Return is ook Hope dan. Maar enige waarom a new hope boven force awakens staat is de originaliteit, maar verder ziet force er beter uit, betere cast en net iets minder plotholes.

Daarnaast moet je je afvragen hoe origineel hope is. Uiteindelijk is deze stijl van storytelling al millennia oud.

Mijn volgorde iig.

1. Empire
2. Last Jedi
3. Force
4. Hope
5. Rogue One
6. Return
7. Revenge

8. Clones

9. Phantom

2 minuten geleden zei Lampie Basso:

Return is ook Hope dan. Maar enige waarom a new hope boven force awakens staat is de originaliteit, maar verder ziet force er beter uit, betere cast en net iets minder plotholes.

Daarnaast moet je je afvragen hoe origineel hope is. Uiteindelijk is deze stijl van storytelling al millennia oud.

Mijn volgorde iig.

1. Empire
2. Last Jedi
3. Force
4. Hope
5. Rogue One
6. Return
7. Revenge

8. Clones

9. Phantom

1. Empire
2. Last Jedi
3. Force
4. Return
5. Revenge
6. Hope
7. Rogue one
8. Clones
9. Phantom

JA SORRY ONdanks de acteerprestaties vond ik revenge of the sith een grave film.

Als we dan toch gaan ranken:

1. Empire

2. A New Hope

3. Rogue One

4. Return

5/6/7. Revenge/Clones/Force (ongeveer even goed)

8. Phantom

Heeft iemand hier Gifted gezien? Vond die heel mooi, werd er haast een beetje sentimenteel van. Misschien is dat ook wel een beetje persoonlijk, maar toch, is best een aanrader. 

Oei, ik heb net The Post gezien. 

Tom Hanks, Meryl Streep en Steven Spielberg mogen zich diep gaan schamen. Maar dan ook echt diep. En nog een keer.

En dan moeten ze allemaal eens All the Presidents Men kijken. 

Echt, al die mensen hebben prachtige dingen gemaakt in het verleden, maar The Post was zelfingenomen bagger.

Edited by Gratemans

Ik voelde me zelfs gewoon beledigd. 

Ik bedoel, als ik een nieuwe Star Wars ga kijken bijvoorbeeld, dan weet ik dat ie tegen kan vallen of niet. Blah. Maar als je de filmwereld mag geloven, dan is alles waar Meryl Streep en Tom Hanks in verschijnen automatisch prachtig. Wat de fuck is dat eigenlijk?  Het zijn echt wel twee acteurs die uitzonderlijk kunnen zijn, maar het is wel duidelijk dat ze nu een beetje uit gemakzucht lopen te acteren. "Spielberg komt ergens mee aan? Ja, schrijf me maar in, zal wel een nominatie worden sowieso."

Hij was al mijn held, maar ik begrijp Daniel Day Lewis meer en meer. 

Meryl Streep is sinds Mamma Mia niet meer serieus te nemen.

En Tom Hanks is ook flink overroepen natuurlijk.

Spielberg is ook meneer makkelijke weg himself, dus ik snap je verbazing niet helemaal graat.

Edited by Rubennn

Ik heb mama mia drie keer gezien, en drie keer vermaakt.

Mag duidelijk zijn dat ik hem nooit zelf heb opgezet natuurlijk

Sideways, American Honey, Castaway on the Moon, Fruitvale Station en In Bruges zijn voor mij de ontdekkingen van dit jaar tot nu toe.

Is er iemand die Split (2016) gezien heeft en het kon bekoren?

Ben alleszins blij dat M. Night Shyamalan het nog steeds kan, want The Sixth Sense, Unbreakable en vooral Signs vond ik echt geniale films van hem. Kijk dan ook heel erg uit naar Glass.

Gek genoeg Unbreakable nooit gezien, trok me niet. Zit je Split te kijken, met dat einde.

Ja, dan toch maar Samuel en Bruce maar kijken :poundit: