Reuell

[Voetbal] Champions League

962 posts in this topic

Jullie zouden het beter over het toekomstig godenkind van Oranje hebben, dat is pas een lekkertje hoor.

ezgif-3-a7a58a62db4b.gif

Neu, godenkinden van Oranje spelen er twee bij PSV (en eentje valt altijd in), twee bij Ajax.

Mwah. Ik vind De Jong en De Ligt wel van een ander niveau nog dan Rosario en Bergwijn. 

4 minuten geleden zei Hendrik:

404 - image not found!

Bij mij gaat die dus wel op mijn pc, op mobiel ook niet :s

@Sven.

Vind ik ook. Maar de ontwikkeling van Bergwijn en Rosario belooft erg veel. Ze kunnen beide wel in de basis van het Nederlands elftal, doen zeker niet veel onder voor Promes en Pröpper. 

Bergwijn en Rosario waren de enigen van PSV vanavond die het CL-niveau met gemak aankonden.

1 minuut geleden zei Matthijs:

Bergwijn en Rosario waren de enigen van PSV vanavond die het CL-niveau met gemak aankonden.

Dat klopt wel ja. Hendrix dan overigens weer niet. Die valt weer hard door de mand in dit soort wedstrijden. Net zoals dat Dumfries er ook nog niet is.

Angeliño is ook al wel redelijk.

Goed kereltje is Rosario ook.

Icardi werd ook wel erg slecht gedekt trouwens. Schwaab en Viergever presteren tot nu toe ver boven hun niveau maar vandaag was het verdedigend niet best. Schwaab aan de bal was wel prima trouwens.

9 minuten geleden zei Bram:

Bij mij gaat die dus wel op mijn pc, op mobiel ook niet :s

@Sven.

giphy.gif

?

4 minuten geleden zei Zeus:

Dat klopt wel ja. Hendrix dan overigens weer niet. Die valt weer hard door de mand in dit soort wedstrijden. Net zoals dat Dumfries er ook nog niet is.

Angeliño is ook al wel redelijk.

Dumfries heeft de snelheid van Dafne Schippers, maar de balbehandeling van Ard van Peppen.

1 uur geleden zei Matthijs:

Dumfries heeft de snelheid van Dafne Schippers, maar de balbehandeling van Ard van Peppen.

Sla zijn voetbalintelligentie inderdaad maar over, want die heeft hij niet... Het is een dravertje meer niet. Zelfde met Angelino, die vond ik ook maar matig vandaag. Ook van die achterlijke schoten waarvan je denkt "waarom?". Alsof hij van 35-40 meter raak gaat schieten..

2 uur geleden zei Zeus:

Echt schrijnend ja. Wilfred en Helene haasten zich er ook merkbaar doorheen gewoon.

Ziggo is oprecht top, met Van Gaal als analist. En op ander kanaal is schakelkanaal tussen alle wedstrijden. 

Heeft zijn gezeik naar de shoutbox verplaatst.

19 uur geleden zei Matthijs:

Ja, maar hij wordt nog te veel omhoog gepraat. Alsof je er ook iets aan hebt in de CL.

wordt dat beweerd in kaatsheuvel bij de papier-hier bak ofzo? dit heb echt nog nergens in de grote mensen wereld gehoord.

Waar zit ik naar te kijken? ;c

Die scheids ;c

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...