Luuk.

Studeren - wie, wat, waar, wanneer?

123 posts in this topic

Op 7-11-2018 om 23:23 zei Luuk.:

Maastricht heeft een redelijk afwijkend onderwijssysteem van de rest van Nederland. Vakken lopen één keer per jaar, en er zijn zes blokken. Ik had één toets niet gehaald in een blok dat tot april liep, en dan kan je via een hardheidsclausule een vervroegde herkansing krijgen, zodoende.

Maastricht is sowieso redelijk afwijkend

Klopt, meeten met 11-11 vandaag?

Op 8-11-2018 om 09:30 zei Luuk.:

Ja Nijmegen werkt ook met probleemgericht onderwijs of niet? Wel op een andere manier meen ik, maar toch.

Nee niet dat ik weet? Dat is educatie met casestudies in werkgroepen ipv colleges over theorie toch?

We hebben niet zoveel problemen rondlopen.

Uhu, maar op een open dag hadden ze het daar toen wel over. Kan dat het specifiek voor biomedisch is wel.

Op 24-9-2018 om 23:46 zei Little Goliath:

Sinds vandaag begonnen aan de manama statistical data analysis. Wordt volgens mij enorm boeiend maar ook heel zwaar. Wel zin in. 

wie eens een echt zwaar semester wil meemaken, veel zwaarder dan dit wordt het niet gok ik. vooral de opeenstapelingen van taken & projecten naar t einde toe dit semester was echt belachelijk. in de inhaalweek hadden we drie deadlines, een evaluatie en drie presentaties :lachen: en nu nog eens 7 examens in januari 

qua niveau/moeilijkheid wel haalbaar opzich, maar tis gwn heel zwaar door de hoeveelheid werk waardoor je het gevoel hebt dat je nooit iets volledig kan afwerken zoals je zou willen. hadden ze gerust mogen spreiden over twee jaar. soms voelt het wat geforceerd aan dat ze gewoon alles in een semester willen proppen, terwijl ze het perfect hadden kunnen spreiden over twee verschillende vakken bijvoorbeeld. 

Edited by Little Goliath

Ik ruik een uitdaging. Kunt ge daar aan beginnen als ge rechten gedaan hebt?

iemand nog een goeie citoscore geknald dit jaar?

7 minuten geleden zei Salvatore:

waarin?

Farmacie. Ga denk ik gewoon de bijbehorende master doen en daarna dopingarts worden.

Ik heb me ook maar eens ingeschreven voor een master, de VU wordt mijn volgende bestemming.

Sowieso pilsen met @Fiets volgend jaar dus.

Dus je gaat Tungelroy verlaten :o

Ja man, 2,5 uur reizen is toch teveel van het goede.

Als je vader nog een grachtenpandje heeft staan om onder te verhuren ga ik daar graag samenwonen @Luuk. Ik hou van Limburgers. We kunnen samen koers kijken.