Reuell

[Voetbal] Buitenlandse competities

363 posts in this topic

1 uur geleden zei dvsermelo:

Ai, die Karsdorp.. Gisteren zijn debuut na maanden blessureleed en dan in dat duel je kruisband af scheuren.  

Wel echt raar. Ik zag een artikeltje op NOS ofzo dat hij blij was zijn debuut te hebben gemaakt, allemaal positief. Uur later een artikel dat hij zijn kruisband heeft afgescheurd.

Zelfs geblesseerd beter dan Diks.

38 minuten geleden zei Crashtester:

Wel echt raar. Ik zag een artikeltje op NOS ofzo dat hij blij was zijn debuut te hebben gemaakt, allemaal positief. Uur later een artikel dat hij zijn kruisband heeft afgescheurd.

Die dingen had hij gisteravond direct na het duel gezegd, wel met pijn aan de knie. NOS plaatste het inderdaad vanmorgen, maar de uitslag van die pijn was ook pas vanmorgen. 

Ik krijg al schurft als ik je posts moet lezen

Oh ja, ik was even het flitsend combinatiespel en de technische hoogstandjes op de rechterflank vergeten, waar de de twee beste voetballers ter wereld, Aurier en Sissoko dus, stonden te spelen. 

Net alsof Herrera en Matic zo goed speelden op het middenveld.

Het is gewoon heel kut dat United systematisch wedstrijden verkracht en dan toch nog nipt wint. 

Spurs had in elk geval nog de intentie te voetballen

Opbouwen van achteruit, doorschuiven, flinke bezetting op helft vd tegenstander..

United gewoon weer voor de pot hangen en wat momenten dat ze druk op konden leggen richting de vijandelijke zestien, waar ze meer in slaagde dan Spurs

Nogal opportuun en overtuigend om dan net te doen alsof United meer wou dan Spurs, dan beschik je toch echt over het inzicht van een paashaas

Ik heb het helemaal niet over de vergelijking met Man U. Ik heb het over het feit dat Tottenham veel te hard meeging in dat matige spel, amper een echte kans wist te creëren en dan zo kinderlijk de 1-0 weggeeft. En dan types als Aurier en Alli die veel te snel gefrustreerd geraken en zich laten opfokken. 

Tottenham heeft imo meer kwaliteit en potentieel dan Man U. Daarom dat ik dit pijnlijk vond om zien. En als je echt die Engelse topclub wil worden, moeten dit soort matchen eruit. 

Man U de laatste 5 jaar is niet om aan te zien. Het voetbal dat een club onder Mourinho brengt ook niet. 

Als je die twee dan nog eens kan combineren. 

Maar bon, ieder kan zien dat Man City momenteel de enige Engelse club die op een acceptabel niveau presteert. 

Wat een verschrikkelijke wedstrijd was dit zeg, niet normaal. Kan je nog beter naar de slechtste Klassieker ooit kijken ;c Sissoko moet ook echt de slechtste en domste voetballer zijn die ooit in de Engelse top heeft gespeeld zeg. :tranen: Wat een beschaming. 

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...