Sign in to follow this  
mdmazing

Wielrennen in de media

107 posts in this topic

http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.3081023

Citaat

Nu houdt ook tweelingbroer Martin Velits het voor bekeken. "Ik stop liever iets vroeger dan te laat", zegt Velits op de website van Quick-Step. 

:tranen:

Net zo incestueus als de Schleck kneusjes

Wat ;c 

Hihi haha

Gaviria spuit Dillier omver in China

256799FD-F2A1-498F-A4F1-4642DD81F255.jpeg

Edited by Reuell

http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.3087072

Citaat

Lefevere: "Ze mogen maximaal 17 dagen duren, maximaal. Het mogen er ook 15 zijn. De winnaar zal toch dezelfde zijn."

Vandegoor: "Zo is het. En waarom lukt dat niet? 

Discuss: zal de winnaar toch dezelfde zijn als grote rondes twee weken ipv drie weken duren? 
Of wint Rodriguez dan zowel de Giro als de Vuelta van 2012? 

Toch ook ergerlijk dat je als journalist zomaar "zo is het" daartussen kunt gooien. 

Edited by Juraj

Allicht dat Rodriguez dan één van die twee grote rondes had gewonnen. Dat is ook gelijk een argument om de grote rondes niet in te korten. 

Vandegoor valt dan ook bezwaarlijk een journalist te noemen, walgelijke parasiet.

39 minuten geleden zei Zeus:

Purito kan gewoon goed recupereren hoor

Wat is dit voor nonsens

Zijn klassieke slechte dag na de rustdag zou wel meteen wegvallen. Dan gebeurrt Fuenté Dé niet. En als diezelfde rit voor de tweede rustdag valt, dan kan Contador daar nooit het verschil maken. Daarnaast was Hesjedal zijn derde week altijd ongehoord bruut, dus dat Rodriguez goed kan recupereren doet er niet toe als er iemand anders is die nog beter kan recupereren. 
EDIT: hmm, giro 2012 zou wellicht sowieso Hesjedal geweest zijn, dus wat dat betreft praat ik poep. 

23 minuten geleden zei Erik:

Vandegoor valt dan ook bezwaarlijk een journalist te noemen, walgelijke parasiet.

Toch vrees ik dat in de taakbeschrijving van zijn arbeidscontract "journalist" staat, en niet "walgelijke parasiet". 

Edited by Juraj

Purito is in 2012 vooral tot twee keer toe verslagen door zijn eigen lafheid natuurlijk. 

1 uur geleden zei Juraj:

Zijn klassieke slechte dag na de rustdag zou wel meteen wegvallen. Dan gebeurrt Fuenté Dé niet. En als diezelfde rit voor de tweede rustdag valt, dan kan Contador daar nooit het verschil maken. Daarnaast was Hesjedal zijn derde week altijd ongehoord bruut, dus dat Rodriguez goed kan recupereren doet er niet toe als er iemand anders is die nog beter kan recupereren. 
EDIT: hmm, giro 2012 zou wellicht sowieso Hesjedal geweest zijn, dus wat dat betreft praat ik poep. 

Toch vrees ik dat in de taakbeschrijving van zijn arbeidscontract "journalist" staat, en niet "walgelijke parasiet". 

Redacteur.

7:15 :vork:

;c 

:tranen: