Sign in to follow this  
Luuk.

Blessuretopic

111 posts in this topic

De Vloek van Vive le Velo. Komt wel binnen hoor.

Ja, dit voelt toch wat anders dan een nobody

José zegt eergisteren nog dat het een goed idee was om hem naar Polen te sturen :/

Ook gewoon een renner waarvan je eigenlijk zeker wist dat ie het ging maken. Goeie kop, deftige entourage. Volgde hem toch al een tijdje omdat hij hier van de streek is. 

Door valpartijen vind ik dat altijd wel iets vies. Dat hartfalen daar heeft niemand vat op.

Bwek zo vies, besef je plots weer welke risico's er aan deze beeldschone sport hangen. 

Nja, hij heeft alle pech van de wereld gehad. In de kant gekomen en op een betonnen duiker gestuit... Dan helpt een fietshelm helaas niet.

Ff de moraalridder uithangen: misschien toch ff bij stilstaan als we weer kwaad zijn omdat er een koers geneutraliseerd wordt en we niet kunnen kijken vanuit onze zetel...

5 uur geleden zei Sanderus:

Ff de moraalridder uithangen: misschien toch ff bij stilstaan als we weer kwaad zijn omdat er een koers geneutraliseerd wordt en we niet kunnen kijken vanuit onze zetel...

;c;c;c;c 

Beter was Richie Porte in de afdaling van de Iseran trouwens door het ijswater weggegleden tegen een betonnen duiker.

6 uur geleden zei Sanderus:

Zetel? Ik zit meestal bij je moeder op schoot hoor

6 uur geleden zei Sanderus:

Gats is toch gewoon pech.

Hoeveel ijs en modder lag er in Polen?

Dan kan je iedere rit wel gaan neutraliseren.

In de tijd van Roger gingen de betonnen duikers dood als Roger ze kopte. 

2 uur geleden zei Rubennn:

Gats is toch gewoon pech.

Hoeveel ijs en modder lag er in Polen?

Dan kan je iedere rit wel gaan neutraliseren.

Ja is zeker puur pech. Ik wijs ook niemand de vinger en zeg niet dat deze rit geneutraliseerd diende te worden.

Het enige wat ik bedoel is dat dit wel aantoont welke gevolgen een valpartij kan hebben voor een renner. Dat ze kwetsbaar zijn. En dat het dan geen slecht idee is om een rit te neutraliseren in bepaalde situaties (zoals ijs op de baan).

1 uur geleden zei Matthijs:

In de tijd van Roger gingen de betonnen duikers dood als Roger ze kopte. 

In de tijd van Roger werden hierom betonnen duikers verplicht helmen te dragen!

3 uur geleden zei Sanderus:

Ja is zeker puur pech. Ik wijs ook niemand de vinger en zeg niet dat deze rit geneutraliseerd diende te worden.

Het enige wat ik bedoel is dat dit wel aantoont welke gevolgen een valpartij kan hebben voor een renner. Dat ze kwetsbaar zijn. En dat het dan geen slecht idee is om een rit te neutraliseren in bepaalde situaties (zoals ijs op de baan).

Doe jij ook zo dramatisch iedere keer dat je leest over een auto-ongeluk? Begrijp me niet verkeerd, tuurlijk is het verschrikkelijk, maar ongelukken met fatale afloop gebeuren dagelijks, maar nu dat het toevallig over een wielertalent(je) gaat moet dat eindeloos herhaald worden in de media. Laat de nabestaanden toch gewoon in alle sereniteit rouwen.

3 uur geleden zei mdmazing:

Ik spuug erop, en dan naar dat supporterscafé gaan en een microfoon in het gezicht van die familie duwen, bah

God dat was naar he ;c 

riooljournalistiek van de bovenste plank

Bwa dat is al een tijdje aan de gang. Met die busramp met kinderen was dat ook zo. Tot het irritante af. Zou niet weten hoe ik zou reageren, maar denk toch niet dat die camera heel zou blijven.