Sign in to follow this  
delegendelolsmurf

Dopingtopic

274 posts in this topic

Jammer dat je niet ergens gewoon die mails kan vinden, zou al wat duidelijker zijn.

Maar dat met die ozontherapie en van Avermaet speelt toch al veel langer? Dat van die cortisonen is voor mij wel nieuw.

Ozondokter Martens speelt al heel lang, maar is nooit iets van gekomen. Nu lijkt dat dus wel te gaan gebeuren. 

5 uur geleden zei Jodelaar:

Waar staat dit?

www.ultimochilometro.nl

47 minuten geleden zei Reuell:

www.ultimochilometro.nl

Server niet gevonden

Firefox kan de server op www.ultimochilometro.nl niet vinden.

Controleer het adres op typefouten, zoals ww.example.com in plaats van www.example.com
    Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
    Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.

Bresciani (de vervanger van Tutti Pazzi per Perazzi) op doping betrapt bij Bardiani :s 

Nee maar even serieus...

Zeg dan dat je dacht dat je een PEZ-snoepje innam.

Net als dat een verkrachter ook met zijn pik in een gat is gevallen nadat ie uitgleed...

Colombiaanse beloftenkampioen loopt tegen de dopinglamp en ziet profcontract in rook opgaan
Robinson Lopez kroonde zich dit seizoen tot Colombiaans kampioen bij de beloften en versierde zijn eerste profcontract bij het Italiaanse Continentale Unieuro-Trevigiani. Maar dat feestje gaat niet door want Lopez is nu tegen de dopinglamp gelopen.

De 20-jarige renner werd namelijk betrapt op het gebruik van CERA, de derde generatie epo. Tegenover Cyclingnews bevestigde het Italiaanse team dat het Lopez niet in dienst zal nemen. De ploeg werd ingelicht over de positieve test nog voordat de handtekeningen werden gezet.

In augustus had de Colombiaan nog het jongerenklassement van de Vuelta a Colombia gewonnen, een van de belangrijkste wedstrijden in Zuid-Amerika. Hij riskeert nu een lange schorsing. De laatste renner die betrapt werd op CERA was Joao Marcelo Pereira Gaspar. Die werd voor vier jaar geschorst, al kan die nog wel een B-staal aanvragen.

Wat is die a linksonderin :s 

Op 26-11-2017 om 08:47 zei Se7en:

Nog beter, colmobianen zijn het bewijs dat niemand nog doping gebruikt

Behalve Aru

en als aru h et drie weken goed doet is dat het bewijs dat hij bloeddoping doet, en als hij wisselvallig is, dan is dat het bewijs dat hij een het vorige keer deed

35 minuten geleden zei mdmazing:

en als aru h et drie weken goed doet is dat het bewijs dat hij bloeddoping doet, en als hij wisselvallig is, dan is dat het bewijs dat hij een het vorige keer deed

Bij Aru gaat het gewoon om die ongelooflijke derde week in Giro van 2015 nadat hij daarvoor bijna niet vooruit kwam. Sindsdien zakt hij er enkel door in de laatste dagen. Was gewoon duidelijk een bloedzak.

Op 11/27/2017 om 04:21 zei Gratemans:

Dat zit mij ook bijzonder dwars. Sterker nog, ik kan er niet van slapen. Explain @Salvatore

Ik kan me niet herinneren dat ik daar een 'a' heb getypt, maar ik denk dat het komt doordat de 'a' op mijn Mac het te pas en te onpas begeeft. Dan control+c ik een 'a' ergens vandaan, en die control+v ik die als ik een 'a' wil typen. Uiterst fucking irritant ja. In mijn hieruit ontstaande agressie sla ik dan weleens wild op m'n Maccie, misschien dat daardoor die 'a' daar staat. Lijkt ook een ander lettertype te zijn.

Volgens mij is het een link naar een geheime code

Acht wielrenners zijn op doping betrapt in de Ronde van Colombia, die begin augustus werd verreden.

De internationale wielrenunie UCI maakte dinsdag de namen van de zondaars bekend. Ze zijn allemaal voorlopig geschorst en kunnen volgens de reglementen een contra-expertise aanvragen.

De Colombiaanse renners Luis Largo, Jonathan Paredes, Edward Fabian Diaz, Fabio Montenegro, Luis Fernando Camargo, Fabian Robinson Lopez en de Boliviaan Oscar Soliz zijn allemaal positief bevonden op een bloeddopingmiddel. De Colombiaan Juan Carlos Cadena is betrapt op het gebruik van anabole steroïden. De renners komen uit verschillende ploegen.

Lopez is wellicht de bekendste renner. Hij veroverde dit jaar de Colombiaanse titel bij de beloften. De twaalfdaagse Ronde van Colombia werd gewonnen door Aristobulo Cala.

RIP @den zwartjoekel