Reuell

[Voetbal] Nederlandse competitie(s)

1,159 posts in this topic

7 uur geleden zei dvsermelo:

Wat weet je dan genoeg? Weet je dan ook genoeg over Dolberg? En wat bedoel je met 'ook heel slecht'? W

Klopt. 

Neres ziet er als een downie uit en gaat het niet maken in een Europese topcompetitie. Dolberg kan dit wel gaan doen. Tegen Heerenveen speelde die enorm slecht, en in die wedstrijden daarvoor ging alles mis.

1 uur geleden zei dvsermelo:

In de huidige vorm.. ;c Pfoeh ja, dan niemand. Ronaldo breekt in zijn huidige vorm ook geen potten in de wereldtop. 

Nu ja, ook in goede vorm wel. Ook Ziyech kent nog té vaak balverlies en momenten van verzaking. Maar zou bij een Southampton of een Sampdoria nog wel kunnen functioneren. En verder.. Vilhena bij een laagvlieger. Meer niet.

2 uur geleden zei AngliVentoux:

Neres ziet er als een downie uit en gaat het niet maken in een Europese topcompetitie. Dolberg kan dit wel gaan doen. Tegen Heerenveen speelde die enorm slecht, en in die wedstrijden daarvoor ging alles mis.

Oké. ;c 

2 uur geleden zei Crashtester:

Neres in minder dan 400 minuten dit seizoen in de Eredivisie 4 goals en 5 assists. Baasje.

Kan niet, doet alles fout. Was super slecht in alle wedstrijden. 

Minder mimimi dvs. Het is toch niet raar dat ik het wat vreemd vind om Neres nu zo te hypen nadat hij tot zeer kort gelden niks veelbelovend heeft laten zien?

Edited by AngliVentoux

44 minuten geleden zei Matthijs:

Minder calimero doen dvs. Af en toe net Jodelaar.

Jodelaar:poundit: 

De argumenten, zijn er trouwens niet eens, van Angli zijn gewoon beschamend. Gewoon stellen dat alles verschrikkelijk slecht was. Kan ik van genieten. 

Zeus heeft nog een verhaal. Niet mee eens, maar bon. 

46 minuten geleden zei AngliVentoux:

Minder mimimi dvs. Het is toch niet raar dat ik het wat vreemd vind om Neres nu zo te hypen nadat hij tot zeer kort gelden niks veelbelovend heeft laten zien?

Zeker, hij speelde verschrikkelijk. Geen speld tussen te krijgen. Mooie argumenten ook. Hij is alleen al sinds zijn debuut meest effectieve Ajax-aanvaller van laatste 20 jaar, maar dat is allemaal puur geluk. Jouw argumenten, deed alles slecht, is veel plausibeler. Dat ik daarom lach, is mimimi. Excuus.

7 minuten geleden zei dvsermelo:

Jodelaar:poundit: 

De argumenten, zijn er trouwens niet eens, van Angli zijn gewoon beschamend. Gewoon stellen dat alles verschrikkelijk slecht was. Kan ik van genieten. 

Zeus heeft nog een verhaal. Niet mee eens, maar bon. 

Laat lekker gaan dan.

Dit topic heeft een te hoog wattefak/NAESEN-gehalte.

Maar ja, wat verwacht je dan ook, hier komen bijna uitsluitend Nederlanders. :puh:

nu was verhoeven altijd wel gezellig dik geweest, maar wat ik nu zag was wel erg gezellig...

al hoort het wel bij het amateurvoetbal

maar als erelid van het verbond voor peervormige keepers ben ik natuurlijk ietwat gekleurd.

Waarom kan ik niet meer liken? :L

Wat is dit ;c 

Die kansen van Huntelaar :tranen: 

Büttner kan goed verdedigen hé ;c 

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...