Reuell

[Voetbal] Champions League

919 posts in this topic

1 uur geleden zei AngliVentoux:

Daar heb je wel gelijk in, heb mijn mening niet goed geformuleerd. Had verwacht dat hij zich gewoon wat meer zou ontwikkelen. Ik heb liever een systeem waarin Huntelaar/Dolberg wel speelt dan dat er ruimte wordt gemaakt voor van de Beek (behalve tegen teams zoals Bayern). Zijn gevoel voor diepte weegt momenteel niet op tegen zijn gebreken. 

En van de Beek naast Schöne zou ik ook niet doen, dan heb je te weinig press-resistentie. Eiting is op dat vlak ook nog niet zo goed, maar brengt technisch meer. Europees is die ook veel te licht nog, ideaal zou de Jong en Blind naast elkaar zijn op het middenveld.

Als een Dolberg in goede doen is, hoort hij natuurlijk altijd te spelen. Maar tot die tijd zou ook ik meer zien in een valse spits als Tadic en een Van de Beek met zijn diepte erbij op het middenveld. Dat zorgt ervoor dat je beter druk kan houden op de tegenstander, dat je moeilijker te verdedigen bent en dat je elftal ook meer in balans is en in haar (technische) sterkte speelt. Ik vind Huntelaar een prima optie in de Eredivisie of in een thuis-wedstrijd tegen AEK, maar je kan gewoon beter voetbal op de mat leggen wanneer je een team het veld instuurt dat beter in balans en meer complementair aan elkaar is.

10 minuten geleden zei Zeus:

Ja, maar als je met Neres op 10 speelt en een Van de Beek die ook nog eens met regelmaat richting spits duikt, sta je natuurlijk geweldig kwetsbaar met enkel Schöne enigszins centraal op het veld. Dus zo heel gek vind ik die keuze voor Eiting dan niet. Maar beter zou je dan dus Blind op het middenveld posteren en dan Wöber naast De Ligt zetten. Dat licht heeft hij dus gisteravond eens gezien.

Eens. Neres op 10 is sowieso gewoon belachelijk.

49 minuten geleden zei Zeus:

Als een Dolberg in goede doen is, hoort hij natuurlijk altijd te spelen. Maar tot die tijd zou ook ik meer zien in een valse spits als Tadic en een Van de Beek met zijn diepte erbij op het middenveld. Dat zorgt ervoor dat je beter druk kan houden op de tegenstander, dat je moeilijker te verdedigen bent en dat je elftal ook meer in balans is en in haar (technische) sterkte speelt. Ik vind Huntelaar een prima optie in de Eredivisie of in een thuis-wedstrijd tegen AEK, maar je kan gewoon beter voetbal op de mat leggen wanneer je een team het veld instuurt dat beter in balans en meer complementair aan elkaar is.

Ik doelde ook meer op de Eredivisie, daar kan Huntelaar nog prima. Europees inderdaad niet.

6 uur geleden zei Matthijs:

De Ligt, Ziyech, Wöber, Tagliafico fenomenaal.

Waar jullie de adoratie voor Neres vandaan halen is me een grandioos raadsel. Die heeft gisteren zeker vijf, zes potentiële 100% kansen verneukt doordat hij inzichtloos met z'n kop in de grasmat blijft dribbelen.

Neres was gewoon goed

Neu. Heel slordig. Echt irritant niet passend in het Ajax-voetbal en een keer of vijf een 100% kans verneukt.

Niet alles is hosanna.

Voor de rest waren enkel Schöne en Blind sloms slordig, zelfs Ziyech had weinig balverlies.

Wereldpot van Ajax. 

2 uur geleden zei Matthijs:

Neu. Heel slordig. Echt irritant niet passend in het Ajax-voetbal en een keer of vijf een 100% kans verneukt.

Niet alles is hosanna.

Nee

Niet alles was zeker hosanne, en je hebt recht op je mening

Maar met Neres zit je fout, hij miste welk kansen, maar was zo belangrijk gisteren in het aanvalsspel van Ajax en blonk gewoon uit

23 uur geleden zei Reuell:

Ik kan trouwens niet meer normaal naar Muller kijken zeg

Bedankt.nog daarvoor

Krijg er honger van, wat jij @Matthijs

ik heb dus echt precies hetzelfde als ik dat hoofd zie :lachen: ik denk de hele tijd, er mist iets.

Edited by den zwartjoekel

21 uur geleden zei AngliVentoux:

Gelijkspel was wel gewoon een terechte afspiegeling hoor. Bayern had dan net zo goed kunnen winnen (kans James). 

Neres en Ziyech waren echt topklasse. 

wat een lulkoek man. ajax 4 open kansen tegen bayern 1. jah dat is echt in balans ;c 

10 uur geleden zei Matthijs:

De Ligt, Ziyech, Wöber, Tagliafico fenomenaal.

Waar jullie de adoratie voor Neres vandaan halen is me een grandioos raadsel. Die heeft gisteren zeker vijf, zes potentiële 100% kansen verneukt doordat hij inzichtloos met z'n kop in de grasmat blijft dribbelen.

je hebt er ook echt de ballen verstand van he ;c neres was gister gewoon de sterkste speler. ik weet niet hoe, maar die gast was fenomenaal. heeft hij wel 2 jaar lang knap verborgen weten te houden trouwens ;c 

7 uur geleden zei AngliVentoux:

Van de Beek heeft me echt teleurgesteld het afgelopen jaar. Lijkt alleen maar slechter te zijn geworden, hoeft van mij niet in de basis.

idd. mega overschat. gister ook niet best. dat is gewoon een tweede davy klaassen

Edited by den zwartjoekel

3 uur geleden zei Matthijs:

Niet alles is hosanna.

jongens:

de hele wereld vond gister dat neres fantastisch speelde. alleen matthijs niet.

drie keer raden wie gelijk heeft ;c 

Als er iemand is die dat argument niet mag gebruiken ben jij het wel ;c 

Lekker.

Maar Inter is ook niet alles he, ondanks dat ze wel prima transfers hebben gedaan.

Schandalig die scheids. Altijd al een slechte scheids geweest. Dit was 100% rood.

2 minuten geleden zei Rubennn:

Lekker.

Maar Inter is ook niet alles he, ondanks dat ze wel prima transfers hebben gedaan.

inter is altijd al een butpleog geweest.

ja, icardi ja...

maar die kan alleen maar de dinnetjes van zijn teammaten palen

maar was wel rood ja

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...