mdmazing

Wielrennen in de media

814 posts in this topic

DEZE NICHT WEET!

1 flieterzuigsessie op een jaar is wel genoeg denk ik 

16cm, bear, doet anaal.

cammen?

geef ff je grindr. oink.gif

ik heb 12 dagen geleden mijn grindr verwijderd, still counting...

Even een laat hersenpinsel. Aan de andere kant heb ik een enorme haat-liefde verhouding met hoe de huidige media programma’s over de koers maakt. Natuurlijk heeft dat met het medium tv te maken, maar het is toch allemaal zo braaf en gelikt. Zo’n programma als de kleedkamer best leuk he, maar het mist toch vaak die scherpe rand. Vive le velo idem. Koerscontent moedig ik ten alle tijde aan, maar waarom blijf ik toch altijd een beetje op mijn honger zitten? 

Natuurlijk kritiek geven is makkelijk vanaf de zijlijn, dus daarom zat ik te denken wat er beter kon. Ik ben de laatste tijd steeds meer podcasts aan het luisteren (welcome to the aa van alex agnew is een dikke aanrader), omdat je daar veel meer diepgang in krijgt dan het typische tv format. Ik denk daarom dat ik vooral de vragen achter de vanzelfsprekende vragen mis. Ik wil niet weten of bijvoorbeeld wout van aert zich goed genoeg voelt om de ronde te winnen, want dan krijg je hele saaie standaard antwoorden. Ze zouden de renners/gasten eens godverdomme wat meer uit hun comfortzone moeten trekken. Misschien is het ook wel gewoon iets typisch Belgisch. Ik weet het niet, maar het voelt toch vaak als een gemiste kans aan. 

Hoe staan jullie daar tegenover en wat vinden jullie dat beter kan?

Edited by Little Goliath

Ze nodigen ook alleen maar saai mensen uit, dat is ook deel van het probleem. En kritisch zijn doen ze al helemaal niet

10 uur geleden zei Hendrik:

Dat amateurisme bij team Nuyens is genieten. :tranen: 

Die knal tegen de wagen van de jury :lachen:

5 uur geleden zei mdmazing:

Ze nodigen ook alleen maar saai mensen uit, dat is ook deel van het probleem. En kritisch zijn doen ze al helemaal niet

Ja dat helpt sowieso ook al niet.