Sign in to follow this  
delegendelolsmurf

Dopingtopic

274 posts in this topic

hte kon ook nite anders ;c bolviviani zijn vuile dopeurs 

Welk nieuws over van Avermaet?

Echt he, schep duiding dan :L 

of bedoel je die huisarts waar de halve veldritwereld bij zat?

Op 5-10-2017 om 09:20 zei delegendelolsmurf:

alsof hij er net mee begonnen is :rivkah:

Het begin van dit topic? :huh: 

En pleur hier op als het over veldrijden gaat

Denk ik eens een post te lezen over wielrennen :L 

Op 12/10/2017 om 16:51 zei AngliVentoux:

What do you think Chris? When is best to take cortisone? Tuesday or Thursday?” Sender [of the email]: Greg van Avermaet

Greg dus een vuile dopeur?

Dit he amig0s

Dat valt toch ook totaal niet serieus te nemen?

Plus dat het -indien je voorzien bent van een attest- een doodnormale vraag is. 

En wat is de volgende sms die opduikt? "Hey Dirk, hoe krijg ik het verborgen motortje in mijn fiets aan de praat? Saluutjes, Greg"? ;c 

Edited by Erik

Een dokter zegt altijd wanneer je best een medicijn kan nemen voor optimale werking. Als je het sec leest als een vraag vanuit het standpunt van een patiënt met beginnende pijn/ontstekingen/whatever waarom je dat kan nemen die pijnloos wil koersen, is daar toch helemaal niks aan? 

Natuurlijk denk ik niet dat dit het geval is en hoop ik dat Greg eens van zijn troon gehaald wordt. Het punt is alleen dat het best een normale vraag is of toch kan zijn. Ik ben bijvoorbeeld eens gaan skiën met iemand die eenmalig bepaalde inspuitingen nodig had. In dat geval wilde de dokter ook precies x dagen voor vertrek die spuit plaatsen.

2 uur geleden zei Erik:

En wat is de volgende sms die opduikt? "Hey Dirk, hoe krijg ik het verborgen motortje in mijn fiets aan de praat? Saluutjes, Greg"? ;c 

BEL 

GI

Ë

!

4 uur geleden zei LSDS:

Een dokter zegt altijd wanneer je best een medicijn kan nemen voor optimale werking. Als je het sec leest als een vraag vanuit het standpunt van een patiënt met beginnende pijn/ontstekingen/whatever waarom je dat kan nemen die pijnloos wil koersen, is daar toch helemaal niks aan? 

Natuurlijk denk ik niet dat dit het geval is en hoop ik dat Greg eens van zijn troon gehaald wordt. Het punt is alleen dat het best een normale vraag is of toch kan zijn. Ik ben bijvoorbeeld eens gaan skiën met iemand die eenmalig bepaalde inspuitingen nodig had. In dat geval wilde de dokter ook precies x dagen voor vertrek die spuit plaatsen.

Jawel, ben ik het wel mee eens maar alsnog opvallend dat het zo is doodgezwegen hier. Het moest maar eens een andere buitenlandse topper geweest zijn. Ik kan me de krantenkoppen al zo in beelden: ‘nibali in nauwe schoentjes na e-mail met ozondokter’ 

Maar is dat niet gewoon dezelfde zaak als waarvoor hij destijds was vrijgesproken? Is toen toch vrij "uitgebreid" in het nieuws geweest. 

Is ook gewoon de dokter zelf die dit beweert in zijn eigen zaak toch? Niet bijster geloofwaardig dus, om niet te zeggen totaal niet.