Reuell

[Voetbal] Nederlandse competitie(s)

1,208 posts in this topic

De Ligt is er niet bij vanmiddag. Frenkie zou ik echt niet centraal achterin zetten nu, benieuwd wat Ten Hag doet.

41 minuten geleden zei AngliVentoux:

De Ligt is er niet bij vanmiddag. Frenkie zou ik echt niet centraal achterin zetten nu, benieuwd wat Ten Hag doet.

Je kunt niet met blind en de Jong spelen tegen de Jong idd. Koppend zijn die twee toch niet goed.. Wober is dan de enige andere optie denk ik, maar daar word je ook niet vrolijk van. 

9 minuten geleden zei Tjebco:

Je kunt niet met blind en de Jong spelen tegen de Jong idd. Koppend zijn die twee toch niet goed.. Wober is dan de enige andere optie denk ik, maar daar word je ook niet vrolijk van. 

Zelfde elf als tegen AEK....

Dus Frenkie achterin en Eiting op het middenveld. Kan wel eens een grote fout blijken van Ten Hag, al is Wöber ook niet alles inderdaad.

21 minuten geleden zei AngliVentoux:

Zelfde elf als tegen AEK....

Dus Frenkie achterin en Eiting op het middenveld. Kan wel eens een grote fout blijken van Ten Hag, al is Wöber ook niet alles inderdaad.

luuk de jong tegenover frenkie de jong in de lucht. Gaat lastig worden voor frenkie. Denk dat wöber achterin kon zetten en frenkie op het middenveld

1 uur geleden zei aron24:

Ik gok dat het een ontzettend saaie wedstrijd wordt. Ik zeg 0-0

Ah oke

Wat een geflater achterin zeg. Al was de 2-0 misschien buitenspel. Bij de 3-0 liet Frenkie Bergeijk ook veel te makkelijk schieten. 

PSV wel heel effectief.

Maar aanvallend is Ajax ook niks. Middenveld wordt ook weggevaagd door PSV. Rosario ontwikkelt zich enorm snel.

12 minuten geleden zei Matthijs:

Ajax wordt even helemaal geliquideerd hier.

Blind is overschat, gewoon een iets betere type v/d heijden. Frenkie de Jong mag nooit in de verdediging staan in zo'n wedstrijd. Is mazraoui ook niet een middenvelder van nature? Totaal niemand die aan verdedigen denken, ook op het middenveld. Psv is veel beter in balans voor zo'n grote wedstrijd. 

3 minuten geleden zei Tjebco:

Blind is overschat, gewoon een iets betere type v/d heijden. Frenkie de Jong mag nooit in de verdediging staan in zo'n wedstrijd. Is mazraoui ook niet een middenvelder van nature? Totaal niemand die aan verdedigen denken, ook op het middenveld. Psv is veel beter in balans voor zo'n grote wedstrijd. 

Klopt. Eiting kan het tempo ook totaal niet aan, van Schöne weten we dat al langer. Huntelaar heeft het ook niet. Onana ziet er bij de eerste twee goals ook niet goed uit.

Zo hé, iets met een deksel en een neus

4 uur geleden zei ddamore:

luuk de jong tegenover frenkie de jong in de lucht. Gaat lastig worden voor frenkie. Denk dat wöber achterin kon zetten en frenkie op het middenveld

gewoon bijna elk kopduel gewonnen. wat een baas :notworthy: 

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...