Reuell

[Voetbal] Nederlandse competitie(s)

806 posts in this topic

9 minuten geleden zei Lampie Basso:

Wat een heerlijke dag. Kampioen worden tegen de concurrent, toch wel heel mooi. Sfeer in stad was geweldig, heel de dag feest. Wel veel spanning vooraf, wel vertrouwen.

Wie had dit verwacht na Osijek.

Gefeliciteerd. Meer dan verdied kampioenschap. 

Op 16-4-2018 om 02:28 zei Gratemans:

Maar het is toch wel erg tragisch dat we met een trainer opgescheept zitten uit de school Fred Rutten. Ik heb zelden iemand zo bang in een cameralens zien kijken sinds.. tja... sinds 'Bambi' Fred himself. En dat was tenminste nog wel een vakman. 

Ik blijf er bij dat Bosz wegwerken een enorme blunder was. Bosz was een lul, maar ik heb Ajax in geen 15 jaar zo lekker zien spelen als onder hem. 

Deze man weet.

Verder mag ik (tevergeefs) er nu wel vanuit gaan dat Ajax dat stelletje eencelligen dat spelers heeft lopen duwen in een kar de Noordzee in rijdt.

En dat Flappie Van der Sar geruimd wordt voor een echte algemeen directeur. Eentje met een opleiding die wel telt en die wel een bedrijf van binnen heeft gezien.

Want eerlijk, Sarremans is misschien een aardige knul. Meer is het niet. Ja, handig voor op een feestje als je mensen kwijt bent ofzo. Ideaal punt om naar te lopen zeg maar.

Heb vanwege een vakantie trouwens keurig alle ceremonies en het sportieve leed gemist (m.u.v. TT-pagina 818; 819 en 828). Dus veel verdere woorden wil ik er niet meer aan vuil maken. Op naar het WK dan maar, kijken hoe Nederland Italië de rest het doet.

Verder absoluut geen felicitaties. Als geboren slechte verliezer doe ik dat alleen met trouwerijen, eerste communies en verjaardagen. Tenminste wel zo eerlijk als je immers ervan uitgaat dat je directe rivaal elk jaar (wederom tevergeefs, maar een mens mag hopen) degradeert. Succes wensen doen we immers ook niet aan.

Of het moest Feyenoord zijn geweest. Maar ook dan poets ik na het uitspreken van een felicitatie direct mijn bek.

22 uur geleden zei Reuell:

Ralf Seuntjes :notworthy:

wat is het eigenlijk toch ook potsierlijk dat Feyenoord bij het halen van de finale altijd een thuiswedstrijd mag spelen

(waarom geen roulatiesysteem? bv. met ook de Arena, Philips Stadion en - de binnenkort toch leegstaande - Grolsch Veste. Louter hechten aan de Kuip vanwege 'traditie en sfeer'  is ongeloofwaardig voor de fucking Gatorade Cup)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...