mdmazing

Wielrennen in de media

501 posts in this topic

Als het zo is, wil ik het eigenlijk ook wel weten, want dat zou van Boonen nog een grotere renner maken dan hij al was. :notworthy:

Gaimon ;c

Boonen heeft hem sowieso al verslaan, hij is dan ook mister parijs roubaix. Ik wist dit trouwens al heul lang, ik vergaf het die homo zelfs al. Iedereen weet toch dat het onmogelijk was anders Boonen bij te houden dus enigszins begrijpelijk dat hij uit machteloosheid aan zo'n dingen begon.

Ja serieus dat boeit geen hol ofwa?
De essentie van wielrenner gaat hierdoor wel naar de zak maar ja Grow a pair.

Gaimon schrijft dus een boek over zichzelf, beschuldigt zonder al te veel reden Cancellara heel duidelijk van motordoping, en is nu verbaasd dat er zoveel aandacht aan die passage wordt gegeven. Hij denkt bovendien dat er, buiten Cancellara, nooit iemand een motor heeft gebruikt en dat het nu totaal geen issue meer is. Dat de nieuwe UCI voorzitter beweert ertegen te zullen optreden is puur marketing en aandachtshoererij, want motors worden absoluut niet meer gebruikt.

"When you watch the footage, his accelerations don't look natural at all, like he's having trouble staying on the top of the pedals. That fucker probably did have a motor," Gaimon wrote in the book.

He expected some passages of the book to be highlighted by the media, but expressed disappointment that this one was taken in the context that it was.

"I wish they had found a more interesting angle, but the reality is it's clickbait. I do think motor doping happened for a minute with one guy, and everyone else keeps bringing it up."

1 uur geleden zei TromBone:

Ja serieus dat boeit geen hol ofwa?
De essentie van wielrenner gaat hierdoor wel naar de zak maar ja Grow a pair.

Gaat niet zeg ik toch :L !

1 uur geleden zei Matthijs:

Het gaat je puur om Boonen. Dat weten we.

Ja ga misschien nog een column schrijven.
"Ook ik ben een motorist!"

Gaimon de Amerikaanse Dekker dus. Beetje compleet irrelevante zaken in je boek zetten om meer te verkopen. 

12 minuten geleden zei AngliVentoux:

Gaimon de Amerikaanse Dekker dus. Beetje compleet irrelevante zaken in je boek zetten om meer te verkopen. 

Waarschijnlijk ja, maar als het waar zou zijn is dit wel grootste schandaal dat er al geweest is.

Uhu, daarom dat het niet waar is.

Al dat gezeik om die motors altijd, dat kan echt niet waar zijn. Alleen al om de reden dat geen enkele fietsenfabrikant zo'n risico zou willen nemen. Wordt een renner betrapt kan je haast al opdoeken als bedrijf.

Edited by AngliVentoux

Plus dat het Cancellara is, weinig grotere oermensen die op een fiets hebben gezeten.

38 minuten geleden zei AngliVentoux:

Al dat gezeik om die motors altijd, dat kan echt niet waar zijn. Alleen al om de reden dat geen enkele fietsenmaker zo'n risico zou willen nemen. Wordt een renner betrapt kan je haast al opdoeken.

Dit is wel een kulargument hoor, als fabrikant oké, maar als simpel Jan onder modaal fietsenmakertje niet ffe in één keer een jaarsalaris ofzo willen pakken :lachen: 

Silent Hill - 9 november 2017 om 11:34

@Spinergy: de reactie van Leukemans NA DE KOERS zegt mogelijk nog meer: “Ik hoorde dat Cancellara op komst was.”.

Neeeeee :tranen:

Ahja, hij hoorde wat mensen praten.

En dan gaan doen alsof je er verstand van hebt terwijl je nooit een Vlaamse klassieker hebt uitgereden.

Pure aandachtstrekkerij dit.

Edited by Luuk.

Cancellara

next page

Boonen