Reuell

[Voetbal] Champions League

955 posts in this topic

Frenkie zo tussen Blind en De Ligt is ook niet waar je hem op dit moment wil zien. Zou meer naar voren moeten kunnen staan. Schöne en Van de Beek ook ondermaats. Zou een Ziyech of Tadic op 10 zetten.

Ajax gewoon erg slecht. Ook beetje overrated imo. Twee weken met geluk winnen.. Tegen bayern was ook niet zo geweldig als men doet blijken.. 

1 minuut geleden zei Zeus:

Frenkie zo tussen Blind en De Ligt is ook niet waar je hem op dit moment wil zien. Zou meer naar voren moeten kunnen staan. Schöne en Van de Beek ook ondermaats. Zou een Ziyech of Tadic op 10 zetten.

Schone kan sowieso niet op dit niveau. Al heeft ajax ook niet echt een andere optie, ja ziyech naar middenveld en dolberg erin. 

Tadic als valse 9 werkt nu niet. Ik zou Dolberg sowieso brengen.

Mazraoui komt ook weer hopeloos tekort qua handelingssnelheid, Ziyech loopt zich ook veel te vaak vast. Zijn eigenlijk weinig mensen die hun niveau halen.

Al was er achterin vrij weinig aan de hand. Maar ja, Onana ;c 

3 minuten geleden zei Tjebco:

Ajax gewoon erg slecht. Ook beetje overrated imo. Twee weken met geluk winnen.. Tegen bayern was ook niet zo geweldig als men doet blijken.. 

Beetje overtrokken. Vorige week kon twee kanten op. En nu spelen ze inderdaad matig, maar ook door de speelwijze van Benfica. 

Van de Beek blijft ook hopeloos overschat trouwens.

Mist ook gewoon alweer een reuzenkans buiten zijn voor de rest ook slappe spel.

1 minuut geleden zei AngliVentoux:

Tadic als valse 9 werkt nu niet. Ik zou Dolberg sowieso brengen.

Mazraoui komt ook weer hopeloos tekort qua handelingssnelheid, Ziyech loopt zich ook veel te vaak vast. Zijn eigenlijk weinig mensen die hun niveau halen.

Al was er achterin vrij weinig aan de hand. Maar ja, Onana ;c 

Neres op links en Ziyech op rechts werkt nu ook niet. Nogal makkelijk om te stellen. Ze komen überhaupt niet door de centrale drukte. Ik zou vooral Dolberg in de spits zetten omdat je een Tadic nu nodig hebt in een eerdere fase van het balbezit.

2 minuten geleden zei Zeus:

Neres op links en Ziyech op rechts werkt nu ook niet. Nogal makkelijk om te stellen. Ze komen überhaupt niet door de centrale drukte. Ik zou vooral Dolberg in de spits zetten omdat je een Tadic nu nodig hebt in een eerdere fase van het balbezit.

Ik vond vooral dat ze veel te dicht op elkaar bleven voetballen. Tadic, ziyech, vd beek, mazraoui vaak met 4 aan de rechterkant. Verder geen diepgang of aanspelpunt centraal dan. Teveel kluitje voetbal. 

Wat een kutpot, maar lekker voor die Portugezen dit

Partij zoog stierenballen.

Maar toch, zoals een wijs man ooit zei:

Punten zijn pinten.

Ofja, eentje dan.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...